Gjest Dølle Dolly Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Ja, pokker heller, ingenting er verre enn en mann som bare kjører på uten hurrarop. Jeg forlanger minst et hurra og to jippi. Denne ene gangen så ble jeg med en fyr hjem (eller, ble med og ble med, jeg fulgte etter han, og så snek jeg meg inn i vinduet etterpå) og tror du ikke han og dama hans ble sure? Han sov jo så søtt, og kuken var stiv den, så jeg tenkte det bare var å hoppe på. Først så virket han bare fornøyd og satte i gang, men da han åpne øynene (jeg hadde jo slått på lyset må man forstå - jeg ville jo helst se på han) så skreik han "hva faen". Og da våkna dama han, og det var ikke hurrarop å få fra henne heller. Jaja. Bedre lykke neste gang, antar jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Og hva med de damene som bare kjører på? Når dama kniper så kjennes det som om pikken skal falle av.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Når jeg kommer over diskusjoner som dette, av typen "ITT; seksuelle opplevelser" uten at det er noe forklaring eller noe utdypning så tenker jeg automatisk at det er noen som har gått litt tom for fantasi og er ute etter nye obskure runkefantasier.
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Vel....Det jeg mente var om det var noen som har "dårlige", eller "morsomme" historier med tanke på dette. Altså jeg mener: Med menn som kun "kjører" på uten noe særlig forspill, og som er veldig egoistsike. Altså hvor kvinnen kun har bidratt med å ligge der på ryggen og spriket med bena.
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Det skal stå i innledningen: "Noen som har opplevd menn som bare "kjører på" uten hensyn". De siste ordene kom ikke med der. Forstår at dette nok kunne virke litt rart. ) Så nå, når dette misforståelsen mer eller mindre er oppklart vil jeg oppfordre alle som ønsker å dele noen historier med oss om å gjøre det:)
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Ja takk til menn som bare kjører på ! MMMMM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå