Gjest Gjest_Catrine_* Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hei, jeg er jente på 17 år og har gått på cerazette. Om det gikk greit, så må jeg nesten si nei. Jeg fikk blødninger heletiden som andre også sikkert fikk, men jeg takla ikke mer til slutt + humørsvingningen. Jeg gikk på de først ca.5-6 mnd også slutta jeg pga en grunn, etter jul begynte jeg på de igjen, da gikk jeg i de fram til midten av april tror jeg og slutta helt da. Hvis jeg ikke har beregnet feil så skulle menstruasjonen kommet 20.mai. Mensen har fortsatt ikke kommet og nå er det allerede 4.juli. Har tatt 3 gravitetstest til nå og alle viste negativt, heldigvis. Jeg vet ikke om det har noe med hormonene å gjøre, at de forstyrre litt menstruasjonssyklusen, derfor det er forsinka? Tror samleie var 1 eller 2 uke før mensen skulle komme, men vi brukte kondom, eller ikke i slutten. ! Noen som kan hjelpe?????? takk
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Skjønner at dette kan virke litt skummelt, men det kan godt hende at mensen din ikke kommer før om et par mnd.. jeg gikk nesten et halvt år uten mensen etter at jeg sluttet på cerazette, og det var ikke fordi jeg var gravid.. kun bivirkninger av pillen.. så håper det hjelper deg litt..?
Saeria Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Ja, det kan være at du må vente litt på mensen, siden du har gått på hormonprevensjon.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Jeg, sammen med min 5 venninner, går alle på Cerazette, og alle har mistet mensen. En "bivirning" av pillen, men det betyr ikke at du er gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå