Gjest Koala Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Det er veldig mange useriøse tråder her inne nå. Nesten alle har det til felles at de er startet av gjester. Det burde ikke vært anledning for gjester å starte nye tråder, i hvert fall ikke på "seksualitet".
Gjest Mie Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Det er også veldig mange tråder med 'utlogget nå' som avsender. Der kan normalt inloggede personer spørre om ting som er så intime at de helst ikke vil få det assossiert med navnet sitt. Og mange av gjest-startet trådene har tatt opp viktige tema der også veldig unge mennesker har fått svar på ting de ellers ikke hadde turt å spørre om. Og det er nettopp anonymiteten som er STYRKEN til dette seksualitetsforumet. Jeg foreslår du heller lar være å lese de useriøse innleggene. Da dør de ut av seg selv. Du MÅ ikke klikke på hvert eneste inlegg vet du. Lykke til! Mie.
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Seksualitet og samliv er vel de to underforumene det bør være gjestetilgang. Så får man heller la være å lese.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg leser de fleste trådene, men lar være å svare på tulletråder og Thaitråder. Enig i at det er mye tull her nå, men om det sperres for å være anonym på f.eks seksualitet og samliv, så drar folk til andre forum for å stille de spørsmålene de ikke vil gjøre seg bekjent av.
Gjest Koala Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg leser de fleste trådene, men lar være å svare på tulletråder og Thaitråder. Enig i at det er mye tull her nå, men om det sperres for å være anonym på f.eks seksualitet og samliv, så drar folk til andre forum for å stille de spørsmålene de ikke vil gjøre seg bekjent av. Det går ut merket godt an rent teknisk at alle som har konto kan skrive anonymt. Ellers har verken Helen Parr eller Mie lest det jeg har skrevet skikkelig. Jeg foreslo å hindre gjester i å "starte nye tråder" ikke i å skrive innlegg.
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Det går ut merket godt an rent teknisk at alle som har konto kan skrive anonymt. Ellers har verken Helen Parr eller Mie lest det jeg har skrevet skikkelig. Jeg foreslo å hindre gjester i å "starte nye tråder" ikke i å skrive innlegg. Jeg synes også det er viktig at gjester skal kunne starte tråder på seksualitet dersom de ønsker det. Men må innrømme at jeg ikke fikk med meg den nyansen du siktet til.
Gjest Koala Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Jeg synes også det er viktig at gjester skal kunne starte tråder på seksualitet dersom de ønsker det. Men må innrømme at jeg ikke fikk med meg den nyansen du siktet til. Joda, jeg skjønner synspunktet, men slik det ser ut nå blir det ikke særlig informativt. Samme gjest ser ut til å startet en haug med tråder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå