Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #1 Skrevet 24. mai 2003 For alle SatC- tilhengere, her ett er klissnytt intervju med SJP som kommer i Juni nummeret av W. http://www.style.com/w/feat_story/051403/index.html Minnie
Nicky B Skrevet 24. mai 2003 #2 Skrevet 24. mai 2003 Fantastiske bilder av SJP! Gleder meg til og lese hele intervjuet!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #3 Skrevet 24. mai 2003 Fantastiske bilder av SJP! Gleder meg til og lese hele intervjuet! Klikk på linken hvor det står "read full article" så kan du lese alt. Bildene var utrolige- my oh my! Her tenker jeg KG's småfeite småbarnsmødre fikk noe å tenke på Minnie
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #4 Skrevet 24. mai 2003 Bildene var utrolige- my oh my! Her tenker jeg KG's småfeite småbarnsmødre fikk noe å tenke på Minnie :o
Helena Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 Fine bilder, men jeg synes ikke hun er spesielt pen. Er hun det?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #6 Skrevet 24. mai 2003 :o Hvorfor så sjokkert Care, SJP ser jo flott ut, ett eksempel til etterfølgelse er hun jo. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #7 Skrevet 24. mai 2003 Fine bilder, men jeg synes ikke hun er spesielt pen. Er hun det? Jeg synes hun er nydelig, hun er ingen klassisk skjønnhet men hun har utstråling og stil. Minnie
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #8 Skrevet 24. mai 2003 Hvorfor så sjokkert Care, SJP ser jo flott ut, ett eksempel til etterfølgelse er hun jo. Minnie Om SJP ser flott ut eller ikke er ikke poenget. Men at du har slike fordommer mot småfeite folk sier at du er en sært fordomsfullt menneske. Si meg, er det ikke greit at vi alle er ulik. Er det slik at SJP er malen på et flott og vellykket menneske.?
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #9 Skrevet 24. mai 2003 [quote="Minnie EmmerdaleBildene var utrolige- my oh my! Her tenker jeg KG's småfeite småbarnsmødre fikk noe å tenke på Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #10 Skrevet 24. mai 2003 Men at du har slike fordommer mot småfeite folk sier at du er en sært fordomsfullt menneske. Si meg' date=' er det ikke greit at vi alle er ulik. Er det slik at SJP er malen på et flott og vellykket menneske.?[/quote'] Vel, nå handler vel dette om at det krever egeninnsats for å få tilbake sin gamle kropp, les intervjuet så skjønner du. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #11 Skrevet 24. mai 2003 Du slipper i alle fall å frykte at du skal ende opp som "småfeit småbarnsMOR" Ja det gjør jeg :D men jeg har hjulpet mange venninner med å gå ned i vekt etter endt svangerskap/før bryllup så litt peiling har jeg uansett. Minnie
Arwen Skrevet 24. mai 2003 #12 Skrevet 24. mai 2003 Jeg så SJP på David Letterman for en stund siden og ble superskuffet. Hun var totalt blottet for sjarm. Satt bare og fjollet og fniste i stolen uten å si noe fornuftig. :o Hadde virkelig ikke trodd hun var slik. *Skuffet Arwen* :-?
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2003 #13 Skrevet 24. mai 2003 Tror nok du tolker intervjuet "feil", Minnie. Hun sier jo selv at "idealet" til og med er for mye for de fleste kjendiser, mor eller ikke mor.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #14 Skrevet 24. mai 2003 Jeg så SJP på David Letterman for en stund siden og ble superskuffet. Ehhh javel, tviler på at vi så det samme Letterman innslaget. Jeg syntes hun var morsom jeg. Minnie
Arwen Skrevet 24. mai 2003 #15 Skrevet 24. mai 2003 Kanskje ikke. Uansett virket hun utrolig "fjortis" når jeg så henne. Må bare legge til at bildene til artikkelen her var utrolig fine, fjortis eller ei
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #16 Skrevet 24. mai 2003 Ehhh javel, tviler på at vi så det samme Letterman innslaget. Jeg syntes hun var morsom jeg. Minnie Det jo litt om deg det da...............SJP wanabee
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #17 Skrevet 24. mai 2003 Tror nok du tolker intervjuet "feil"' date=' Minnie. Hun sier jo selv at "idealet" til og med er for mye for de fleste kjendiser, mor eller ikke mor.[/quote'] Hun sier også at grunnen til at hun gikk så fort ned i vekt var pga. Yoga og 1.5 time med trening hver dag og at hun vet at det ikke er realiteten for vanlige mennesker.... men poenget er fortsatt at det er mulig å få tilbake sin gamle kropp.. og SJP var "DIGER" da hun var gravid. Jeg har ikke tolket det feil, jeg sier bare at hun er ett eksempel til etterfølgelse. Minnie
Nicky B Skrevet 24. mai 2003 #18 Skrevet 24. mai 2003 Jeg så SJP på David Letterman for en stund siden og ble superskuffet. Hun var totalt blottet for sjarm. Satt bare og fjollet og fniste i stolen uten å si noe fornuftig. :o Hadde virkelig ikke trodd hun var slik. Har ikke sett intervjuet, men det er da saa absolutt IKKE det inntrykket jeg har av henne fra tidligere intervju. Syns at SJP er baade sjarmerende og morsom, for ikke aa snakke om at hun har en flott stil. Syns hun er vakker jeg, selv om hun ikke er konvensjonelt pen.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #19 Skrevet 24. mai 2003 Det jo litt om deg det da...............SJP wanabee Det var da fælt til Gjesteri det var i denne tråden da Minnie
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2003 #20 Skrevet 24. mai 2003 Ok.. Hvorfor har hun ikke fått BEDRE kropp nå enn før hun ble gravid med all den treningen? Det har jeg klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå