MiniMjau Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Noen som vet om det finnes nettradio som overfører tour de france direkte (på engelsk)?
Miel Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Dette lurer jeg også på. Har lett litt, men ikke funnet noe. Vil så gjerne følge med selv om jeg er på jobb...
MiniMjau Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg følger med på vg.no og på letour.fr, der har de live oppdatering. Men ikke lyd da.
LekeHusmor Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 dere må alle begynne å spille Tour Manager det er gøy!
Gjest Transmogrifer Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Et voila le TdF 2008, malheureusement en francais, et sans sous-titres: http://de.justin.tv/abdel_33 Men du får i hvert fall bildene. Hakker litt hos meg. Bruk live oppdateringa på cyclingnews eller velonews i tillegg, da har du fin kombinasjon.
Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Er det noen som tør å tippe på om noen blir tatt for doping, forresten? Jeg lurer på om noen fra slipstream-chipotle blir ferska, eller fra Gerolsteiner, som sårt trenger ny sponsor. Ser at Christian Vandevelde, som i årevis har vært en grå mus hos CSC sammen med Arvesen, plutselig har begynt å hevde seg i sammendraget, etter at individuell tempo er kjørt. Det er mistenkelig. Tar han større risiko nå som han er på et lag uten sammenlagtkandidat? At Stefan Schumacher slår Evans og Cancellara, kan jeg derimot leve med, han har levert toppresultater før. Veldig spent på Menchov i sammendraget i år, forresten. Noen timer til vi får noen svar? Spurter Valverde først opp Super-Besse?
Mistyen Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 dere må alle begynne å spille Tour Manager det er gøy! Jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan se hvordan mitt lag ligger an ...
Gjest Bond Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg har sett på tv alle dager nå omtrent (har litt fri nå). Det at Valverde er mer eller mindre ute etter i dag! Jeg var i hvert fall overrasket. Og CSCs lagarbeid! Fy flate! Jeg likte ikke sykling før, men er helt fan nå... Så er det noen dere heier på også (utenom Hushovd da)? Endret 14. juli 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Jeg heier på Bernard Kohl. Han minner meg om spekkhoggern Willy om du ser på tanngarden hans. Holdt på å le meg ihjel når jeg så intervju med ham på tysk TV etter at dagens ettappe var over. Jeg heier også på Christian Vande Velde. Jeg vet ikke hvor mye dere damer som er nye i sporten har fulgt med på tidligere resultater, men Vande Velde har i alle år vært en hjelper på laget til Arvesen, CSC. Han har aldri vært i nærheten av gode resultater, og i år er han helt i toppen. Dessuten kjører han for et team som har uttalt seg negativt mot doping, så da må jo alle på laget han kjører for være rene. Dessuten er det heeelt vanlig at hjelperyttere plutselig er gode nok til å kjøre i tetsjiktet. Lol.
Gjest Bond Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Heeehh.. jeg har følgt med med Tour de France for omtrent 4 år nå, men jeg har en samboer som er godt over gjennomsnittet interessert (og har vært for mange år), så jeg har fått ganske mye informasjon gjennom de årene. Og Vande Velde er jo ganske ny i CSC? Uansett - jeg heier på Frank Schleck nå (selv om jeg er ganske sikker at han faktisk ikke kommer til å vinne). Jeg er så lei av Sastre og synes at han er utrolig overvurdert (han er jo aldri heeelt fantastisk - han greier seg, men er ikke bare utrolig). Håper CSC skal faktisk kjøre for F. Schleck i stedet snart (etter en god fjelletappe til). Likte også Valverde, men han ødela jo sjansene helt i dag. Det bare føles så urettferdig, han så jo ut som om han hadde kommet fra krigen med alle de bandasjene. En ting er å heie på, men jeg synes sammenlagt ser ganske interessant ut akkurat nå, og det er nok utrolig vanskelig å tippe noe før Alpene. Der kan minuttene fort komme og gå. Endret 14. juli 2008 av mrs_bond
Mistyen Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har fulgt med i fem år nå, og er rimelig hekta I år hadde jeg Valverde som favoritt til sammenlagtseieren, men jeg tror Kirchen er en sterk kandidat også....
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #13 Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror Evans vinner. Det er mulig Menchov har en sjanse. Outsider er Vande Velde. Sastre har jeg null tro på, han har hatt sjanser i flere år, men aldri innfridd. Syklister tar sjelden plutselige sprang, om det ikke er noe i omgivelsene som forandrer seg, som f.eks at de får klarsignal til å kjøre for egne sjanser i sammendraget.
Gjest Skya Skrevet 16. juli 2008 #15 Skrevet 16. juli 2008 Ja, det var utrolig gøy. Jeg sto i sofaen og heia og gråt en skvett etterpå... Det var virkelig velfortjent!
Mistyen Skrevet 16. juli 2008 #16 Skrevet 16. juli 2008 Det kom en tåre her også.... Unner han sånn denne seieren her.
Miel Skrevet 17. juli 2008 #17 Skrevet 17. juli 2008 Det var fantastisk! Han gjorde alt selv, og endelig hadde han marginene på sin side! Dette har jeg ventet på sååå lenge.
Gjest Bond Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 Byebye Vandevelde da... Og Lille Prinsen er stiv igjen, må nesten føle synd for hjelperyttere, de ser jo sprekere ut enn Cunego. Det virker at Schleckene er utrolig spreke og Evans og Menchov virker fortsett ganske sterke også. Gleder meg helv vanvittig til i morgen, da er jo finish på toppen og da kan mye skje!
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2008 #19 Skrevet 23. juli 2008 holder en knapp på Menchov eller Kohl jeg altså. i dag blir det grådig spennende!
Gjest Bond Skrevet 23. juli 2008 #20 Skrevet 23. juli 2008 Jep, det er spennende :-D Jeg håper for Schleck, men jeg tror Evans. Menchov tapte litt allerede til Evans i går og jeg vet ikke så mte om Kohl og tempo. Men hvis Schleck kan ta noen minutter i dag, hvem vet? Hadde vært vanvittig kult med at vinneren er en som ikke er en kaptein og ikke en av de store sammenlagtfavorittene fra før. I tillegg er begge Schleckene utrolig sympatiske, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå