Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Begyndte på cerazette p piller for ca.to uker siden, og fikk symptomer på dem for ett par dager siden. Begyndte med å blø, men har når fått grusom hodepine, og en puls på 96 idag, den ligger som vanlig på 60-70. Har en sånn rastløs følelse i kroppen, og merker at humøret er betraktelig dårligere.

Synst også det er lite fristende og ha sex når jeh blør så mye at jeg må ha bind.....

Noen som har erfaring med at desse symptomene går over, eller er de som regel vedvarende? Vurderer gå ut brettet og prøve en ny type.

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet

Anbefaler deg å ta en tur innom felleskatalogen.no/pasientutgave.

Skriv inn navnet på p-pillene dine der å les om den typen du har, også bivirkninger.

Det jeg kunne lese av bivirkninger, så kunne blødninger komme, men jeg så ikke noe om hodepine og pulsøkning eller noe sånt.

Hadde det vært meg ville jeg har ringt til legen imorgen å spurt om bivirkningene. :)

Sånn for sikkerhetensskyld.

Skrevet

jeg fikk zerazette og de kastet jeg fort. Mange bivirkninger, hodepine, humørsvingninger mm.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har en annen å anbefale? Vet det er veldig individuelt, men vet ikkje helt hva jeg bør prøve..finst så mange!

Skrevet
Noen som har en annen å anbefale? Vet det er veldig individuelt, men vet ikkje helt hva jeg bør prøve..finst så mange!

prøv condulag --- har ei venninne som reagerte sterkt på cerazette, men har det helt fint med condulag.. verdt et forsøk..!

tror cerazette er en veldig enten eller pille.... jeg har ingen bivirkninger omtrent, mens hun hadde alle pluss litt til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...