Gå til innhold

Dömle Herregård i Sverige


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_brura_*
Skrevet

Noen som har hatt bryllup her eller vært gjest? Hvordan var det? Noe som kunne vært gjort annerledes/bedre? Tips mottas med takk:-)

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser at tråden er gammel, men er interessert i å vite om noen kanskje vet noe om Dömle nå?

håpe håpe :biggrin:

  • 4 uker senere...
Gjest Brura76
Skrevet

Jeg giftet meg på Dömle herregård i fjor sommer. Det var en fantstisk helg, helt perfekt! Vi hadde grillfest på fredagen, giftet oss i hagen på lørdagen og festet hele natten. Alle våre gjester var helt over seg over hvor fantastisk helgen var... Anbefaler dette stedet på det aller sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...