Gå til innhold

Invitasjoner og band i Orkanger


Artimisia

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ny bruker. Har lenge lest innlegg for moro, men nå måtte jeg logge meg på selv for å få litt råd.

Kjæresten og jeg skal gifte oss i august. Vi må sende ut invitasjoner nå. Jeg vil gjerne ha ltit tips om utseendet på folks invitasjoner, siden vi står litt fast. Vi skal lage dem selv. Noen gode tips?

Vi skal ha festen i Orkanger, og trenger også tips om band. Kjæresten min er skeptisk til at vi bare får harry band med menn i skinnvest der- vi er ikke derfra selv... noen som kjenner til noe bra?

Jeg er takknemlig for svar!

Artemisia :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor skal dere ha festen? Bårdshaug Herregård?

Det er en annen invitasjonstråd igang her for tiden også, du finner sikkert noen gode tips der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal ha det på Bårdshaug. Tror det blir veldig fint, selv om jeg gjerne skulle hatt selskapet i den gamle delen. Vi blir for mange gjester til det, og må ha middagen i den nye delen. Har du vært i bryllup på Bårdshaug?

Takk for tips om invitasjoner, skal se på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært i bryllup på Bårdshaug, og det var utrolig stilig, rett og slett kjempeflott!

(skulle gjerne hatt det der selv, faktisk :D )

Når i august skal dere gifte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 23 august. Godt å høre at du syns det var flott der. Jeg syns også det, men da jeg tok med meg kjæresten min for å vise ham stedet likte han beliggenheten veldig dårlig - det er jo rett ved Domus og rutebilstasjonen... Han syns også at rommet vi skal ha middagen i var veldig stygt. Jeg har prøvd å si at det blir fint- tror ikke folk kommer til å tenke på utseendet på rommet når bordet er dekket og det er festpyntede mennesker der. Hagen er jo også veldig fin- og med blader på trærne ser man ikke Domus!

Det var et lite skår i gleden at han ikke var helt fornøyd, men det er litt sent å endre det nå.

Hva med deg da, når gifter du deg og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal også gifte oss i Orkdal. :D Og har vært på jakt etter band, men vi har ikke funnet noe så vi endte opp med å skal spille Mp3 i stedet. Men hvis du kommer over noen band så sier jeg ja takk til tips.... Hvilken kirke skal dere gifte dere i? Vi gifter oss i Orkdal Kirke den 2 august, og skal ha festen på Folkehøgskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss i Løkken kirke. Lover å tipse deg om jeg finner band, vi skal for alvor begynne å jobbe med saken nå. HAr også tenkt på at MP3 elller Dj kan være en mulighet, men jeg syns jo at et band er morsommere siden de gjerne drar opp stemningen mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre er å ta kontakt med Baardshaug. Kan hende at de har noen kontakter ang band. Da de har hatt arrangementer der før. Et lite tips jeg kom på mens jegsatt på vei til jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artimisia, jeg gifter meg i Las Vegas (!) 4 juli!

Gleder meg utrolig mye :D

Lykke til med resten av bryllupsforberedelsene! Hagen på Bårdshaug er helt fantastisk, og jeg personlig la ikke merke til noen Domus. Det var også veldig stilig innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...