Gjest billen Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg oppdaget for ca tre uker siden en kul i ene brystet. Den ligger bak ene brystvorten, ikke så langt innenfor huden og er ca på størrelse med en ert. Skal til legen om en uke, men lurer jo veldig på hva dette kan være.. Noen som har opplevd noe lignende? Tror ikke egentlig det kan være kret, siden jeg bare er 20 år, men man skal jo få undersøkt sånt har jeg hørt..
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ingen her kan vite hva det kan være. Det er kjempebra du skal til legen - eneste måten å finne det ut på! Lykke til.
Gjest bente85 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Vil bare ønske deg lykke til med legebesøket.
Marikke Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Det er vanlig for unge kvinner å ha tett brystvev som av og til kan kjennes ut som kuler. Høyst sannsynlig er det ikke noe farlig, med det er veldig bra at du sjekker det ut. Legen kan også lære deg hvordan du skal undersøke brystene skikkelig. Jeg ble sendt til mammografiundersøkelse en gang jeg hadde funnet en kul, og allmennlegen min sa faktisk ingenting om min undersøkelsesmetode. Men da jeg kom til spesialisten, fikk jeg klar beskjed om at jeg undersøkte brystene mine feil. De skal ikke klemmes mellom tommel og resten av fingrene, men klemmes inn mot kroppen. Så da lærte jeg det, og da kjente jeg ikke kulen (som bare var tett brystvev) heller.
S_Dreams Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg opdaget selv en liten kul i ene brystet, men da jeg var inne til undersøkelse, viste det seg at det bare var brystvev. Vil tro at det er det du også kjenner. Men det er jo allttid greit å sjekke:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå