Gå til innhold

100000000000000000

Fremhevede innlegg

Gjest Krypdyr.
Skrevet

Det er 10000000000000000000000000 biller og maur under huden min som kryper. Også klør jeg meg snart ihjæl. Jeg har prøvd flere forskjellige lotion og fuktighetskremer og badeolje, men det klør jo sånn innmari jo. Det er helt grusomt. Det klør sånn overalt på hele kroppen min. Jeg har vært hos legen og han fant ikke noe galt med huden min. Men det klør, og stikker sånn på hele huden. Også klarer jeg ikke å sitte stille fordi de krypdyrene kryper jo under huden min jo. Jeg vet at det ikke er noen ekte krypdyr men det føles sånn. Også har jeg maur i overalt på hele kroppen. Det er helt grusomt å ha det sånn. Hvorfor har jeg 100000000000000000000000000000000000 biller og maur under huden? Hva skal jeg gjøre får å få de vekk? Jeg klør meg ihjæl jo. Grusomt. Helt fryktelig jo.

Jeg fjernet noen "nuller" fordi tittelen forskjøv forumet.

Hilde

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Sikker på at dette ikke er bare psykisk?

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg så et program på Reality Channel, om ei jente som kom inn til akutten og sa hun hadde biller og krypdyr på hodet under huden som klødde noe forferdelig. Legen trodde ikke på henne, og mens han hjalp en annen pasient ropte kjæresten til jenta at legen måtte komme, og da fant de faktisk små hull i huden under håret hennes hvor det krøp biller inn og ut. De fant ikke ut hvordan billene kunne overleve, men det var en sann historie.

Om alle kremer du har prøvd har klødd, må du nok bare prøve videre. Jeg har atopisk eksem, og noen kremer forverrer kløingen, eller de begynner å klø rett etter jeg har smurt de på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...