Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #21 Skrevet 24. mai 2003 Ok.. Hvorfor har hun ikke fått BEDRE kropp nå enn før hun ble gravid med all den treningen? Det har jeg klart. Hun er 38 år og har bilder som kan bevise det, du er en fjortis. Minnie
Arwen Skrevet 24. mai 2003 #22 Skrevet 24. mai 2003 Har ikke sett intervjuet, men det er da saa absolutt IKKE det inntrykket jeg har av henne fra tidligere intervju. Syns at SJP er baade sjarmerende og morsom, for ikke aa snakke om at hun har en flott stil. Syns hun er vakker jeg, selv om hun ikke er konvensjonelt pen. Nei, det er nemlig derfor jeg ble overrasket også.. hadde ikke det inntrykket før
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2003 #23 Skrevet 24. mai 2003 Hun er 38 år og har bilder som kan bevise det, du er en fjortis. Minnie
Helena Skrevet 24. mai 2003 #24 Skrevet 24. mai 2003 Personer som lever av utseendet og tjener fett på det kan godt bruke mange timer om dagen på trening og hud/ kroppspleie. Vanlige personer har vel stort sett andre ting og ta deg til. Jeg har ihvertfall ikke tid (og lyst ) til å bruke så mye tid som mange kjendiser "må" for å opprettholde utseendet. Bruker heller tid på kjæresten min og venner jeg :D
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 #25 Skrevet 24. mai 2003 Ikke bry deg Minnie! *klappe på hodet* Noen ganger er folk veldig firkanta og lite åpen, for ikke å glemme helt uten HUMOR!!!
Gjest Cruella Skrevet 24. mai 2003 #26 Skrevet 24. mai 2003 Jeg elsker SATC. Synes Sarah J.P har en fantastisk kropp, men ellers synes jeg hun har et ganske så androgynt ansikt. Nesten litt sånn krysning med en hest... 8)
Jusy me Skrevet 24. mai 2003 #27 Skrevet 24. mai 2003 Du minnie, du minnie.. Man må jo bare le av deg...
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 #29 Skrevet 24. mai 2003 Jeg elsker SATC. Synes Sarah J.P har en fantastisk kropp, men ellers synes jeg hun har et ganske så androgynt ansikt. Nesten litt sånn krysning med en hest... 8)
Malou Skrevet 24. mai 2003 #30 Skrevet 24. mai 2003 Ingen tvil om at dama er flott, det var hun før hun ble gravid og jeg er ikke overasket over at hun såpass raskt er tilbake til sitt gamle jeg etter fødselen. Men det er jo som andre har nenvt tidligere i tråden litt lettere å fokusere på å få tilbake figuren din når du både har de midlene SJP har - og har noen som kan ta seg av barnet ditt, gjøre husarbeid etc etc. Men all ere til SJP. Hun er en skikkelig flott dame! Jennifer
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #31 Skrevet 24. mai 2003 Hva er så spes med SJP?? Skjønner ikke hva denne dyrkelsen av henne er!! Javist har hun stil, men hun er da virkelig ikke den eneste i verden med det!! Sånn dyrking av personer som tilfeldig er berømt er helt utrolig dumt. Da kan man snakke om fjortiss!!! Patetisk synes jeg det er! Nei, gjør heller noe fornuftig med livet deres! Forresten, om man skal finne den "beste" i S&S må det heller bli Kim Catrall. Hun har både stil og personligheten. Og kjære dere......før noen finner på og kritisere: Jeg har bare sansen for henne, jeg går ikke rundt i nesegrus beundring og prøver og være en wannabe!
Malou Skrevet 24. mai 2003 #32 Skrevet 24. mai 2003 Hva er så spes med SJP?? Skjønner ikke hva denne dyrkelsen av henne er!! Javist har hun stil, men hun er da virkelig ikke den eneste i verden med det!! Sånn dyrking av personer som tilfeldig er berømt er helt utrolig dumt. Da kan man snakke om fjortiss!!! Patetisk synes jeg det er! Nei, gjør heller noe fornuftig med livet deres! Forresten, om man skal finne den "beste" i S&S må det heller bli Kim Catrall. Hun har både stil og personligheten. Og kjære dere......før noen finner på og kritisere: Jeg har bare sansen for henne, jeg går ikke rundt i nesegrus beundring og prøver og være en wannabe! Hva gikk galt her??? Er ikke snakk om noen nesegrus beundring fra min side i allefall, annet enn at jeg synes dama er stilig... Wannabe??? Og å kritisere deg fordi du synes den "beste" er Kim Catrall? Hvorfor skulle jeg det? Synes Kim Catrall er stilig også jeg... Jennifer
Skusla Skrevet 24. mai 2003 #33 Skrevet 24. mai 2003 Jeg synes hun er nydelig, hun er ingen klassisk skjønnhet men hun har utstråling og stil. Minnie Enig med Minnie her; SJP er nydelig.. Å bildene var fantastiske... :D Er ivrig tilhenger av SatC så jeg gleder meg til å se de nye episodene, å gleder meg ikke fullt så mye over at det er den siste sesongen! :-? Takk for linken Minnie! :D
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #36 Skrevet 24. mai 2003 :o ...ganske imponert over denne tråden... Fortell litt om hva du spesielt er imponert over
Malou Skrevet 24. mai 2003 #37 Skrevet 24. mai 2003 Jeg er ganske imponert at noen skriver to innlegg på 3 minutter om at de er imponert over denne tråden... Jennifer
Gjest Ugla Skrevet 24. mai 2003 #38 Skrevet 24. mai 2003 Noen ganger tenker jeg: KG er et "mobbe-forum". Her har vi ETT eksempel: Her tenker jeg KG's småfeite småbarnsmødre fikk noe å tenke på Minnie Ikke det at det rammer meg..... men like vell..... :veldigsur:
CecilieB Skrevet 25. mai 2003 #39 Skrevet 25. mai 2003 Noen som la merke til en smiley som blunket etter den setningen? Må dere ta alt så veldig innover dere? Jeg er en "småfeit" småbarnsmor selv, og ligger meg ikke ned og hyler fordi om Minnie kommer med noen morsomme utspill. Ja, det er morsomt å se hvordan de aller fleste her inne farer opp når hun skriver noe.
Gjest Ugla Skrevet 25. mai 2003 #40 Skrevet 25. mai 2003 ...å dæven døtte... ...jeg glemte da hadde jo alt jeg sa vert OK!!! Er det såååå enkelt? Da kan vi jo skrive rasistiske innlegg også da, og så et (men nå sporer vi av fra tema... :blunke: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå