Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Når var det KG-forumet ble opprettet? Hva slags forummotor brukte dere da? Har det alltid vært invision power board? Har du vært her siden begynnelsen? Hvordan var KG de førsrte årene forhold til nå i dag? Hvilket år var KGs beste periode? Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Når var det KG-forumet ble opprettet? Noen ble registrert her i 1970 så forumet må være temmelig gammelt, ja.
Gjest *Mim* Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har vært på KG i omtrent sju år, tror jeg, under forskjellige nick. Et av dem var registrert i 1970, ja. Jeg synes ikke KG har forandret seg stort. Faste brukere og gjester kommer og går, og de samme temaene blir debattert om og om igjen. Av og til flammer debatter om enkeltpersoner, moderering og gjesteposting opp. Jeg kan fremdeles få svar på det jeg lurer på her, men jeg merker at jeg blir mindre opptatt av debatter, er mer i egen og andres dagbok. Jeg tilhører ikke dem som synes alt var mye bedre på KG før, selv om jeg savner noen enkeltbrukere (ikke psyko-Milla, som jeg avskyr ). Det dukker opp nye brukere, og mangfoldet er her hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 J Jeg tilhører ikke dem som synes alt var mye bedre på KG før, selv om jeg savner noen enkeltbrukere (ikke psyko-Milla, som jeg avskyr ). Det dukker opp nye brukere, og mangfoldet er her hele tiden. Jeg tror det er DU som har lagd Milla, jeg. Er ikke du litt litterær av deg? (tror jeg har jobbet på samme prosjekt som deg en gang, nemlig *kryptisk* )
Gjest Screemy Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 (endret) Noen ble registrert her i 1970 så forumet må være temmelig gammelt, ja. Det var en feil det da....Det har såklart ikke eksistert siden 1970-det sier seg selv! Jeg har vært her siden 2004 eller 2005 og det er ikke mye forandring egentlig syns jeg! Endret 7. juli 2008 av Screemy
Gjest *Mim* Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tror det er DU som har lagd Milla, jeg. Er ikke du litt litterær av deg? (tror jeg har jobbet på samme prosjekt som deg en gang, nemlig *kryptisk* ) Nei, dessverre, er ikke så inne i hennes fagområder. Og NÅ ble jeg nysgjerrig! Gi meg et hint a!
lillesky Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Her står det litt om KG. Bl.a. at det ble startet av Gry i 1999. Hva slags forum-greier som ble brukt, bør du spørre Ueland om (på ris og ros). Han kan alt sånn der. Jeg har vært her siden 2005. Føles ut som om jeg hr vært her hele livet. Det har vært en del forandringer opp igjennom, mest i det stille, og jeg synes KG blir bedre og bedre.
Gjest Lommerusk Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
lillesky Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Det har vært tatt opp flere ganger. Prøv et søk.
Hilde Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Kvinneguiden begynte som bryllupsguiden i 1999. Vi brukte phpBB i ganske lang tid, frem til vi byttet til Invision pga at vi rett og slett ble for store for phpBB. Årsaken til at noen har medlemsdato 01.01.1970 var at det i en av forumoppdateringene skjedde en feil. Derfor er det en god del av forumbrukerne som har medlemsdato lenge før de ble født. Den største forskjellen fra begynnelsen til nå er nok størrelsen, med alt det innebærer. Jeg husker enda da vi var 10 stk pålogget samtidig, nå er tallet et helt annet!
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 (endret) . Endret 21. september 2009 av Ansjoni
Gjest Lommerusk Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Screemy Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Det var en feil det da....Det har såklart ikke eksistert siden 1970-det sier seg selv! Årsaken til at noen har medlemsdato 01.01.1970 var at det i en av forumoppdateringene skjedde en feil. Det var jo det jeg sa
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Næmmen, er ikke du Linux-bruker Neida, jeg skal la dere få ha tråden for dere selv. Sjekk her. kan ikke vinne hver gang
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært her siden vinteren 2001 - bestandig, altså... Har vært modde i mange år og fulgt en spennende utvikling fra et lite forum, som Hilde sier, og til det det er i dag. Lite har fordeler, stort har andre fordeler. Synes vel kanskje i dag at forumet er mer overfladisk, ikke at vi ikke diskuterte mascara i 2001, men det var også lange diskusjoner som kanskje gravde litt lenger ned enn i dag. Med fare for å virke arrogant og ignorant så var det vel en høyere grad av sakloighet og seriøsitet i enkelte forum. Men verden forandrer seg på 7 år - også mennesker - så det som er fortreffelig i en periode i livet, får man kanskje mer avstand til i en annen periode. Teknologi og bruken av teknologi endrer seg og vi påvirkes alle av det. Milla var jævlig slitsom da det pågikk på det verste, men i ettertid ser man at hele greia var forut for sin tid, en vekker ohg egentlig veldig søt og morsom - i perioder. :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 Hvem er Milla? Hvorfor er du ikke moderator lengre, Tusenfryd?
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2008 #17 Skrevet 8. juli 2008 Jeg var vel moderatot i fem år...? Nok får være nok, fikk andre ting å holde på med. Milla nevnte jeg bare fordi navnet kom opp litt lenger opp her og jeg kom i litt mimremodus, det var en signifikant og tydelig bruker her i noen år. Brukere kommer og går - samme med modder.
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2008 #18 Skrevet 8. juli 2008 (endret) Milla, var det hun samme som minnie emmerdale som hadde sine synspunkter angående bryllup? Endret 8. juli 2008 av Ansjoni
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juli 2008 #19 Skrevet 8. juli 2008 Ja... Jeg minnes leking, og ja, det var nok særs upopulært blant de mer alvorlige. Husker noen lange såpeoperatråder, og den slags. Jeg savner Sandmannen, og lurer på hvor han er blitt av, og savner Trøffelhelten også...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #20 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært her siden omlag 2001. Har fast bruker, men opptrer som regel som gjest (snill gjest).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå