Gå til innhold

Honey... that's fab :-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde nok foretrukket å være sammen med babyen min i 1,5 timer istedet for å svette på et treningsstudio eller vært på joggetur.

Men bevares, SJP er flott hun, og jeg tror nok det faktum at noen lever av kroppen sin gir mer motivasjon til å trene knallhardt etter en fødsel. Men glem nå ikke alle de som går ned mer enn de la på seg bare ved å amme.... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gikk galt her??? :roll: Er ikke snakk om noen nesegrus beundring fra min side i allefall, annet enn at jeg synes dama er stilig... Wannabe??? Og å kritisere deg fordi du synes den "beste" er Kim Catrall? Hvorfor skulle jeg det? Synes Kim Catrall er stilig også jeg...

Jennifer

Uff....jeg tror du missa poenget mitt! Det innlegget var ikke mynta på de som liker SJP, men de som fortvilt prøver og være som henne!

Mulig jeg uttrykte meg litt klønete, jeg får skylde på at jeg var trøtt......

Comprende?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Det innlegget var ikke mynta på de som liker SJP, men de som fortvilt prøver og være som henne

Men hvem er det som "fortvilt prøver" å være SJP da? Hvis det er meg du sikter til kan jeg forsikre deg om at du er på villspor. Ja, som Carrie er jeg en "fashionista"- men det er jo ikke det aller viktigste i livet mitt.

Minnie

Skrevet
Uff....jeg tror du missa poenget mitt! Det innlegget var ikke mynta på de som liker SJP, men de som fortvilt prøver og være som henne!  

Mulig jeg uttrykte meg litt klønete, jeg får skylde på at jeg var trøtt......  

Comprende?

Comprende... Var kanskje litt trøtt jeg også. :ler:

Jennifer

Skrevet
eg er ganske imponert at noen skriver to innlegg på 3 minutter om at de er imponert over denne tråden...

Atte.. Jeg er ny her, kan du ikke si meg hvor KG har gjemt stoppeklokke funksjonen? :ler:

Det jeg er "imponert" over er at "småfeite småbarnsmødre" sammenlignes med stjerner som jobber i en bransje hvor utseende betyr leve eller dø jobbmessig. Som noe før her var inne på; de bruker trix som ikke vi vanlig dødlige benytter oss av.

Ja- SJP er flott hun, morsom i SS er hun også (kjenner henne ikke, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan hun er privat) men å se på henne som et forbilde til etterfølgelse..??? Tror ikke det gitt!

:hoho:

Skrevet

Atte.. Jeg er ny her, kan du ikke si meg hvor KG har gjemt stoppeklokke funksjonen? :ler:

Det jeg er "imponert" over er at "småfeite småbarnsmødre" sammenlignes med stjerner som jobber i en bransje hvor utseende betyr leve eller dø jobbmessig. Som noe før her var inne på; de bruker trix som ikke vi vanlig dødlige benytter oss av.

Ja- SJP er flott hun, morsom i SS er hun også (kjenner henne ikke, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan hun er privat) men å se på henne som et forbilde til etterfølgelse..??? Tror ikke det gitt!

:hoho:

Honey.... you got my point!! :blunke:

Skrevet

Jeg synes hun ser fæl ut jeg. :o

Får nesten grøssninger av å se hvor tynn hun er.

Hun er ihvertfall ikke mitt forbilde når det gjelder hvordan en kvinnekropp skal se ut.

Skrevet
Jeg synes hun ser fæl ut jeg. :o  

Får nesten grøssninger av å se hvor tynn hun er.

Hun er ihvertfall ikke mitt forbilde når det gjelder hvordan en kvinnekropp skal se ut.

Heldigvis er smaken som baken. Synes hun ser strålende ut jeg, og selv om hun er veldig tynn, så kler det henne...... :wink:

Skrevet

Så mange har kommentert dette, at egentlig orker jeg ikke.. men klarer ikke å la være.

Joda, bildene var kjempesexy de, hun ser flott ut. De fleste vil jo se bra ut men prof stylister og retusjering osv. Når jeg ser henne på tv, og når hun blir fotografert "på gaten" så ser jo alle at hun er sykelig tynn. Bein stikker ut, og hun har nesten ikke pupper. Mulig hun har "stil," men virker som om dere ikke klarer å skille personen fra den rollen hun spiller på TV.

Jeg er også enig i at den kommentaren om småbarnsmødre var unødvendig, jeg tror nok at vi som faktisk er småbarnsmødre (feit eller ikke) tar oss nær av den. Skulle bare mangle om kroppen forandrer seg etter en fødsel. De fleste med jobb og familie bruker mer enn 14 dager på å bli som før.

Og jeg så et bilde av henne da hun var ca sju mnd på vei (eller noe sånt) og hun var ikke DIGER! Hvis det er din oppfatning av å være diger så har du et litt skjevt syn på hvordan kvinnekroppen skal være.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hun er ikke sykelig tynn, men hun er meget veltrent og har synlige muskler i både skuldre, armer og ben. Jeg synes hun er flott i en alder av 38.

Minnie

Skrevet

Grunnen til at du blir lurt til å tro at hun har muskler, er fordi hun er blottet for underhusfett, og da vises musklene godt, uten at de behøver å være så veldig veltrent. Når beina stikker ut synes jeg man er for tynn.

Har jo sett masse bilder av henne for en del år siden, og da så hun faktisk mye bedre ut enn hun gjør nå. Er dere ikke enige?

Spesielt på kvinner som er litt "eldre" er det uheldig å være for tynn, da det kan se ut som om man blir mer "rynkete" hvis dere skjønner...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Bena hennes stikker ikke ut, hun har både hofter og bryster slik som oss andre, hun er slank, ikke tynn.

Minnie

Skrevet

Ja da har ikke dere andre mye til hofter og pupper! : )

(klarte ikke dy meg jeg... :)

Jeg vet ikke om du har sett det innslaget hvor du ser henne på Golden Globe tror jeg det var, med stramt oppsatt hår og en svart kjole? ( Ikke en heldig look for henne spør du meg)

Der ser du kravebeinet stikker litt for mye ut enn det som er pent. La merke til leggene/ knærne hennes og tror jeg... men husker ikke om det var ved samme anleding.

Nåja, er ikke så kranglete av meg, så da sier jeg ikke mer om den saken.

Nei, slik som Angela Basset var i " What's love got to do with it" er den perfekte kvinnekropp synes jeg, men litt mer pupp da selvfølgelig!

Skrevet

Jeg synes også SJP er ualminnelig flott, ikke minst til å være 38. Hun er etter min mening heller ikke FOR tynn. Synes også hun virker meget fornuftig i de interviewene jeg har lest av henne (dette + et fra Elle, da hun var gravid). Rolig og avdempet, og sikker på forholdet sitt, og det er jo ikke så vanlig i det miljøet...

Hvorvidt hun er en rollemodel for andre småbarnsmødre, synes jeg ikke er så aktuelt. Hun er jo selv inne på at kvinner i Hollywood driver seg selv hardt, og at det nødvendigvis ikke er det beste. Samtidig lever de av kroppene sine og er derfor avhengig av å komme tilbake i form fortest mulig. Men, de fleste av oss kan vel drømme om å leve hennes, eller enda mere Carries liv, med alt det det innkluderer.

La foresten merke til at SJP prøvde å forklare hvordan Carrie har råd til alle klærene sine, for det har jeg også tenkt på... Hun er jo BARE journalist, er hun ikke? Finnes det en forklaring på dette, eller er det bare sånn TV-serie ting (som at folk aldri låser dører...)

Piglet

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

La foresten merke til at SJP prøvde å forklare hvordan Carrie har råd til alle klærene sine, for det har jeg også tenkt på... Hun er jo BARE journalist, er hun ikke? Finnes det en forklaring på dette, eller er det bare sånn TV-serie ting (som at folk aldri låser dører...)

Carrie er skapt for å gjenspeile New Yorks single kvinner- men de fleste single kvinner i NY har ikke en leilighet som bare ligger 150 meter fra Madison Av. ei har de 100 par MB og JC sko i skapet og de handler ikke inn matvarer iført Roberto Cavalli.... det er TV- alt er overdrevet :wink:

Minnie

Skrevet
Har jo sett masse bilder av henne for en del år siden' date=' og da så hun faktisk mye bedre ut enn hun gjør nå.[/quote']

Jeg husker henne faktisk fra mange år tilbake. Da jeg gikk i 6. klasse (1988/89) sendte NRK en miniserie kalt "Et år av vårt liv" der hun hadde en av de sentrale rollene. Jeg tror faktisk at jeg fortsatt har de fleste episodene på video. Etter å ha sett denne serien ville alle jentene i klassen ha slike korketrekkerkrøller som Sarah Jessica hadde den gangen, og selvfølgelig ble det permanent på stort sett alle sammen. :ler:

Hun var meget tynn da også, og jeg har sett et tv-intervju med henne der hun uttaler at hun nærmest ble mobbet for sine "pipestilkeben" i barndommen. Hun har m.a.o. alltid vært naturlig tynn, og med det utgangspunktet er det kanskje heller ikke så rart at hun ikke har hatt problemer med å bli slank igjen etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...