Gå til innhold

Forstuet armen.

Fremhevede innlegg

Gjest TS :)
Skrevet

Er det noen som vet?

Forstuet armen i går og var hos legen for å sjekke om den var brukket, siden jeg nesten ikke fikk beveget den. Men fikk bekreftet at den "bare" var forstuet.

Når jeg spurte legen om hvor lang tid det tar før armen vil fungere som normalt, noe den virkelig ikke gjør nå, så sa han at jeg må bare la armen få den tiden den trenger til å bli bra igjenn og at jeg måtte slappe av i den så mye som mulig.

Går det an å komme med et mer idiotisk svar?

Det er sommer jo, og jeg har lyst å vite CA hvor lang tid det tar før jeg kan løfte feriebagen min på egenhånd igjen ;)

Er det noen som har erfaringer her eller?

-Hilsen hun med kun èn fungerende arm ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan det være idiotisk? Det er umulig å si hvor lenge slikt kan ta.

Når jeg vrengte foten min heftig måtte jeg bruke krykker en uke, og så tok det vel en 3 uker før foten var "gåbar" uten særlig ubehag.

Skrevet
Hvordan kan det være idiotisk? Det er umulig å si hvor lenge slikt kan ta.

Når jeg vrengte foten min heftig måtte jeg bruke krykker en uke, og så tok det vel en 3 uker før foten var "gåbar" uten særlig ubehag.

Jeg syns det er idiotisk fordi han er tross alt lege, og har vært det ganske lenge.

Han har garantert erfaring med hvor lang tid det tar i gjennomsnittet.

Jeg har jo aldri opplevd dette før, og det vet han, for han har jo journalen min.

For alt jeg vet så kan det ta alt fra en dag til flere år før det blir bedre. Jeg vet jo faktisk ikke. Så derfor syns jeg det var idiotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...