Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kom over denne siden: www.netuniversity.se

Det er en oversiktsside over kurs/utdanninger som blir tilbudt av 35 universitet og høgskoler i Sverige. Og det beste av alt: Det er gratis studier!! Hvorfor har vi ikke en slik ordning her i Norge? Jeg har lett og lett etter en slik side for Norge, men finner det ikke.. noen som vet? Det er så tungvint å måtte gå inn å lete på ALLE universitet og høgskoler i Norge sine sider for å kunne få en oversikt over hvilke studier man kan ta over nettet. Jeg antar at jeg kan jo søke på kursene som blir tilbudt fra Sverige også, men hadde jo vært best med fra Norge.

Har noen tips til lignende sider her i Norge? Hvem kan jeg evt kontakte for å tipse om en slik side?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen som vet om en lignende oversikt for Norge? Eller finnes det kanskje ikke? Man må kanskje gå inn på nettsidene til hver enkelt skole for å sjekke hva de tilbyr av nettstudier... og de koster vel da en del penger? Kan vi som nordmenn studere over nettet fra Sverige og samtidig få uttelling for studiepoengene her?

Men man kan vel melde seg opp til bachelorgrader som privatist? Det blir vel gratis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...