Gå til innhold

Viviennes bryllupsplanlegger


Gjest Vivienne

Anbefalte innlegg

Gjest Vivienne

Hei, og velkommen til min bryllupsplanlegger.

Jeg er en 23 år gammel student, for tiden bosatt på vestlandet, da jeg er hjemme på ferie. Til vanlig holder jeg og min kjære til i en 3-roms leilighet på Majorstuen som vi har eid sammen siden vi ble sammen for 3 år siden. Jeg eide den alene i 1 år, før vi ble sammen, og han kjøpte seg inn i boligen.

Min forlovede kommer fra Bærum, selv kommer jeg fra nordvestlandet. Min kjære studerer medisin, selv har jeg valgt å studere et litt mykere fagområde. Det er mulig at jeg opplyser om dette etter hvert, men i utgangspunktet synes jeg det er greit å kjøre en "anonym" linje her inne.

Jeg og min forlovede møttes da vi var 20, og har nå vært sammen i litt over 3 år. Vi har reist på ferie over hele verden sammen, opplevd tunge og mindre tunge tider sammen, men til slutt falt han altså på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham. Det fantastiske frieriet skjedde for litt over et år siden, - utelukkende på grunn av at han visste at jeg, min og hans mor ville trenge sin tid på bryllupsplanleggingen. Selve frieriet skjedde på en ferietur til Paris, hvor han tok meg med på Eiffeltårnet, før vi dro på en restaurant like ved, vi bestilte rettene våre, og like før de kom gikk han tradisjonen tro ned på kne og spurte om jeg ønsket å dele resten av livet sammen med ham. En annen rørende detalj, er at han hadde spurt mine foreldre om min hånd før han fridde til meg. De var med andre ord ikke så overrasket da jeg ringte og meddelte den store nyheten. :rødme:

Vi drømmer om barn og enebolig etter hvert, men først ut er altså giftermålet.