Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Hei jenter; dinedama, MaiL, Mazilla, cypress, Miso og Muffin! Jeg kan ikke sitere dere alle, da kommer smileypolitiet til å måtte jobbe overtid! :fnise: Det begynte å bli på tide å svare der her inne! Godt dere er tålmodige også da, for dette tar jo tid... :sjenert: Men det er bare det at dagene mine er utrolig hektiske, så jeg har jo knapt rukket å tenke på KG denne uka... Fy skam...

Men, here goes:

Jeg har jo som kjent vært litt sur denne uka, det går mye bedre nå :nigo: Det jeg da brukte mine pms-hormoner til, var å irritere meg over kjæres grundighet i forhold til vurderinger på hva som skal være sanger i seremonien vår. Vi er så komplett forskjellige sånn, hun har aldri eid et impulsivt gen i hele sitt liv, men må tenke over ting både en og to og tre ganger før hun har nok info til å ta et valg. Jeg, derimot, er utrolig dårlig til å tenke på praktiske konsekvenser, og hopper i det hvis det er noe jeg liker. Så det var utgangspunktet. Så gikk vi tur på mandag og snakket litt om dette med sanger, og spesielt hvordan vi skulle få inn et solonummer i vielsen. Vi hadde ikke fått tak i noen vi kjenner, og var usikre på hvor mye vi var villige til å legge i av penger også. Som noen av dere husker hadde vi en sang vi veldig gjerne ville ha, og snakket med syngemannen som "eier" den, men han kunne ikke. Så sa jeg, halvveis på tøys, at vi kunne jo snakke med T, som er musiker og jeg gikk på ungdomsskolen med (ja, dere har vel hørt om ham før også... ;) ) Og det syntes kjære vi skulle prøve, så da måtte jeg kvinne meg opp for å tørre å sende ham en mail på FB. Det gjorde jeg, en lang og omstendelig måte å spørre om han kunne tenke seg å synge for oss, og hva det eventuelt ville koste. Jeg fikk svar på FB, med "I'd love to" og der han spurte etter ønsket sang. So far so good, men jeg må innrømme at jeg ikke turte å stole helt på det. Sendte ham sangen vi vil ha på MP3, og forespørsel om han kunne synge da vi kommer inn i lokalet /innmarsj også. Jeg spurte også litt mer om det praktiske, hvordan han tenker det. Og kjempestasmailen var da svaret jeg fikk, der han virker kjempeivrig og synes det vil være en ære å synge for oss, er helt sikker på at han er ledig den dagen, og gjerne vil øve inn og synge for oss før vi bestemmer oss. :hoppe: Og ikke bare det, han hadde i tillegg sendt den samme mailen to ganger til der han kommenterte egne skrivefeil og irriterte seg over dem. Språknerd som meg med andre ord. Så det made my day i går, og jeg kjenner fortsatt jeg er fornøyd med det. I tillegg klarte kjære å bestemme seg for hvilken sang som kan passe som innmarsj, så da har vi plutselig kanskje både musiker og sangvalgene klare!

Har forresten også fått beskjed om at kjole nr 2 er ferdig sydd og på vei i posten fra Shanghai, så driver med heftig tracking om dagen. Det har ikke skjedd noe siden mandag, så begynner å bli utålmodig nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hakeslepp:

Jeg logget inn på skatteetaten jeg! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Stoler ikke helt på det før det kommer på papir, men dette blir også et bra år ser det ut til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Takk alle dere som har vært inne og :hoppe: og :danser: og :strix: sammen med meg! Ingenting er så bra som gode nyheter! Og i dag er det fredag, noe som er en bra ting (selv om det snør igjen) :)

Det eneste som jeg kan klage på i dag, er at jeg sitter i front på jobb i dag, og frykter det kan bli et salig kaos etterhvert. Får bare prøve å puste med magen og ta en ting om gangen, og vente på at klokka blir tre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med alt som ordner seg. :hoppe:

Og selv om dagen kanskje blir stress går den vel kanskje fortere da? Og vips er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir super stress for deg på jobben, og at klokka blir tre fort!! hva jobber du med egentlig? :klø: husker ikke om du har fortalt det :sjenert:

ha en strålende helg vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Ha en fin, om enn noe stressfylt, dag!!! :klemmer:

Dumme snøen...

Tusen takk vennen, håper du også har hatt en bra fredag! :klemmer.

Så fint med alt som ordner seg. :hoppe:

Og selv om dagen kanskje blir stress går den vel kanskje fortere da? Og vips er det helg!

Dagen gikk veldig fort, så da skal man egentlig ikke klage!

Og deilig at det er helg nå! :jepp:

Jeg vil også :hoppe::danser: og :strix: for solist og penger igjen på skatten.

Ønsker deg en riktig god fredag og god helg. :klemmer:

Tusen takk Maye!

God helg til deg også! :klem:

Håper det ikke blir super stress for deg på jobben, og at klokka blir tre fort!! hva jobber du med egentlig? :klø: husker ikke om du har fortalt det :sjenert:

ha en strålende helg vennen :kose:

Jeg sender deg PM med jobb jeg! :jepp:

Ha en fantastisk helg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og! :klemmer:

Ble arbeidsdagen like stressende som du hadde forestilt deg, forresten? Nå er det uansett helg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
God helg til deg og! :klemmer:

Ble arbeidsdagen like stressende som du hadde forestilt deg, forresten? Nå er det uansett helg!! :nigo:

Takk søta! :)

Det ble faktisk ikke så ille som jeg fryktet i dag, mye roligere enn en vanlig fredag, selv om det gikk i ett noen timer. Dagen gikk ihvertfall fort, og det er utrolig godt det er helg nå!! :jepp: Håper du får kost deg masse i helga! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

:strix::hoppe::danser: for ebay!!

Har søkt litt rundt der i kveld for å finne ideer til pynting av søylene der vi skal ha vielsen, og har herved kjøpt

sånne

og sånne!

Ei jeg jobber sammen med bor der vielsen skal være, hun skulle sende sin mamma dit i dag for å ta mål av omkretsen på søylene og telle hvor mange de er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :vinke:

Håper du får en strålende helg!!

Og for ørtende gang: HURRA FOR EBAY!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha kontakter her og der. :fnise:

De søylene blir sikkert kjempefine. Merker jeg har litt lyst på søyler jeg også nå. :lol:

Håper du har en fin lørdag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig å se ditt blide åsyn i går, selv om det var aldri så kjapt ;) Jeg stresset meg avgårde til ellipsen for å sjekke høypulsformen, jeg da. Var det gøy på dansinga? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...