Gjest kvisetryne Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Nå har jeg bestemt meg for å ta fatt på mitt hudproblem ved å begynne på p-pillen Diane. Har slitt med huden i mange år og det har tært betraktelig på selvtilliten. Hvor lang tid tar det før man merker effekten? Noen med erfaringer??? hvis ikke dette funker begynner jeg på antibiotika.
Hinata Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 For min del fikk jeg effekt etter ca 3 mnd, det går gradvis og sakte, men jammen er det verdt det.. Synd libidoen min ble lik null over tid, vær litt obs på dette..
Gjest Gjest_mitiria_* Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har gått på de under 1 mnd nå, så ganske ny med disse pillene selv. Fikk med en gang skikkelig utbrudd i ansikt, rygg og bryst. Så ille som jeg aldri har hatt før. Men nå begynner det å roe seg, og jeg merker at de funker Var så oppgitt i starten så vurderte å slutte, men det er altså verdt å vente, selvom du kan få verre utbrudd i starten. Det bedrer det seg med tiden, så absolutt verdt det Er individuelt hvor lang tid det tar før man ser resultater, men jeg ser altså bedringer allerede, og jeg er på mitt første brett. Men det er etter 3 mnd du kan se den fulle effekten. For min del fikk jeg effekt etter ca 3 mnd, det går gradvis og sakte, men jammen er det verdt det.. Synd libidoen min ble lik null over tid, vær litt obs på dette.. Føler meg veldig dum her, men hva mener du med libidioen?
Gjest ts Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har gått på de under 1 mnd nå, så ganske ny med disse pillene selv. Fikk med en gang skikkelig utbrudd i ansikt, rygg og bryst. Så ille som jeg aldri har hatt før. Men nå begynner det å roe seg, og jeg merker at de funker Var så oppgitt i starten så vurderte å slutte, men det er altså verdt å vente, selvom du kan få verre utbrudd i starten. Det bedrer det seg med tiden, så absolutt verdt det Er individuelt hvor lang tid det tar før man ser resultater, men jeg ser altså bedringer allerede, og jeg er på mitt første brett. Men det er etter 3 mnd du kan se den fulle effekten. Føler meg veldig dum her, men hva mener du med libidioen? Ja, hva er libidoen?
Gjest ts Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja, hva er libidoen? Awww, libidoen er seksualdriften...Min er til vanlig høy, kan pillen påvirke den?
Hinata Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Awww, libidoen er seksualdriften...Min er til vanlig høy, kan pillen påvirke den? Libidoen er sexlysten ja, jeg har også veldig høy sexlyst, så vær litt obs på dette. Dette går gradvis nedover, og jeg fant ikke ut av det før jeg sluttet på dem, men så var jeg jo ikke seksuell aktiv på denne tida, så kanskje ikke så ille.. Alle p-piller kan gi lav sexlyst, men jeg har inntrykk av at Diane er en versting, det kan ha sammenheng med at det er såpass mange hormoner i den
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 For min del fikk jeg effekt etter ca 3 mnd, det går gradvis og sakte, men jammen er det verdt det.. Synd libidoen min ble lik null over tid, vær litt obs på dette.. Jeg har de samme erfaringene. Etter noen måneder på Diane, har jeg mer eller mindre "perfekt" hud. Ingen kviser, og ingen blank hud! Sånn sett er disse pillene helt fantastiske. Men, jeg mistet også sexlysten. Utrolig kjedelig hvis man er i et forhold. Tenner jo ikke på kjæresten lenger! Foreløpig har jeg valgt en fin hud fremfor et godt sexliv, men kun fordi jeg er så heldig å ha en kjæreste som selv har ganske lav sexlyst. I et forhold der sex er viktig, kan nok Diane være litt småødeleggende etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå