Gjest Gjest_brura_* Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen som har hatt bryllup her eller vært gjest? Hvordan var det? Noe som kunne vært gjort annerledes/bedre? Tips mottas med takk:-)
Thinkerbelle Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 ser at tråden er gammel, men er interessert i å vite om noen kanskje vet noe om Dömle nå? håpe håpe
Gjest Brura76 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg giftet meg på Dömle herregård i fjor sommer. Det var en fantstisk helg, helt perfekt! Vi hadde grillfest på fredagen, giftet oss i hagen på lørdagen og festet hele natten. Alle våre gjester var helt over seg over hvor fantastisk helgen var... Anbefaler dette stedet på det aller sterkeste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå