Gå til innhold

Dere som har dagbok på KG!

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget bruker
Skrevet

Dere skriver jo gjerne i dagbøkene til hverandre, og blir bedre "kjent". Blir dere da snurt hvis feks en bruker har skrevet i andres dagbøker i løpet av noen dager, og ikke skrevet i din?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bergen_*
Skrevet

Det hender jeg lurer på hvorfor de/den skriver i "alle" andres bøker, og ikke min, blir blir ikke snurt. :)

Skrevet

Nei, jeg blir ikke sur om noen skriver i andre sine og ikke i min en dag ;) Da står det kanskje ikke noe spennende i min som trengs å svares på ;) Så nei, blir ikke snurt :gjeiper:

Gjest *Mim*
Skrevet

Nei, virkelig ikke. Dagboka mi har jeg for min egen skyld.

Men det hender jeg får dårlig samvittighet fordi jeg er litt sløv til å besøke andres dagbøker i perioder.

Skrevet

Overhodet ikke! :)

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet (endret)

Nei, hvorfor skulle jeg det? Ingen har noen forpliktelser her.

Det er også flere som "henger" i samme dagbøker som meg, uten at vi skriver i hverandres, og jeg ser på det på samme måte som jeg ser på venner og bekjente irl. Noen omgås en hyppig, mens andre forblir bekjente som man kun treffer hos venner. Jeg synes det er helt naturlig.

Endret av Page
Gjest Ulva35
Skrevet

Ikke i det hele tatt. De fleste som besøker min dagbok, har selv dagbøker. Ikke alltid vi rekker innom alle på samme dag. Noen ganger meg og noen ganger andre. Som regel er vi inne i hverandres dagbok daglig, men ikke alltid.

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Nei, for all del. Og jeg holder ikke akkurat oversikt heller.

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke.

Skrevet

Blir ikke det nei... Men selvfølgelig er det koselig når noen skriver i dagboka mi... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...