Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg jogget i går kveld en av mine faste runder som jeg tar 3 ganger i uka. Jeg presset meg, men ikke mer enn jeg følte jeg klarte fint. Det var vel i ti tiden i går kveld. Jeg var ikke dårlig etter treningen og følte meg helt fin. I dag derimot våknet jeg med skikkelig ubehagelig trykk i bryst/hals området, og ubehaget ble verre ved fysisk anstrengelse (måtte fore hestene og ta det dagelige stallarbeidet). Jeg ble skikkelig bekymret når jeg bare etter å ha gått opp trappen, følte at hjertet prøvde å skivse seg ut av halsen, og at pulsen dunket i hodet. Jeg har fortsatt ubehaget i halsen/brystet, og det verker litt. Dette var skikkelig ekkelt! Noen som har vært borti noe slikt?
pittie Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke det, men det hørtes ikke bra ut.. Tror du kanskje bør sjekke med legen din?
Gjest Gjest_Nefer_* Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke det, men det hørtes ikke bra ut.. Tror du kanskje bør sjekke med legen din? Ja, jeg lurer litt på det. Føles i grunn ut som om noen har sparket meg i halsen og brystkassa i løpet av natta. Å svelge er ubehagelig, det samme er det å puste dypt inn. Skikkelig snålt. Jeg tenkte litt på hjerteproblemer, men jeg er jo bare 24 år, og har alltid vært ei aktiv jente. Men greit å sjekke likevel ja :gråte:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå