Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2009 #2161 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg skal på intervju!! Dagen før vi reiser på bryllupsreise, 8 juli kl 10! Hurra, så bra!! Bare spennende ting i møte her nå jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. juni 2009 #2162 Del Skrevet 25. juni 2009 Så gøy med intervju!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2009 #2163 Del Skrevet 25. juni 2009 Hurra, så bra!! Bare spennende ting i møte her nå jo!! Ja, masse spennende i vente! Og det største kommer om bare 9 dager!! Men jeg har jo sørget for at det da blir nok å følge med på også etter den store dagen! Så gøy med intervju!! Lykke til!! Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. juni 2009 #2164 Del Skrevet 25. juni 2009 Så bra Lykke til Hvordan er ståa ellers med bryllupet? Noe som mangler enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2009 #2165 Del Skrevet 25. juni 2009 Så bra Lykke til Hvordan er ståa ellers med bryllupet? Noe som mangler enda? Takk takk dinings!! Ståa ellers er ganske bra. I kveld skal jeg hente morgengaven, gleder meg til å se hvordan den ble! Ellers er jeg heftig på mailing om dagen, har avtalt tid og detaljer med fotografen nå i dag, og mailet med kokken om antall og betaling, musikeren om detaljer og betaling og kakedama om henting )som ikke er avklart ennå) i går. Litt skummelt å plutselig skulle gå ned på detaljnivå, men litt morsomt også. I helga skal jeg få gjort ferdig det meste av papirhaug-grovarbeidet, så er det bare å printe ut ferdig og sette sammen igjen neste uke. Ellers må vi lage kjøreplan for middagen og dagen forøvrig, og kjøpe ting til å putte i skoene så de blir mykere. Tror det begynner å komme seg det meste annet nå. Rart at det ikke er så mye som står igjen, men veldig deilig også. Tirsdag neste uke er siste arbeidsdag, da drar jeg direkte ut til der lokalet er for å få nøkler og praktisk info. Onsdag er det frisør med klipp og farging av meg og løshåret, før det er møte med kjøkkengjengen på kvelden. Torsdag kommer svigers med kjoler og annet som er lagret der, da skal vi dra ut til lokalet og begynne å planlegge hvordan vi skal legge opp pynting og dekking. Og fredag skal alt hentes (kaker, stoler, blomster), vi skal pynte til seremoni og til middagen. Og vips, så er det bryllup!! Og i går kom beskjeden om at min stebror endelig har fått vite at han får fri og kan komme, så da er bordplassering og antall helt banka. Og værvarslet sier skyfri himmel, og drepende 28 grader. Jeg kommer til å smelte bort!!! Men har tross alt sagt at så lenge det ikke regner er jeg fornøyd. Bare huske å få i seg nok vann, jeg tåler varme ganske dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2009 #2166 Del Skrevet 25. juni 2009 Det værvarselet jeg leste i dag sa 17-22 og overskyet, passer mye bedre Har forresten laget fotobok jeg også i morgengave, veldig spent på åssen den blir han skal få noe annet i tillegg også da, men ville ha med noe personlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. juni 2009 #2167 Del Skrevet 25. juni 2009 Ojojojojojojojojojojojojojojoj!!!! Ikke lenge igjen til 4.juli-brudene våre skal i ilden!!! Hvor mange er det egentlig??? Twisted, Ansjoni, var det ikke et par til? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. juni 2009 #2168 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg syns det er så kult at du skal ha løshår..! Det er liksom egentlig ikke noe jeg ville sett for meg at du skulle brukt, men når du nå skal det, så tror jeg det blir kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. juni 2009 #2169 Del Skrevet 25. juni 2009 Grattis med intervju!! Du får kose deg masse nå de siste dagene... Hvor mange ble dere til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2009 #2170 Del Skrevet 25. juni 2009 Det værvarselet jeg leste i dag sa 17-22 og overskyet, passer mye bedre Har forresten laget fotobok jeg også i morgengave, veldig spent på åssen den blir han skal få noe annet i tillegg også da, men ville ha med noe personlig også Så lenge det ikke regner, så er jeg fornøyd har jeg sagt. Holder på det, om jeg enn skal smelte bort underveis! Så spennende at du også skal gi bort fotobok. Henta min i sta, den ble veldig bra. Spent på den lille chipen med sanger som skal festes på bakerste siden.... Kommer til å være grisenervøs når hun får den!!! Ojojojojojojojojojojojojojojoj!!!! Ikke lenge igjen til 4.juli-brudene våre skal i ilden!!! Hvor mange er det egentlig??? Twisted, Ansjoni, var det ikke et par til? :klø: Eleit og sarasahara også såvidt jeg vet. Det går jammen fort nå, i overimorgen er det bare en uke igjen!!! Jeg syns det er så kult at du skal ha løshår..! Det er liksom egentlig ikke noe jeg ville sett for meg at du skulle brukt, men når du nå skal det, så tror jeg det blir kjempebra! Hihi, jeg kan overraske! Men tror det blir veldig bra, har jo sånt typisk nordisk, tynt hår. Greit å fylle på litt!! ------------------------------------------------------------------------------- Fotobok er som sagt hentet, jeg har hentet ringene våre etter ny gravering og oppussing (dæven de var shiny nå!!) og *fanfare* de 63 siste stemplene er stemplet! :hoppe: Nå skal jeg skrive ut resten av bordplasseringene og hvem er hvem-oversiktene på jobb i morgen, så er det bare kjæres ark som står igjen før vi kan begynne å sette dem sammen!! Er vel på tide å finne senga, vanskelig å sove i lyset og varmen, men blir jo helt ødelagt hvis jeg ikke sover også! Jeg burde skrive "Et ekte vinterbarn jeg er"-sangen på melodien til Hottiebridesangen til Ansjoni!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2009 #2171 Del Skrevet 25. juni 2009 Grattis med intervju!! Du får kose deg masse nå de siste dagene... Hvor mange ble dere til slutt? Tusen takk TuttaV!! Jeg skal kose meg som best jeg kan, nå vet jeg ihvertfall at jeg slipper å stemple mer, det hjelper veldig! Vi ble 59 voksne, 2 små barn (kjære har en onkel med barnekull nr to, så de er vel teoretisk søskenbarn....) og 2 spedbarn i vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. juni 2009 #2172 Del Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk TuttaV!! Jeg skal kose meg som best jeg kan, nå vet jeg ihvertfall at jeg slipper å stemple mer, det hjelper veldig! Vi ble 59 voksne, 2 små barn (kjære har en onkel med barnekull nr to, så de er vel teoretisk søskenbarn....) og 2 spedbarn i vogn hehe... ja all sånn "håndjobbing" er greit å få unna Det ble jo en bra stor gjeng! Gleder meg til å se bilder av dere og kvelden deres - dere kommer til å bli flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. juni 2009 #2173 Del Skrevet 25. juni 2009 Wow så produktiv du har vært Jeg gleder meg sånn til å se bilder av dere Dere blir nok helt nydelige begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. juni 2009 #2174 Del Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer med intervju! Lykke til! Så flink og produktiv du er. Håper du får tid til å slappe av i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juni 2009 #2175 Del Skrevet 26. juni 2009 hehe... ja all sånn "håndjobbing" er greit å få unna Det ble jo en bra stor gjeng! Gleder meg til å se bilder av dere og kvelden deres - dere kommer til å bli flotte! Wow så produktiv du har vært Jeg gleder meg sånn til å se bilder av dere Dere blir nok helt nydelige begge to Får jo helt prestasjonsangst her jeg sitter, når alle gleder seg til å se bilder! Det er mye lettere å glede seg til å se bilder av andre... Men enig med dere, det kommer til å bli kjempebra! Gratulerer med intervju! Lykke til! Så flink og produktiv du er. Håper du får tid til å slappe av i helgen. Tusen takk Muffin! Helga skal definitivt brukes til litt hvile også. Nå som det jeg kan gjøre av papirhaug er ferdig for denne gang, og det bare er et lite ekstra bordkort igjen, så er det ikke så mye som må gjøres i løpet av helga. Det er deilig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. juni 2009 #2176 Del Skrevet 26. juni 2009 :strix: Nå er det snart bare en bitteliten uke igjen Twisted!!!!! Gleder meg masse masse masse til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. juni 2009 #2177 Del Skrevet 26. juni 2009 Får jo helt prestasjonsangst her jeg sitter, når alle gleder seg til å se bilder! Det er mye lettere å glede seg til å se bilder av andre... Jeg også Gleder meg også masse til bilder av dere To vakre damer i vakre kjoler, med en vakker kjærlighetshistorie :rødme: Har dere forresten bestemt dere for om vielsen er ute eller inne? Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 26. juni 2009 #2178 Del Skrevet 26. juni 2009 Flinke Twisted! Blir så bra det her (ditt altså, henger litt etter i planlegginga til mitt ) Tenk at i morra er det 1 uke igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juni 2009 #2179 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er rett det du sier at det er lettere å glede seg til å se andre sine bilder :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2009 #2180 Del Skrevet 27. juni 2009 Nå er det snart bare en bitteliten uke igjen Twisted!!!!! Gleder meg masse masse masse til bilder Flinke Twisted! Blir så bra det her (ditt altså, henger litt etter i planlegginga til mitt) Tenk at i morra er det 1 uke igjen!!! Og i dag er det faktisk 1 uke igjen!!! Og jeg gleder meg masse!!! Det er kjempedeilig å ikke ha masse ting som MÅ gjøres denne helga, mye er allerede på plass. Det blir nok bare å stikke innom Panduro for siste rest, lage siste liten bordkort, og begynne å tenke på tidsplan og kjøreplan for dagen. Og innimellom dette er det tid for masse avslapping. Søvn blir der derimot ikke stort av, jeg er VARM!!! Har alltid vanskelig for å sove i varmen, så må nok prøve å slappe av likevel... Håper dere får en bra helg jenter! Jeg også Gleder meg også masse til bilder av dere To vakre damer i vakre kjoler, med en vakker kjærlighetshistorie Har dere forresten bestemt dere for om vielsen er ute eller inne? Håper du får en flott helg! Nåh, Ansjoni :rødme: , det var pent sagt!! Vi har endt opp med at den skal være inne, vi turte ikke gamble på været. Nå står det forresten at det skal være overskyet på storm.no, blir spennende å følge værmeldinga framover! Ha en fantastisk helg du også!! Det er rett det du sier at det er lettere å glede seg til å se andre sine bilder Ja, det er veldig sant!! Men så mye som vi snoker på de andre, så må vi vel tåle å vise oss litt fram vi også etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg