Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 #1981 Del Skrevet 25. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mai 2009 #1982 Del Skrevet 25. mai 2009 Og vips så var boka di 100 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2009 #1983 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvilken av delene var morsomst?? :klø: Og vips så var boka di 100 sider!! Dæven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 #1984 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvilken av delene var morsomst?? :klø: Hmm... sitere er praktisk... :gjeiper: Fniste litt av din kjære og den praktiske sansen når det gjelder brudebuketten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. mai 2009 #1985 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg tror det nesten var helt riktig, hadde du bare skrevet su casa! man kan si tu casa. Su casa er høflig form, tu casa er uformell form. Brudebuketter bestilt! (Kjære ga tydelig beskjed om at dette er en utgift hun rett og slett ikke må vite at er der, jeg må ta meg av den biten. Hun synes det er helt horribelt å bruke så mye penger på noe som ikke vil vare, og jeg kan jo være enig, men skal det være, får det være. Det blir jo litt ekstra i og med at vi må ha to... Vi gikk og så på TV'er etterpå, fikk distrahert henne litt.... ) Jeg er litt enig med din kjære, så jeg ville ikke ha bukett. Men så kom jeg på at jeg måtte jo gjøre av hendene mine en eller annen plass når jeg gikk nedover kirkegulvet, så kjøpte min bukett på internett. 1/4 av prisen på brudebuketter sånn ca. Og jeg syntes den var veldig fin. var jo litt risky da, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2009 #1986 Del Skrevet 25. mai 2009 Og jeg hadde sånn brudebukett som ikke kostet nesten noe Det går an å finne andre løsninger enn superdyre buketter hvis en ikke har lyst å putte masse penger i den posten! Jeg vurderte lenge, tro det eller ei, oransje myrstrå faktisk Dritkule og helt i min gate Men så er jo jeg litt rar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 25. mai 2009 #1987 Del Skrevet 25. mai 2009 Nå først så jeg kjolene deres, nyyyydelige!!! Når det gjelder bukett, så er jeg mer enig med deg enn med din kjære, det er en dyr nødvendighet Noen som kan forklare meg litt hvordan jeg får linken til min bryllupsdagbok til å funke, forresten....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. mai 2009 #1988 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei vennen nå er det altfor lenge siden jeg har vært inne hos deg.. men sniker innom med en stor til den søteste twisted som finnes ha en kjempefin mandags kveld, er vel kanskje snart natt egentlig :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2009 #1989 Del Skrevet 26. mai 2009 man kan si tu casa. Su casa er høflig form, tu casa er uformell form. Jeg er litt enig med din kjære, så jeg ville ikke ha bukett. Men så kom jeg på at jeg måtte jo gjøre av hendene mine en eller annen plass når jeg gikk nedover kirkegulvet, så kjøpte min bukett på internett. 1/4 av prisen på brudebuketter sånn ca. Og jeg syntes den var veldig fin. var jo litt risky da, men.. Og jeg hadde sånn brudebukett som ikke kostet nesten noe Det går an å finne andre løsninger enn superdyre buketter hvis en ikke har lyst å putte masse penger i den posten! Jeg vurderte lenge, tro det eller ei, oransje myrstrå faktisk Dritkule og helt i min gate Men så er jo jeg litt rar da Nå først så jeg kjolene deres, nyyyydelige!!! Når det gjelder bukett, så er jeg mer enig med deg enn med din kjære, det er en dyr nødvendighet Noen som kan forklare meg litt hvordan jeg får linken til min bryllupsdagbok til å funke, forresten....? :klø: Nå viste deg seg etterhvert i går kveld at kjære var minst like skeptisk til konseptet brudebukett som prisen, hun skjønte ikke helt hva som er poenget med å vandre rundt med en diger oppsats som hun kaller det (den er ikke såå stor altså). Men hun kom til slutt fram til at hun ikke forstår seg på dette, men rett og slett bare aksepterer det Det skal jo også sies at de blir dyre fordi calla ikke er verdens billigste blomst, så har hun først satt seg i hodet at det skal være calla, så hører vel prisen også med. Det ordner seg nok! Blomsterdamene var forøvrig veldig søte, de syntes det var kjempestas med to bruder, da ble det mer pynt og mer moro (og mer penger for dem tenkte jeg... ) Sarasahara: Hvis du har sett kjolene i begynnelsen av boka, er ikke kjæres riktig lenger, den passet ikke... Men den hun har nå er enda finere, så da er det vel bra?!? Hei vennen nå er det altfor lenge siden jeg har vært inne hos deg.. men sniker innom med en stor til den søteste twisted som finnes ha en kjempefin mandags kveld, er vel kanskje snart natt egentlig :klø: Hei Miso! Hyggelig å se deg innom! Håper ryggen din har vært snill så du har fått sove i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. mai 2009 #1990 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er bare innom og viser meg fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #1991 Del Skrevet 26. mai 2009 hei søte deg har sovet noe, men veldig fra og til.. ikke lett når man må ha hjelp til å komme opp fra do men fikk sovet litt på morgenkvisten så noe søvn ble det. nå har jeg fått ordnet en kopp te og funnet laptopen min så i det minste kan jeg pusle på KG sier bare takk og lov for laptoper jeg altså hva skal du gjøre i dag da vennen, noe spennende på planen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 26. mai 2009 #1992 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal på Metallicakonsert i København rett etter bryllupsreisa. En liten forlenget reise der ja! Vi fikk ikke tak i billetter til Oslokonsert, så da blir det en tur av det også! Håper du også har hatt en bra mandag! OO! Så gøy med konsert i Køben! Metallica kan blir litt for hard for min smak til tider, men konsertene deres er jo råe! Hvor går bryllupsreisen deres? En plass med mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2009 #1993 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er bare innom og viser meg fram Det er jo alltid stas når du viser deg fram!! hei søte deg har sovet noe, men veldig fra og til.. ikke lett når man må ha hjelp til å komme opp fra do men fikk sovet litt på morgenkvisten så noe søvn ble det. nå har jeg fått ordnet en kopp te og funnet laptopen min så i det minste kan jeg pusle på KG sier bare takk og lov for laptoper jeg altså hva skal du gjøre i dag da vennen, noe spennende på planen?? Godt du har noe å underholde deg med i det minste! Håper formen er bedre nå Jeg nærmer meg slutten på arbeidsdagen, ganske tøffe tak for tida. Spent på om det blir streik i morgen, er egentlig ikke klar for det. Men litt ambivalent også, typisk nok... Skal dra og danse litt med verdens beste instruktør om en halvtimes tid, regner med det gjør dagen 1000 ganger bedre! Og så får vi ei venninne på besøk i kveld, så da blir det å diske opp med litt vafler. Alt i alt tror jeg det blir en bra dag! OO! Så gøy med konsert i Køben! Metallica kan blir litt for hard for min smak til tider, men konsertene deres er jo råe! Hvor går bryllupsreisen deres? En plass med mye ? Metallica live er utrolig stas, det er såpass tungt at det sitter i ryggmargen med en gang, og sånt liker vi!! Har fått mer og mer sansen i løpet av årene jeg da, ikke så blodfan som kjære riktignok, men likevel! Og så liker jeg nye bassistmannen, han ser ut som en edderkopp når han spiller og har veldig fine fletter! Skummeltstas! Bryllupsreisen går til Sicilia, nærmere bestemt Palermo... :rødme: Og for å si det sånn, hvis kjære skal ha med seg korsettet med strømpeholderne og strømpene som hun prøvde sammen for første gang i går, da blir det en bra reise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 #1994 Del Skrevet 26. mai 2009 På Sicilia kan det jo til og med være at det blir så varmt at det er best å oppholde seg på hotellrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 26. mai 2009 #1995 Del Skrevet 26. mai 2009 ja, og uansett så bør man jo gå i skyggen (f.eks hotellrommet..?) på det varmeste på dagen, tror ikke det er sunt å være ute da, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2009 #1996 Del Skrevet 27. mai 2009 På Sicilia kan det jo til og med være at det blir så varmt at det er best å oppholde seg på hotellrommet! Godt poeng Mazzi! ja, og uansett så bør man jo gå i skyggen (f.eks hotellrommet..?) på det varmeste på dagen, tror ikke det er sunt å være ute da, altså Det er sant! Selv om jeg ofte stemmer for å ligge sånn ca under vann i varmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2009 #1997 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Treningsdagbok uke 22 Mandag: 25 min ellipse (det ble med det, menssmerter og hodepine satte en stopper for resten...) Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen (leeenge siden sist, kjempedeilig!!) Torsdag: 1 time Step1 Lørdag: 36 min løpetur i skogen, 40 min styrke Søndag: 33 min løpetur i skogen, 20 min styrke på mage og rygg Endret 2. juni 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2009 #1998 Del Skrevet 27. mai 2009 Jobb etterfulgt av mat og handling og sol med mamma i dag. Sliten nå, skal slappe av og håpe på at det ikke blir dårlig stemning i heimen i kveld når CL-finalen er ferdig... I morra er det konsultasjon hos frisøren, blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #1999 Del Skrevet 27. mai 2009 Høres deilig ut med Palermo! Aldri vært i Italia eller på øyene nedenfor. Kunne tenke meg å ta en tur en gang. Perfekt for romanse!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 27. mai 2009 #2000 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Er jeg den første som ser at boka di har blitt 100 sider?!? For 100 sider!! :hoppe: Nei, jeg var den 2. ! Sløve meg!! Endret 27. mai 2009 av Lille Eden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg