Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Hei :goodbye: da fant jeg deg og!

Så gøy at det er flere som gifter seg den dagen, kan man liksom følge med litt på hvordan man bør ligge an :fnise: Men må si jeg fikk et aldri så lite panikkanfall når du nevnte tale, det har jeg fortrengt en god stund tror jeg! Bare å begynne å skrive nå da... ;) Hvordan er det med nervene? Jeg tror jeg har mine under kontroll så langt, men kan ikke love at det ikke blir hysterianfall når det nærmer seg ;)

Lykke til videre, gleder meg til å følge med (hvis jeg får lov såklart) :jepp:

Hei og :velkommen: Sarasahara!

Det er klart du får følge med, jo fler jo morsommere har det visst blitt her inne! :)

Tale ja, jeg har bare regnet med at det er helt greit jeg, helt til jeg begynte å tenke på det på ordentlig... :sjenert: Får nok sette i gang snart, så det ikke blir stress!

Nervene er under kontroll foreløpig, men det begynner å krible litt i magen nå som det går så fort framover! Og jeg var et stort glis når jeg gikk forbi fotolocationen i dag, ser det liksom litt for meg allerede!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God søndag :kose:

Så kjedelig at det ikke kom noen på visning, men neste gang kanskje?

Så flink du er som allerede har vært ute og gått tur ;) Skal komme meg ut snart jeg også, må bare klare og løsrive meg fra pcen først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
God søndag :kose:

Så kjedelig at det ikke kom noen på visning, men neste gang kanskje?

Så flink du er som allerede har vært ute og gått tur ;) Skal komme meg ut snart jeg også, må bare klare og løsrive meg fra pcen først :fnise:

God søndag til deg også MaiL!! :klem:

Jeg måtte være flink tidlig i dag, resten av dagen er booka. God tur når du skal avgårde, litt mer slitsomt enn min tur tror jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man ikke gjør for dette bryllupet. Hår herved bestilt.... :rolleyes:

:tommelopp: Hvor langt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva man ikke gjør for dette bryllupet. Hår herved bestilt.... :rolleyes:

:hoppe: for hår!

Hvordan gikk/går visning i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hvor bestilte du hår?

Der hvor dinedama sa jeg skulle gjøre det... ;)

eller nærmere bestemt her...

:tommelopp: Hvor langt da?

50 cm! :twisted:

(kommer bare i den lengden da, men festlig likevel!)

:hoppe: for hår!

Hvordan gikk/går visning i dag?

Det var en dame som forvillet seg innom på visning, men ikke noen reell interesse. Så da var det med andre ord litt bedre enn forventet, for det har jo ikke vært noen innom på mange mange måneder! Vi stresser ikke så mye for å bli kvitt den nå, og håper på rentekutt igjen denne uka! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tida flyr, og på søndag var det S.U-dato for oss. Det så skikkelig trist ut da det gikk mot helga, få som hadde svart. Men det rant da inn noen svar i løpet av helga, og enda noen fler i går. Her er statusen så langt:

Kommer: 55

Kommer ikke: 5 (hvorav en er tre år, og en er kjæres farmor som ikke har mulighet til å komme på grunn av helsa, det visste vi på forhånd)

Ikke svart ennå: 8

Ikke så verst uttelling det synes jeg! :hoppe: Vi har også en liten usikkerhet i forhold til en av kjæres onkler som har barnekull nr. 2. De var invitert uten barn, men svarte at de kommer med barn... Ikke helt etter planen for å si det sånn. Men vi får se hvordan det eventuelt kan løses.

I kveld skal vi en tur på Ikea og kjøpe ting til bordet; lysestaker, servietter, boller til blomsterdekorasjoner og sikkert også en del andre ting vi finner.... :sjenert: Er det ikke alltid sånn på Ikea??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida flyr, og på søndag var det S.U-dato for oss. Det så skikkelig trist ut da det gikk mot helga, få som hadde svart. Men det rant da inn noen svar i løpet av helga, og enda noen fler i går. Her er statusen så langt:

Kommer: 55

Kommer ikke: 5 (hvorav en er tre år, og en er kjæres farmor som ikke har mulighet til å komme på grunn av helsa, det visste vi på forhånd)

Ikke svart ennå: 8

Ikke så verst uttelling det synes jeg! :hoppe: Vi har også en liten usikkerhet i forhold til en av kjæres onkler som har barnekull nr. 2. De var invitert uten barn, men svarte at de kommer med barn... Ikke helt etter planen for å si det sånn. Men vi får se hvordan det eventuelt kan løses.

I kveld skal vi en tur på Ikea og kjøpe ting til bordet; lysestaker, servietter, boller til blomsterdekorasjoner og sikkert også en del andre ting vi finner.... :sjenert: Er det ikke alltid sånn på Ikea??

Invitert uten men kommer med barn??!!? Det hadde blitt :nei: fra oss.. Men vi er litt strenge da... Syns i grunn det er ganske så frekt..

Ikea... :dåne: Vi drar aldri dit før kl 22 på kvelden. DA er det levelig der!! Herlig at de har åpent til kl 23!! :hoppe:

Men det er gøy der da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært tillatt her heller å komme med barn så lenge navnene ikke stod i invitasjonen... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gjester som sier de ikke kan komme fordi de ikke får barnevakt, altså hint-hint om at de skal få ta med seg ungene. Det kan de bare glemme! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjester som sier de ikke kan komme fordi de ikke får barnevakt, altså hint-hint om at de skal få ta med seg ungene. Det kan de bare glemme! :fy_fy:

Hvordan kan de vite NÅ at de ikke får barnevakt 1. august??? :klø: Jeg har mine tvil om at de har prøvd alle muligheter. Ikke fordi jeg kjenner dem, men fordi jeg kjenner meg selv på andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så slitsomt :roll:

Kan ikke folk bare akseptere de navnene som står på invitasjonene og gå ut ifra at siden bare de er nevnt så er bare de invitert? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Lager et lite samlesvar til dere her jeg jenter! :)

Joda, stemmer det at de kommer med barn uten at de står på invitasjonen, men at det ikke kommer til å være andre barn tilstede :rolleyes: Synes også det er ganske frekt, men vi har vel til slutt kommet fram til at vi bare bærer over med det, plasserer de og barna litt utenfor allfarvei når det kommer til bordplasseringer, og håper det ordner seg. Kjæres onkel hadde vel indirekte vært ganske tydelig på at de to små er søskenbarn på linje med hans voksne barn, det kan man jo strengt tatt ikke argumentere så mye mot. Men det som sikkert også gjør det litt vanskelig er at jeg har begynt å skjønne at det ikke er like lett å få barnevakt når man får kull nr. 2, der et sett besteforeldre bor i et annet land ganske langt unna og den gjenlevende norske besteforeldren er dement... Så håper bare det ikke blir så mye forstyrrelser. Trolig vil vel ikke barna holde så lenge... :ler: Men enig med dere alle sammen altså, at man bør forholde seg til navnene på invitasjonen.... :jepp:

Ikea i går var forresten kjempestas! :jepp: Vi fikk ikke tak i de telysholderene vi skulle bruke, den som er på FB-bildene, de hadde selvfølgelig gått ut av produksjon :sinna: Men vi fikk tenkt raskt og funnet alternativer, noe lignende, men uten stett. Da gikk vi for dobbelt antall, så de synes litt. Og så kjøpte vi dekorsand til å fylle dem med for litt ekstra stæsj. Fant ut at glasskuler til så mange lys blir grisedyrt... Heldigvis er kjære ganske flink når det kommer til dekorasjoner og sånn (vi tøyser med at hun har en indre homo som heter Henrik som kommer ut på Ikea og når vi handler klær... :skratte: ) så det ordnet seg fint! Og vi fikk også tak i glassfat eller hva det nå kalles til å putte blomster i, og servietter i perfekt farge! :hoppe: Og alt dette til den nette sum av 292 kroner!!! :hakeslepp: Da er borddekorasjoner i boks, vi mangler bare blomstene. De er det vel lurt å vente litt med å kjøpe... :fnise:

Er hjemme fra jobb i dag, dro dit , men måtte snu i døra, hadde så utrolig vondt i magen. Begynte i går, og fortsatte i dag, så fant ut det var greit å ikke sitte dobbelt på jobb. Går heldigvis bedre nå, så håper det sklir greit over. Litt KG må jo hjelpe?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for billige borddekorasjoner! Har de telysholderne gått ut av produksjon??!? De hadde vi og tenkt å bruke, men fant ut lokalet hadde noe ok vi kunne bruke. Flaks det da!

God bedring til deg da!!! Slitsomt å ha så vondt i magen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...