Lola83 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Av en eller annen merkelig grunn, så klarte jeg og ta pillen for i dag, PLUSS pillen for i morgen (onsdag) NÅ ! Uff, tok to p piller på en gang liksom. Er det farlig?? UFF, er det mulig..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Nja, du blir kanskje dårlig av hormonsjokket, men direkte farlig er det som regel ikke. Men pass på at du spiser piller lenge nok, og ikke glemmer at du er en pille på forskudd.
Lola83 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Ja, uff.. Takk for svar !!! Skal ikke spise en før torsdag nå da, hehe.. UFF.. F*** piller..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Om du ikke spiser pille i morgen er du ubeskyttet. Ta morgendagens fra et reservebrett.
Lola83 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja, ok..men jeg har ikke sex for øyeblikket.. Kan jeg da bare vente til torsdag tror du, uten at det ødelegger syklusen?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Du har ikke noen syklus i utgangspunktet nå Men da går det sikkert greit å vente til torsdag, så lenge du er sikker på du ikke skal ha sex igjen før etter karantenetiden.
Gjest Lillemus Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Av en eller annen merkelig grunn, så klarte jeg og ta pillen for i dag, PLUSS pillen for i morgen (onsdag) NÅ ! Uff, tok to p piller på en gang liksom. Er det farlig?? UFF, er det mulig.. Jeg er litt vimsete av og til, og har gjort det der to-tre ganger. Da fortsatte jeg bare med brettet som om ingenting hadde skjedd... og eneste forskjellen er at du er ferdig med brettet en dag før normalt skulle vært det. Så jeg ville ikke latt være å tatt pillen neste dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå