Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2009 #2001 Del Skrevet 27. mai 2009 Høres deilig ut med Palermo! Aldri vært i Italia eller på øyene nedenfor. Kunne tenke meg å ta en tur en gang. Perfekt for romanse!! :rødme: Har aldri prøvd Italia ennå jeg heller, så gleder meg stort!! I dag kom passet i posten også (bestilte det på mandag, så det var imponerende) så nå er vi klare for avgang den 09.07.09! Er jeg den første som ser at boka di har blitt 100 sider?!? For 100 sider!! :hoppe: Nei, jeg var den 2. ! Sløve meg!! Hihi, søta! Veldig hyggelig at du feirer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2009 #2002 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg rakk aldri å feire 100 sider ser jeg, men :hoppe: for det uansett Så stas med brudebuketter, og stæsj til papirhaugen Det blir bare mer og mer virkelig jo mer som blir ordnet, for nå er det jo under 6 uker til det er deres dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 27. mai 2009 #2003 Del Skrevet 27. mai 2009 Jobb etterfulgt av mat og handling og sol med mamma i dag. Sliten nå, skal slappe av og håpe på at det ikke blir dårlig stemning i heimen i kveld når CL-finalen er ferdig... I morra er det konsultasjon hos frisøren, blir spennende! hoff, godt å høre at jeg ikke er den eneste som bekymrer seg for dårlig stemning etter CL-finalen... United det går i eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. mai 2009 #2004 Del Skrevet 27. mai 2009 Oi, da gikk jaggu det fort! Det passet jo bra Så deilig med romantiske italia :rødme: Håper det ikke blir alt for sorgtung hjemme hos dere i aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 27. mai 2009 #2005 Del Skrevet 27. mai 2009 Hihi, søta! Veldig hyggelig at du feirer da! Er ikke alltid så lett å få med selv alt vet du! for Italia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2009 #2006 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg rakk aldri å feire 100 sider ser jeg, men :hoppe: for det uansett Så stas med brudebuketter, og stæsj til papirhaugen Det blir bare mer og mer virkelig jo mer som blir ordnet, for nå er det jo under 6 uker til det er deres dag Ja, det går fort nå! Og enda fortere til din dag!!! hoff, godt å høre at jeg ikke er den eneste som bekymrer seg for dårlig stemning etter CL-finalen... United det går i eller? Ja da... Ble vel ikke den beste stemningen kanskje, hun er fortsatt sur. Håper det har rettet seg litt til sent i kveld, vi sees ikke før da. Hvordan gikk det hjemme hos deg? Oi, da gikk jaggu det fort! Det passet jo bra Så deilig med romantiske italia :rødme: Håper det ikke blir alt for sorgtung hjemme hos dere i aften Jeg har lært meg å bare holde litt avstand jeg, så kan hun sørge i fred.. Det går vel over denne gangen også! Er ikke alltid så lett å få med selv alt vet du! for Italia! Nei, det er jo ikke det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2009 #2007 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvordan blir det med håret? Var det i dag du skulle eller i går? Dagene flyr så jeg husker ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. mai 2009 #2008 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror det var i dag.... :klø: ? Bilder av hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2009 #2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvordan blir det med håret? Var det i dag du skulle eller i går? Dagene flyr så jeg husker ingenting Tror det var i dag.... :klø: ? Bilder av hår? Det er i dag ja! Egentlig skulle det vært i går, men for noen uker siden ringte de og måtte utsette en dag, sånn at hun som faktisk skal gjøre det også kan være med! Blir nok ikke noe praktisk arbeid i dag, det kalles visst konsultasjon... Ikke vet jeg hva det betyr, men jeg stiller forberedt! Bilder av hår, eller film av hår kan dere få her! Skal bruke oppsettet der hun har fløyelsbånd, men jeg skal nok bruke hårbøyletiaraen isteden. Og så er jeg usikker på om jeg skal ha disse krøllene ned på siden av ansiktet, jeg har jo strengt tatt rundt nok ansikt fra før... Men det tenkte jeg frisøren også kunne få si noe om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 28. mai 2009 #2010 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja da... Ble vel ikke den beste stemningen kanskje, hun er fortsatt sur. Håper det har rettet seg litt til sent i kveld, vi sees ikke før da. Hvordan gikk det hjemme hos deg? Huff, han tok det penere enn jeg hadde trodd, men han virka skikkelig lei seg. Sa ikke så mye før han sovna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. mai 2009 #2011 Del Skrevet 28. mai 2009 Hun hadde vel ikke vært en ekte fan hvis hun ikke hadde vært litt muggen i dag Du får trøste som best du kan!! Lykke til med håroppsettprøving i dag, vi får vel se bilder etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2009 #2012 Del Skrevet 29. mai 2009 Huff, han tok det penere enn jeg hadde trodd, men han virka skikkelig lei seg. Sa ikke så mye før han sovna Håper det går bedre i heimen nå og at dere får en fin helg!! Hun hadde vel ikke vært en ekte fan hvis hun ikke hadde vært litt muggen i dag Du får trøste som best du kan!! Lykke til med håroppsettprøving i dag, vi får vel se bilder etterpå? Det er nok sant det Ansjoni, ekte fans må sørge litt... Det gikk fint hos frisøren, men var ikke prøveoppsetting, var mer konsultasjon der vi finner ut hvordan det skal være. Jeg var godt forberedt, hadde med løshår, tiara, bilder av meg i kjolen, bilder av ønsket hår, flere bilder av ønsket sminke og en god porsjon pågangsmot. Likte frisøren kjempegodt, hun hadde jo tatt over for hun som egentlig skulle gjøre det. Likte denne bedre.... Men jeg slutter aldri å bli imponert over frisørers evne til å gjøre store ting med få og enkle grep! Hun brukte noen spenner bare for å illustrere hva hun tenkte, og det er jammen ikke mye som skal til for at man føler seg mye finere enn vanlig! Det må jo være et godt tegn for det som kommer på selve dagen! Så nå er det avtalt at jeg skal komme 1 juli for å farge meg og løshåret så alt passer. Og så er det vel klappet og klart!! Jeg fikk også sagt fra at jeg verken kan eller er vant til mye sminke, og at det derfor ikke er spesielt aktuelt med masse lag sparkel... Frisøren var enig med meg i det, men mente det kunne være lurt med litt foundation som basis. Fikk også råd om å skaffe meg løspudder som matter ned men ikke gir farge sånn at jeg har utover dagen, og kanskje en litt dus lipgloss/leppestift som jeg kan trives med. Det er øynene som kommer til å være hovedfokuset, det synes jeg er stas! Jeg gikk direkte opp og skaffet pudder etter jeg hadde vært hos frisøren også, så det er i boks. Prøvde meg litt på lipgloss/leppestift også, men det var en særs mislykket affære. Jeg føler meg jo utrolig malplassert på sånne steder, og lipgloss er virkelig ikke mitt fagområde, så det er ikke så lett. Og det ble ikke bedre når damen som kastet seg over meg så ut som alt jeg ikke vil se ut som, og prøvde å selge meg ting som ville gjøre meg akkurat sånn... Jeg nøyde meg med pudderet for å si det sånn, damen ble litt snurt, og jeg følte meg utrolig liten. Så nå har jeg funnet ut at jeg skal få hjelp av ei venninne som er litt flinkere på sånt, og ikke ta neste runde alene... Etter frisørsnakk og shopping bar det direkte på trening, rakk steptimen og ble sliten og fornøyd. Så var jeg hjemom for å spise og dusje, før jeg var på besøk hos ei venninne og hjalp til i forhold til utdrikningslaget til kjære. Vi fikk skravla om masse annet også, det var utrolig koselig. I dag er det fredag, og snart langhelg! Skal gå så tidlig jeg bare kan fra jobb, ta sol, hente 59 glasskrukker på Panduro (de kom i går! ) og så drar vi til svigers i kveld. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 #2013 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg nøyde meg med pudderet for å si det sånn, damen ble litt snurt, og jeg følte meg utrolig liten. Så nå har jeg funnet ut at jeg skal få hjelp av ei venninne som er litt flinkere på sånt, og ikke ta neste runde alene... Merkelig hvordan slike selgere klarer å få folk til å føle seg slik. Hva er det å bli snurt for lissom. Håper dere får det strålende hos svigers God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. mai 2009 #2014 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei vennen huff, sånne selgere er utrolg slitsomme.. hater å handle sånt selv,men jeg prøver å se ut som jeg vet nøyaktig hva jeg leter etter å så sier jeg nei takk til hjelp når de spør, blir så sliten av å ha folk som ikke hører på det jeg sier og som skal hjelpe!!! Høres lurt ut å ha med seg en alliert det går nok bra skal du se, og NYDELIG DET BLIR DU :strix: håper du og din kjære får en fiiin langhelg sammen med svigers, kose dere masse ha en kjempefin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2009 #2015 Del Skrevet 29. mai 2009 Merkelig hvordan slike selgere klarer å få folk til å føle seg slik. Hva er det å bli snurt for lissom. Håper dere får det strålende hos svigers God helg Jeg tror det er en del av utdanning/opplæring ihvertfall på sånne "fine" steder. Type: Vær litt overlegen og vis at du vet bedre enn kunden, så kan de ikke unngå å kjøpe noe. Gjør de likevel ikke som du legger opp til, vis med atferd at de ikke har gjort det riktige..." Ha en fantastisk helg du også, selv om den skal jobbes! Hei vennen huff, sånne selgere er utrolg slitsomme.. hater å handle sånt selv,men jeg prøver å se ut som jeg vet nøyaktig hva jeg leter etter å så sier jeg nei takk til hjelp når de spør, blir så sliten av å ha folk som ikke hører på det jeg sier og som skal hjelpe!!! Høres lurt ut å ha med seg en alliert det går nok bra skal du se, og NYDELIG DET BLIR DU :strix: håper du og din kjære får en fiiin langhelg sammen med svigers, kose dere masse ha en kjempefin helg vennen Hei kjære Miso! Håper ryggen din er bedre og at du får nyte langhelga som står foran oss! Jeg tror jeg skal gå for din taktikk neste gang, øve litt på skuespillerevnene mine først kanskje... Men ble veldig glad når du hadde tro på at det blir bra uansett, tusen takk søta! :rødme: Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. mai 2009 #2016 Del Skrevet 29. mai 2009 hei søtnos ryggen min blir bedre, klarer å komme opp av do på egenhånd så her gjøres det fremskritt selvsagt blir det bra, det tviler jeg ikke ett eneste sekund på!!! du kommer til å bli en NYDELIG BRUD!!!!! hehe, du får stå litt foran speilet, det gjorde jeg se veldig opptatt ut og som at du vet nøyaktig hva du skal ha!! det er veldig greit å ha med en første gangen!! bedre å bruke litt tid på å lete på egenhånd, da finner man som regel det man skal ha uten å ha en masete person som prøver å få deg til å kjøpe ting du ikke vil ha! men det er jo noen butikkhjelpere som er veldig koselig og hyggelige å da!! det går bra skal du se :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mai 2009 #2017 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har ikke så mye å si annet enn hva de andre her har sagt, så da slenger jeg bare inn en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 29. mai 2009 #2018 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei søta! Så deilig med langhelg! Fri er aldri å forakte! Kos deg masse til svigers i helga da. Nå må jeg begynne å pakke, for vi drar på hytta til mamma og pappa i helga Vi satser på over hele landet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2009 #2019 Del Skrevet 1. juni 2009 Sånne parfymedamer kan være skikkelig fæle.føler meg aldri så sjuskete når jeg er inne i en sånn butikk Lurt tips å ta med seg en veninne neste gang Håper du har hatt en flott pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juni 2009 #2020 Del Skrevet 1. juni 2009 hei søte deg håper du har hatt en kjempe deilig dag i legger igjen en til deg å ønsker deg en fortsatt strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg