Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Neferet

:skratte: :skratte: :skratte:

Her var det som nevnt moro i dag ja! Skjønner jeg har gått glipp av noe mens jeg har vært på trening! :ler: Og det er godt å høre at vi alle har hatt våre perioder i hårmodus, med mer eller mindre hell.

Som sagt, trening overstått, og første solariumøkt overstått. Det er virkelig ikke noe jeg kommer til å gidde å gjøre etter bryllupet, det er jo ikke grenser for hvor rastløs man blir inni der... Og enda tok jeg bare 15min! Jaja, hva man ikke gjør som bridezilla sier jeg bare... :fnise:

Kroppen var sånn halvveis i dag, så holdt intensiteten lav. Men godt å ha trent litt styrke igjen, så håper jeg på en økt til i løpet av helga! :jepp:

Og til Ansjoni og alle dere andre: bare kupp i vei, det blir mye moro av sånt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 16

Torsdag: 15 min ellipse og 50 min styrketrening

Søndag: 40 min gåtur og 40 min lett styrke

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei vennen :klemmer:

så flink du er til å trene :trene:

legger igjen en :klem: til deg og håper du får en strålende helg :hug:

Takk for skryt, om enn ufortjent...

Må nok bli enda bedre for å bli ekte HottieBride, men det var da en start! :jepp:

Håpr du får en bra helg med masse :sol:

:klemmer:

God helg! :hug:

Tusen takk Muffin!

God helg til deg også!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:sukk:

:tristbla:

:grine:

:sinna:

Musikeren som jeg var så lykkelig over å ha fiksa har trukket seg....

Ingen seremonisang i sikte med andre ord...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at musikeren har trukket seg :troest: Håper dere finner en annen løsning :kose:

Solariumet har jeg også begynt med, tar 20min av gangen jeg og er som regel så trøtt at jeg sovner, deilig med en powernap etter trening :jepp: Men har sterke tvil om at jeg gidder å bruke penger på solarium etter bryllupet :fnise:

God helg twisted!

Edit: Leif var her.

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster solarium egentlig? Er litt i tvil om det er nødvendig for min del, siden bryllupet ikke er før 1.august, og jeg har bestilt en knallsommer.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Nei?! Åh, så kjipt! :kjefte: og :slår: litt på dine vegne! Har han gyldig forfall? :regler:

Du fortjener litt :troest: og :kose:

Ja, han har det egentlig, og det er enda kjipere..... :sjenert: Får håpe vi får tak i en erstatter fort! :jepp:

Takk for trøst og kos!!!

Så kjedelig at musikeren har trukket seg :troest: Håper dere finner en annen løsning :kose:

Solariumet har jeg også begynt med, tar 20min av gangen jeg og er som regel så trøtt at jeg sovner, deilig med en powernap etter trening :jepp: Men har sterke tvil om at jeg gidder å bruke penger på solarium etter bryllupet :fnise:

God helg twisted!

Edit: Leif var her.

Jeg lurer på om jeg kommer til å ta 20 min etterhvert jeg også, tar du en eller to ganger i uka? :klø:

Håper du også har en fin helg! :klemmer:

Hvor mye koster solarium egentlig? Er litt i tvil om det er nødvendig for min del, siden bryllupet ikke er før 1.august, og jeg har bestilt en knallsommer.. :vetikke:

Jeg tar sol på trening, koster 2kr per minutt! :)

Med knallsommer skal det vel ikke være nødvendig, du kan jo alltids ta en løpende vurdering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Er 20 min langt nok for en bleik "newbie"?

Det er det helt sikkert! Jeg fikk beskjed om å begynne med 15 min for å se hvordan huden reagerer. Det gikk fint, så skal prøve 20min i dag. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:strix: I dag skal jeg forresten sende navneendringsskjemaene til Folkeregisteret! :hoppe: Er det merkelig å synes at det er spennende?? :sjenert:

Litt usikker på hvor mye KG-tid det blir denne uka, programmet for tida er helg grusomt. I går formiddag fikk jeg forespørsel om å være med ut og trille med ei venninne og sønnen, og fordi det ikke var planlagt tidliger, og også fordi jeg var utrolig sliten, så klarte jeg ikke annet enn å grine... På tide å ta noen signaler fra kroppen om å roe ned kanskje? Det ble en hyggelig tur altså, og tid til litt avslapping også... Så hvis jeg ikke er her inne, noe jeg tviler på at jeg kommer til å klare, så vet dere at det bare er fordi jeg er sliten om dagen. Fredag morgen drar vil til Manchester, skal bli godt å komme litt vekk og tenke på noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper innom med en mandags :klem: og ønsker deg en kjempefin dag!! :jepp: håper virkelig det ordner seg med musikk, det pleier å ordne seg for snille jenter og siden du er kjempesnill så ordner det seg skal du se :jepp:

ha en :sol: rik dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...