Gå til innhold

Hun har hår på hodet...

Fremhevede innlegg

Gjest HansJørgen
Skrevet

Skikkelig ekkelt, altså

Jeg fikk en skikkelig turn off rett og slett...

Så ille at jeg unngikk all fysisk kontakt.. Litt synd da hun er en utrolig jente som har mange kvaliteter jeg ser etter og som jeg setter høyt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke vanlig med hår på hodet? Ingen jenter som er skallete?? :sjenert:

Gjest HansJørgen
Skrevet
Er det ikke vanlig med hår på hodet? Ingen jenter som er skallete?? :sjenert:

Halloooo??? ...ingen skal fortelle meg at hår er så fordømt "naturlig" og "normalt"...noe som helst sted på kroppen! Skallede jenter vil vi få oppleve stadig flere og flere av, hvis de ønsker nærkontakt med oss gutter/menn.

Vi menn/gutter syns det verste med hår på hodet til jenter er at hvis vi koser tett med dem, kysser dem i nakken, og biter/slikker i øreflippen, så får vi ofte masse ekle hår i munnen! *spyr nesten*

...og dette skal vi liksom bare akseptere som "naturlig"...???? :fy_fy:

Gjest Gjest
Skrevet

uansett...jeg er finere med hår på hodet vertfall...ville sett ut som en gutt ellers og det er vel ikke så tiltrekkende for menn???

Gjest HansJørgen
Skrevet

Hensikten med å gi hår-hysteriet en ironisk vinkling, en vinkling merkelig nok ikke alle har "tatt", er å sette søkelyset på hvor syk hele denne idiotiske og komiske hårfjernings- og glattbarberings kulturen er. der hår et sted er et must, men totalt uakseptabelt andre steder.

Gjest Gjest_Haha_*
Skrevet

du har helt rett HansJørgen ..!

men jeg skjønner ikke hvorfor du surfer rundt på kvinneguiden :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

åååååå...dere mener hår der nedentil?? elr under armene kanskje( det er i grunnen litt ekkelt:s)?

Gjest HansJørgen
Skrevet
du har helt rett HansJørgen ..!

men jeg skjønner ikke hvorfor du surfer rundt på kvinneguiden :fnise:

Jeg syns Kvinneguiden er en fremragende arena til å få jenter til å tenke i litt andre baner når det gjelder hår-hysteriet. Noen jenter har tydeligvis "låst seg" helt.

Jeg skal vel ikke ta på meg æren for at vi nå sakte og sikkert ser en utvikling rundt oss der hysteriet flater litt ut, men alle monner drar. :)

Den komplette glattbarberingen er en motegreie som har hatt en noe lengre syklus enn de normale 5-6 års syklusene moter har, men det hadde jo vært litt rart hvis det var slik at det kun var jenter født etter 1970-75 som hadde "oppdaget" noe helt nytt... som den kvinnelige del av menneskeheten ikke tidligere skulle ha hadde oppdaget er så fortreffelig...?

Skrevet

TS: ja jeg er enig at det er endel hårhysteri/glattbarberingshysteri blandt oss kvinner og hos noen menn. jeg er vel en av de du mener har "låst meg" på dette, men det får heller bare være slik. jaja jeg vet at det er naturlig å ha hår feks. på kjønnsorganer, men:

jeg liker ikke hår i maten! :gjeiper:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har aldri helt skjønt hvordan man får hår i munnen av å bedrive munnsex med noen med litt hår på koselusken...

Jeg har aldri sett sånn masse hår der det er mest naturlig å munnsexe :sjenert:

Skrevet
Hensikten med å gi hår-hysteriet en ironisk vinkling, en vinkling merkelig nok ikke alle har "tatt", er å sette søkelyset på hvor syk hele denne idiotiske og komiske hårfjernings- og glattbarberings kulturen er. der hår et sted er et must, men totalt uakseptabelt andre steder.

Vel, du får synes hva du vil. Jeg personlig synes det er pent å ha hår på hodet, men jeg har ikke hår andre steder. Og det er mitt valg.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg liker ikke hår i maten! :gjeiper:

Dette argumentet er i høyeste grad av typen vikarierende, fordi man ikke finner andre troverdige grunner. Enig med Glamourgirl, skjønner ikke at dette kan være noe problem.

Skrevet

Jeg skjønner ikke greia jeg.. jeg barberer meg ikke nedentil av hensyn til mote, men fordi jeg føler meg ikke ren med mindre jeg barberer bort alt håret nedentil. dette er min personlige mening da.. om det er mote eller ei gir jeg totalt blanke i, det er min kropp :)

Gjest Gjest_mann
Skrevet

Regner med at du tenker på bart her :) Skjønner godt at dette kan være en showstopper (har ikke sans for mye mannepels på ryggen heller ;))

Gjest hårete hulda
Skrevet
Jeg skjønner ikke greia jeg.. jeg barberer meg ikke nedentil av hensyn til mote, men fordi jeg føler meg ikke ren med mindre jeg barberer bort alt håret nedentil. dette er min personlige mening da.. om det er mote eller ei gir jeg totalt blanke i, det er min kropp :)

Det er jo ganske paradoksalt at så mange jenter/damer bruker denne forklaringen på hvorfor de barberer seg, når det faktisk er sånn at kjønnshår er med på å bedre hygienen... :)

Selv barberte jeg meg en periode, men har nå sluttet med det. Fordi barberingen førte med seg så mange uønskede "bivirkninger". Som nuppete hud, kviser, små vannblemmer osv. Dette førte videre til sår, noe som jeg betviler sterkt at noen som helst mann finner sexy. I tillegg er det jo sånn at når man er glattbarbert så blir man fortere svett og klam i trusa, fordi hud møter hud i større grad. Ekkelt. Men dette er min personlige mening da. ;)

(Kan jo lure mannen til å tro at en ikke er svett og klam, bare veldig våt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...