mamma til 2 søte jenter Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg trenger undertøy til den store dagen, men aner ikke hvor jeg skal gå. Pleier å kjøpe undertøy på nett, men akkurat til denne anledningen vil jeg prøve det på og se hvordan det ser ut under kjolen. Hvor i Bergen har de f eks korsett som er stilige og sexy? Vil ikke ha mange blonder og kjerring look :rødme:
Saeria Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Du kan prøve deg hos Netty i Kløverhuset og Vaskerelven. Liker best Netty i Kløverhuset selv. I tillegg kan du prøve Change på Exhibition og La senza på Galleriet. I alle disse tre butikkene kan du få målt deg, sånn at du finner en ordentlig BH i riktig størrelse, noe ca 75-80% av norske kvinner ikke har. Endret 8. juli 2008 av Saeria
mamma til 2 søte jenter Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Takk for svar. Da vet jeg litt mere. Har vært hos netty i vaskerelven 1 gang og gikk lynkjapt ut igjen. hehe... Virker som kløverhuset har litt mer stilige ting? Tar jeg feil?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Skal du ha korsett under kjolen så pass på at hverken mønster eller spiler synes igjennom kjolestoffet. Sørg endelig for at du prøver kjolen med det undertøyet du skal ha på før den er endelig tilsydd. Det hadde ikke gått med korsett under min kjole, selv om den var i tykk silkeduchesse. Trenger du å holde inn mage etc, så kan en kontrolltopp være tingen, gjerne sammen med en bh uten synlige sømmer, slik at den ikke synes under kjolen. Ikke så veldig sexy, men det gjør at kjolen sitter pent. Sexy undertøy kan du skifte til senere på kvelden. Av undertøysbutikker i Bergen så er Netty best. De har kommet seg de siste årene, også fått større utvalg i størrelser, men ingen kan måle seg i kompetanse, profesjonalitet og utvalg med LaLina i Oslo. Skal du en tur til Oslo i nærmeste fremtid så ta deg en tur til LaLina.
mamma til 2 søte jenter Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 har ingenting som trenger holdes inn nei så skal gå i det samme undertøyet hele tiden hehe.. Får se hva jeg finner. Synes bare korsett er innmari fint om man finner riktig. Tror det skal gå bra under kjolen, men må selvfølgelig prøve sammen med kjolen. Er det noe problem å deponere på forretningene så jeg kan ta det til salongen og prøve med kjolen?
Saeria Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Tror ikke det skal være noe problem. Det er jo ikke en truse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå