Lille84 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Er det lov å ha med seg slankepiller i bagasjen? ikke i håndbagasjen, men i kofferten? skal til spania. Kjøpte de på ebay.
La Luna Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 "Slankepiller" er et vidt begrep. Inneholder pillene et stoff som ikke er lov i Spania, kan du ikke ta dem med deg, nei.
Lille84 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 ok. det var kjipt. da tror jeg jeg bare dropper det. men har noe helsekost fra norge, regner med det er lov i spania siden det er fra norge for å si det sånn. Men hva med p piller da? kjipt om de blir stoppet i tollen. men regner med det er ok.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 ok. det var kjipt. da tror jeg jeg bare dropper det. men har noe helsekost fra norge, regner med det er lov i spania siden det er fra norge for å si det sånn. Men hva med p piller da? kjipt om de blir stoppet i tollen. men regner med det er ok. P-pille går bra. Søk på innholdsstoffet i slankepillene for å finne ut om det er lovlig å ta dem med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå