Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fasinert av astrologi.

Min er fisk.

Han er en drømmer. Han er følsom og kjærlig. Vimsete, glemsk og distre.

Ambisiøs og hjelpsom. Utrolig handy. Sta.

Din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er løve (samme som meg forøvrig). Han er snill, rolig, veldig tålmodig og kjærlig, generøs og litt glemsk, for å nevne noe.

Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg er også sammen med en fisk. Han er jordnær, strukturert, både teoretisk og praktisk anlagt, og absolutt ingen drømmer, men en realist, pluss at han har et veldig stort hjerte. :hjerter:

Nå har jeg heller aldri trodd på stjernetegn, heller.

Skrevet

Noen som har en god astrologiside, så kan jeg sjekke. Jeg er sammen med en tvilling. Er selv løve, og synes ikke jeg kjenner meg så godt igjen i det.

Skrevet

Han er Steinbukk og jeg er løve. Begge er ledere, og det vises nok i heimen :fnise: Jeg er en typisk løve, synes jeg, når jeg leser om løve-tegnet. Vet ikke så mye om steinbukk-tegnet.

Skrevet

Jeg er vannmann.

Men har accedanten i en løve, så oppfattes og oppfører meg som en løve;)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet (endret)
Jeg er litt fasinert av astrologi.

Min er fisk.

Han er en drømmer. Han er følsom og kjærlig. Vimsete, glemsk og distre.

Ambisiøs og hjelpsom. Utrolig handy. Sta.

Din?

forøvrig er jeg løve, å typen jomfruen. å jeg kjenner meg godt igjen i løvetegnet...

Endret av Trampe
Gjest Screemy
Skrevet

Jeg er skorpion og samboer gjennom snart 7 år er Tyr - vi har det veldig fint sammen :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg og sambo snakket 14 timer i strekk på telefonen første gang vi snakket sammen:) Vi har alltid hatt mye å snakke om, selv om fisken er litt mer lukka enn en vannmann.

Endret av Trampe
Gjest tasha
Skrevet (endret)

jeg er utadvent, frekk skravlsom, sjalu, "nådeløs" mot fiender, lat, nyter livet, liker oppmerksomhet, hevn liker jeg osv...

hva slags person er egentlig jomfruen?

Endret av Trampe
Gjest Tara1
Skrevet

Jeg er ikke så inne i astrologi, men jeg er gift med en kreps... et vanntegn, mens jeg er et ildtegn.

Krepsen er følelser på godt og vondt. De er familiekjære, lojale, og har et stort behov for trygghet og stabilitet. Krepsen er engasjert og omsorgsfull overfor andre. Har en tendens til å være en overbeskyttende forelder.

Krepsen kan også være usikre fordi de er så følsomme, og kan ha et stort behov for oppmerksomhet og anerkjennelse fra partneren sin.

Litt ustabile i humøret, alt er topp den ene dagen, og helt på bunnen den neste...

Skrevet
greit greit..

jeg er utadvent, frekk skravlsom, sjalu, "nådeløs" mot fiender, lat, nyter livet, liker oppmerksomhet, hevn liker jeg osv...

en som trenger kuk??? :skratte:

Skrevet

en som trenger kuk??? :skratte:

:roll:

Jomfruen er en særdeles skikkelig, pirkete person, som analyserer det meste i detalj og aldri kommer med sterke følelsesutbrudd. Rolig, smart, kjølig.

Jeg har sett at det stemmer gang på gang, selv om jeg tror at astrologi er ugga-bugga.

Gjest Tara1
Skrevet (endret)

Jomfruen er en særdeles skikkelig, pirkete person, som analyserer det meste i detalj og aldri kommer med sterke følelsesutbrudd. Rolig, smart, kjølig.

:Nikke:

Jeg skulle føye til "perfeksjonistisk" til Nigos forklaring, men det forsvant visst i farten...

Endret av Tara1
Skrevet

Jeg har sett at det stemmer gang på gang, selv om jeg tror at astrologi er ugga-bugga.

Min mor er jomfru og hun er ekstremt pertentlig. Til det psykotiske. Jeg har vokst opp i et klinisk rent hjem. Hun analyserer ja, og kan være ganske kritisk/negativ. Hun skifter veldig fra etter hvilken fot hun har stått opp med. Liker å ha kontroll. Kanskje derfor hun er sjef.

Hun kan komme med sterke følelsesutbrudd. Rolig, smart og kjølig kan nok stemme. Men kan også vise følelser.

Jeg opplever ofte at jomfrumenn er det motsatte. Liker rot. De er A4 og skal ha ting vitenskapelig bevist før de tror på noe som helst. Her er jomfrukvinnen litt mer spirituell av seg.

Gjest mann28
Skrevet

Dama er skorpion. Utrolig snill, men også utrolig hissig. :cool: Veeeldig lidenskapelig :hjerte:

Må få si at astrologi er for meg noe stort tull. At vi skal bli preget av 'stjernetegn' som vi mennesker har fantasert oss frem til er for meg en helt vanvittig tanke. Hadde nå disse tegnene vært likedan om vi hadde på jorda eller hvilken som helt planet i universet, greit nok. Men ikke når disse tegnene rett og slett ikke eksisterer sett fra andre steder i universet. På en planet 1 lysår unna oss så kan f.eks Løven se ut som en løvetann for alt jeg vet.

Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min er tyr.

Han er stødig, hardtarbeidende, aldri redd for å gjøre en innsats.

Han er opptatt av å ha ting i orden, har stadig prosjekter på gang i og rundt huset, og reagerer dersom det blir for rotete i huset- da rydder han og vasker selv, etter å ha mumlet høyt om at han ikke vil at barna skal vokse opp i et rotehus.

Samtidig er han bedagelig anlagt, veldig glad i komfort, god mat og god drikke. Han lager middagen omtrent halvparten av gangene.

Han er kosete og ganske skravlesyk, og er ofte den som forteller historier og ler høyt i sosiale sammenhenger. Lytting derimot, det øver han seg stadig på...

Han går ikke av veien for å ta en hvit løgn for å unngå ubehageligheter.

Han elsker sex, og er visuelt anlagt.

Kroppsbygningen er sterk og muskuløs, liten og bred.

Andre har oppfattet ham som veldig snill og lojal, samtidig kanskje litt arrogant, høyrøstet og brautete.

Skrevet

Jeg er vekt og kjæresten er tvilling - det som er pussig er at jeg kjenner igjen veldig mange karaktertrekk hos ham, som besteveninna mi har (hun er også tvilling), men han er født akkurat på "kanten" av tegnet og jeg ser noen tyr-trekk hos ham også.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg er vær og kjæresten er kreps. vi passer ikke sammen i det hele tatt, men likevel så holder vi sammen :)

jeg er en åpen bok, trenger ærlighet og åpenhet og kjør på og gjør gjerne alt på sparket, mens han er veldig privat av seg, åpner seg ikke om allverden, planlegger og må ha alt på stell, er ryddig og ordentlig, men sta; dersom han skal gjøre sine ting, så skal han gjøre sine ting. han er også veldig lojal og snill.

Gjest Oxford
Skrevet (endret)

gg

Endret av Oxford

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...