Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 18

Onsdag: 30 min ellipse og 55 min styrke. Deilig økt i dag, skulle egentlig krone den med en lur i solariumet, men det var kø, og så viktig er det ikke for meg, så da gikk jeg hjem til sofaen isteden... :ler:

Fredag: 5 timers husarbeid må da telle for noe???

Lørdag: 30 min ellipse og 25 min styrke (armer, rygg og mage)

Søndag: 1 time powerwalking i Ekebergåsen (liten svipp innom sjømannsskolen også.. :nigo: )

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

I morgen skal jeg til legen.... Jeg føler meg som verdens største hypokonder, men får vel ta turen likevel. De siste ukene har jeg våknet flere ganger med stive fingre, som kjennes hovne ut og generelt er rare. De blir sånn på kvelden innimellom også. Når jeg knytter nevene kjennes det tjukt og stivt ut, og jeg kjenner pulsen kjempegodt. Så det er vel på tide med en revmatikertest... :sukk: Mormor og hennes søstre hadde gikt, det samme har mamma og hennes søsken. Så har jeg tenkt at det er litt for tidlig å tenke på sånt, men så kom jeg jo også på at jeg nærmer meg 30.... Håper likevel jeg bare er hypokonder!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjipt!! Får heie litt på hypokonderier da!! :) Lykke til!!!

Og øredobbene - så utrolig ikke meg, men veldig kule på deg kan jeg tenke meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes revmatisk ut.... ikke bra! Men det trenger ikke være gikt, min kjære har også slike fingre noen ganger, og han er testet for gikt og denslags, men han har altså ikke det. Kroppen kan ganske enkelt bare være rar uten grunn noen ganger :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Å nei, så kjipt!! Får heie litt på hypokonderier da!! :) Lykke til!!!

Og øredobbene - så utrolig ikke meg, men veldig kule på deg kan jeg tenke meg!!!!

Hihi, må vel si meg enig i at de sannsynligvis ikke var deg... :ler:

Men her blir det sparefond, fikk svar på søknad om lønnstillegg i går, og jeg fikk 2 trinn! :hoppe: Ikke det at det utgjør såpass i måneden, men da blir det jo bedre tider og lettere å legge av penger! (Kunne kanskje brukt det på noe mer fornuftig enn firetusenkronersøredobber, men det vil jeg ikke.... :sjenert: ) :fnise:

Huff, det hørtes revmatisk ut.... ikke bra! Men det trenger ikke være gikt, min kjære har også slike fingre noen ganger, og han er testet for gikt og denslags, men han har altså ikke det. Kroppen kan ganske enkelt bare være rar uten grunn noen ganger :Nikke:

Fastlegen trodde ikke så mye på revmatisme til å begynne med hun heller, men fikk henvisning til å ta alle blodprøvene for sikkerhets skyld. Grunnen til at hun tror det er noe annet er at jeg er mest hoven og stiv på kvelden, mens revmatikerne sliter om morgenen. Så hun lurte på om jeg rett og slett bare samlet mye vann, og at det setter seg i fingrene. Utrolig mye rart kroppen kan finne på! :rolleyes:

-------------------------------------------------------------------------

I dag er det skuring av leilighet som står på planen, vi skal ha visning i morgen og søndag. Når jeg ser ut, er det nok helst der jeg skulle vært, men håper det blir like fint i morgen og søndag! :jepp:

I går var jeg og ei venninne og så på ballett, det var en kjempefestlig forestilling! Lenge siden sist, så vi koste oss stort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Hei snuppa :klemmer:

Skammelig lenge siden jeg har vært innom her :flau: men bedre seint enn aldri :nigo: Så spennende med visning, betyr det at dere skal kjøpe dere hus eller? Må innrømme at jeg ikke er heeelt oppdatert på hva som foregår :fnise:

Lykke til med visning i allefall, og krysser fingrene for at prøvene dine er fine :jepp: Ha en superduper helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så spennende med visning! Håper det kommer masse interesserte :hoppe: Har du et prospekt å vise frem eller :sjenert:

Har dere sett på ny leilighet?

Håper du får nytt :sol: litt også og ikke bare vasket! Gikk i Ekebergåsen i dag, da tenkte jeg på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe at det er gikt, krysser fingrene for at det ikke er noe :kose:

De øredobbene var kjempekule, og jeg ser de absolutt for meg på deg :jepp:

:klemmer:

Spent på hvordan det går med visningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei snuppa

Skammelig lenge siden jeg har vært innom her :flau: men bedre seint enn aldri :nigo: Så spennende med visning, betyr det at dere skal kjøpe dere hus eller? Må innrømme at jeg ikke er heeelt oppdatert på hva som foregår

Lykke til med visning i allefall, og krysser fingrene for at prøvene dine er fine Ha en superduper helg :kose:

Det betyr vel egentlig at vi bare skal prøve å bli kvitt det rasket vi har... :rolleyes: Vi har en sånn med masse fellesgjeld, vi var litt kjappe i avtrekkeren da vi kjøpte den, og fikk ikke all den informasjonen vi burde hatt. Så boutgiftene har vært himmelhøye og vel så det når renta var høy, de har heldigvis gått litt ned nå. Vi vil uansett prøve å bli kvitt den, men har ikke kjempeforhåpninger til helgas visninger. Vi må ha en runde uansett, for hvis ikke må vi betale ut megleren 01.07.09. Litt av en bryllupsgave.... :sukk: Det kan forresten hende vi må betale dem ut likevel, for jeg forstår hans vage eposter som at de muligens går konkurs. Godt det finnes skattepenger sier jeg bare...

Og hus blir det nok ikke uansett, da må vi ut i periferien, og ikke forbli i Oslo. Så kanskje på sikt? Vi har vel egentlig sagt vi må ha en egen borg/slott for å få alle de rommene vi kunne tenke oss, så det får forbli en drøm en stund til... :fnise:

Så spennende med visning! Håper det kommer masse interesserte :hoppe: Har du et prospekt å vise frem eller :sjenert:

Har dere sett på ny leilighet?

Håper du får nytt :sol: litt også og ikke bare vasket! Gikk i Ekebergåsen i dag, da tenkte jeg på deg!

Sender deg prospektlink på pm jeg, fant ut at det kanskje er greit å ikke vise fram adressen sin sånn helt ukritisk... ;)

Vi har ikke sett så hardt på ny leilighet nå, vi gjorde det i begynnelsen da vi tenkte vi skulle få solgt (halvannet år siden nå). Men da ble det sånn at vi så masse fine leiligheter vi kunne tenke oss, og det ble større og større nedturer da de ble solgt til noen andre og vi fortsatt ikke kunne henge oss på. Så kjære har et aktivt autosøk på finn i de områdene vi kunne tenke oss å bo, men vi ser ikke så nøye på dem før det blir aktuelt på ordentlig... :)

Gårsdagen bragte fem timers husarbeid, men så var det ut i sola og traske med en venninne. Så jeg fikk nytt været også! :jepp: I dag skal jeg prøve å tvangstrene litt før visningen, og så skal jeg besøke forloveren min i ny leilighet i kveld. :hoppe:

Dere får ta en tur i Ekebergåsen i morra også, det har nemlig jeg planer om! :jepp:

Får ikke håpe at det er gikt, krysser fingrene for at det ikke er noe

De øredobbene var kjempekule, og jeg ser de absolutt for meg på deg

Spent på hvordan det går med visningen....

Ja, satser på at jeg bare er hypokonder! Det er virkelig et område der man vil at man skal ta feil!!

Og :hoppe: for øredobber, tror jeg skal starte sparefondet i dag!! :jepp:

Visningsoppdateringer kommer nok senere!

Ha en flott lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Sender deg prospektlink på pm jeg, fant ut at det kanskje er greit å ikke vise fram adressen sin sånn helt ukritisk... ;)

Vi har ikke sett så hardt på ny leilighet nå, vi gjorde det i begynnelsen da vi tenkte vi skulle få solgt (halvannet år siden nå). Men da ble det sånn at vi så masse fine leiligheter vi kunne tenke oss, og det ble større og større nedturer da de ble solgt til noen andre og vi fortsatt ikke kunne henge oss på. Så kjære har et aktivt autosøk på finn i de områdene vi kunne tenke oss å bo, men vi ser ikke så nøye på dem før det blir aktuelt på ordentlig... :)

Gårsdagen bragte fem timers husarbeid, men så var det ut i sola og traske med en venninne. Så jeg fikk nytt været også! :jepp: I dag skal jeg prøve å tvangstrene litt før visningen, og så skal jeg besøke forloveren min i ny leilighet i kveld. :hoppe:

Dere får ta en tur i Ekebergåsen i morra også, det har nemlig jeg planer om! :jepp:

Jeg mente du skulle sende det på PM ja :gjeiper: Artig med en titt, så fiiin! :hjerte:

Tror ikke det blir Ekeberg i morra også gitt, litt langt for oss ;) Men en bra tur i går da, på over en mil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg mente du skulle sende det på PM ja :gjeiper: Artig med en titt, så fiiin! :hjerte:

Tror ikke det blir Ekeberg i morra også gitt, litt langt for oss ;) Men en bra tur i går da, på over en mil :nigo:

Ja, den er veldig fin, så sånn sett er det jo bra å bo her inntil videre! Men betale godt for det må man... :gjeiper:

Så på værmeldinga, så det er ikke sikkert det blir Ekeberg på meg heller.... Skulle det ikke være fint vær hele helga da?? :klø:

----------------------------------------------------------------------

I dag har jeg levert kjolen til skredderen, spennende å se hvordan den blir uten tyllkant! :jepp: Og så var jeg innom frisøren og de var ikke negativt innstilt til at jeg eventuelt tar med eget løshår, så da spørs det om det blir sånn!

Jeg fikk hastetrent litt i sta, ble litt dårlig tid sånn generelt, så jeg var nær ved å gi opp hele opplegget. Så tenkte jeg for meg selv at det er sånn oppgiving som gjør at det ikke går framover, og satte igang med ellipse og bittelitt styrke. Det er da bedre enn ingenting! :jepp:

Ingen som dukket opp på visning i dag, kan ikke si jeg er overrasket, men kjedelig likevel. Nå skal jeg snart komme meg avgårde til forloveren min, gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har garantert skrevet det før et sted, men hvilken skredder bruker du? Må vel kanskje snart vurdere å slenge inn kjolen min for tilpassing :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Du har garantert skrevet det før et sted, men hvilken skredder bruker du? Må vel kanskje snart vurdere å slenge inn kjolen min for tilpassing :Nikke:

Jeg har nok ikke skrevet det før, for fant det ikke ut før denne uka. Kom plutselig på at det ligger en skredder like ved centrum athletica, så da ble det den... :) Tror den heter BeU eller noe sånt, ligger ihvertfall i Akersgata. Men som du da sikkert skjønner aner jeg ikke noe om verken pris eller resultater ennå... :sjenert: Skal hente den om en uke, kan gi deg rapport da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der det er kjolebutikk i samme lokalet? I så fall har jeg kjøpt kjole der før (ballkjole), og fått den tilpasset. Det ble bra det!! Kan ikke huske at det var så forferdelig dyrt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Er det der det er kjolebutikk i samme lokalet? I så fall har jeg kjøpt kjole der før (ballkjole), og fått den tilpasset. Det ble bra det!! Kan ikke huske at det var så forferdelig dyrt heller...

Ja, hvis jeg har fått med meg alt så er det kjolebutikk, skredder, frisør, stylist og manikyr der.... :hakeslepp: Men damene var veldig søte, så har stor tiltro til dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Søndagen er min tradisjonelle sløvedag, og i dag kjennes ikke ut som noe unntak... :veslejenta: Jeg skulle liksom komme meg i seng i rimelig tid, men når jeg er alene hjemme, er det nesten alltid en umulighet. :rolleyes: Jeg kom hjem fra forloveren min rundt midnatt, og skulle bare litt innom nett og sjekke både det ene og det andre. Så endte det selvfølgelig med at jeg begynte å lete rundt etter musiker igjen, og da ble det plutselig sent. I seng rundt 02.00, men selvfølgelig var det noen av naboene som syntes det var ok å sitte på verandaen og skravle og fnise og spille musikk, så tok litt tid før jeg sovnet. Og like våken igjen ni, halv ti. Så da var det bare å karre seg opp igjen, det blir varmt på soverommet!

Så nå har jeg spist frokost, snakket litt med folk på nett, blant annet min kusine som skal stille opp i musikerjakta. :hoppe: Det ordner seg nok, men kjenner det er det som stresser meg mest nå. I tillegg til at jeg har skjønt at jeg må begynne å tenke på talen :redd: Det irriterer meg at jeg har vært stor i kjeften i forhold til det, kjære har hele tiden sagt at det er det hun har grudd seg mest til siden vi forlovet oss i 2003. Jeg har ikke tenkt så mye på det før nå, og har plutselig funnet ut at det blir skummelt!! Må nok bare begynne et sted, og se hva det blir!

Planen videre er å komme seg ut en tur og gå min lille powerwalkrunde. Har ikke gjort det på kjempelenge, har vært mest i studio nå. Men har kommet fram til at powerwalking duger som trening i dag, så orker jeg mandag og tirsdag uten problem. Må ta litt hensyn til egne begrensninger også?!? Men da skal jeg gå forbi Sjømannsskolen, der vi skal ta bildene på bryllupsdagen. Blir stas å gå forbi der når det ikke sludder og er mørkt!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Hei :goodbye: da fant jeg deg og!

Så gøy at det er flere som gifter seg den dagen, kan man liksom følge med litt på hvordan man bør ligge an :fnise: Men må si jeg fikk et aldri så lite panikkanfall når du nevnte tale, det har jeg fortrengt en god stund tror jeg! Bare å begynne å skrive nå da... ;) Hvordan er det med nervene? Jeg tror jeg har mine under kontroll så langt, men kan ikke love at det ikke blir hysterianfall når det nærmer seg ;)

Lykke til videre, gleder meg til å følge med (hvis jeg får lov såklart) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...