Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2009 #1641 Del Skrevet 23. mars 2009 Så bra at du har tatt et valg du er fornøyd med!! Ja! Good for you mai frend Ai hope ai wånt regrett Så godt å høre at du er fornøyd med beslutningen Håper lønnskravet går i orden også Ha en fin helg med jubileumsfest og 3års bursdag Takk takk!! Håper du også har hatt en bra helg! Gratulerer så mye med fast stilling! Det må jo være herlig. Håper lønnskravet også går i orden. Det er jo spennende. Bra du og magen er venner. Det gikk så bra det kunne! (Hvis du ikke har vært innom boka mi ennå, så kan jeg jo fortelle at jeg fikk den!) Tror du sprer gode vibber på det området. Jeg visste ikke hvor mange som var innkalt før jeg skulle inn, men det var fem totalt, hvorav to trakk seg før intervjuet. Helge- Har vært en tur innom deg Muffin!, men må jo si det her også, GRATULERER så mye!! Godt å ha det avklart allerede tenker jeg!! Håper din helg har vært bra! Gratulerer med avgjørelsen og fast stilling!!!! Og hurra for lønnsforhandlinger Takk! Håper du har hatt en fin helg!! Takk cypress! Håper din helg har vært fin også!! ------------------------------------------------------- Mandag igjen og jeg føler meg helt utenfor hele KG! Har ikke rukket å oppdatere meg siden torsdag, så nå er jeg jo helt ute av det hele!! Men skal prøve å få gjort det om ikke i dag, så i morgen. Litt avhenger jo av hvor bissi det blir her! Helga har vært bra, men travel. Vi har fått en del flere svar på invitasjonene, det er jo hyggelig!! Og natt til i dag har jeg hatt den første "alt går galt på en gang i bryllupet"-drømmen. Regner med det blir flere sånne etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. mars 2009 #1642 Del Skrevet 23. mars 2009 De drømmene kan være skikkelig grusomme... Synes du har vært flink til å oppdatere deg foreløpig i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. mars 2009 #1643 Del Skrevet 23. mars 2009 Har vært en tur innom deg Muffin!, men må jo si det her også, GRATULERER så mye!! Godt å ha det avklart allerede tenker jeg!! Håper din helg har vært bra! Takk, ja, det er veldig godt! Har smilt hele helgen jeg. Det er ikke så lett å alltid være oppdatert her inne på kg, men syns hvertfall det er koselig når du er innom, uansett hvor ofte eller sjelden det er. Nå vet jeg ikke helt hvilke bøker du følger med i, men syns det har vært en ganske stille helg her inne. Det tyder vel på at vi har vært sosiale og opptatt ute i den virkelige verden. Det kommer nok flere drømmer, men det er godt det bare er drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2009 #1644 Del Skrevet 23. mars 2009 De drømmene kan være skikkelig grusomme... Synes du har vært flink til å oppdatere deg foreløpig i dag jeg Ja, jeg tok en prioritering på å bli oppdatert... Så spørs det bare hvor lenge det varer her inne!! Takk, ja, det er veldig godt! Har smilt hele helgen jeg. Det er ikke så lett å alltid være oppdatert her inne på kg, men syns hvertfall det er koselig når du er innom, uansett hvor ofte eller sjelden det er. Nå vet jeg ikke helt hvilke bøker du følger med i, men syns det har vært en ganske stille helg her inne. Det tyder vel på at vi har vært sosiale og opptatt ute i den virkelige verden. Det kommer nok flere drømmer, men det er godt det bare er drømmer. Det er nok greit å vite at vi har liv i den virkelige verden også Selv om man på ingen måte skal undervurdere det vi har her inne! Og drømmene kommer nok, i dag synes jeg alt er vanskelig og kjipt (tror det har noe med saken å gjøre at jeg er en anelse premenstruell...) Kjære synes ihvertfall jeg er litt slitsom, og det synes jeg også. Vi prøvde å snakke litt om hvordan vi skal organisere seremonien og sånn, men jeg ble bare mer mutt og forvirra, så vi prøver heller en annen dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mars 2009 #1645 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Treningsdagbok uke 13 Mandag: 30 min gåtur med kjære og 45 min styrke Tirsdag: 1 time danseaerobic med Elen Torsdag: 30 min ellipse og 1 time styrke Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen Endret 30. mars 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #1646 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Endret 24. mars 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2009 #1647 Del Skrevet 24. mars 2009 Æsj. Jeg er fortsatt sur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. mars 2009 #1648 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er lov å være sur innimellom, men det er jo mye hyggeligere å være blid og glad, så håper humøret bedrer seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2009 #1649 Del Skrevet 24. mars 2009 Har du vært sur i et helt døgn?? :klø: Håper det gir seg snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2009 #1650 Del Skrevet 25. mars 2009 Blid igjen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. mars 2009 #1651 Del Skrevet 25. mars 2009 Sniker meg innom med en *håperdubliribedrehumør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mars 2009 #1652 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er lov å være sur innimellom, men det er jo mye hyggeligere å være blid og glad, så håper humøret bedrer seg snart. Ja, det synes jeg også! Bare disse hormonene mine stokker seg ferdig, så blir nok alt så meget bedre både for meg og kjære.... Har du vært sur i et helt døgn?? :klø: Håper det gir seg snart da... Nei, jeg var kveldssur og gretten for andre dagen på rad... Tror det er slitenhet og hormoner om hverandre, jeg er ikke så festlig da... Men i går var jeg bare irritert på kjære som ikke er så flink til å ta raske beslutninger. Jeg er sånn som kan hoppe på en ide og være fornøyd med det, mens hun må vurdere og tenke gjennom og holde det gående... Men som kjære sier til meg: Det ordner seg!! Og takk for kosen! Blid igjen i dag? Begynte litt sur i dag også, men det begynner å hjelpe nå! Fikk en kjempestas mail i dag tidlig, så når jeg kjenner surheten komme, så leser jeg den igjen og igjen! Sniker meg innom med en *håperdubliribedrehumør* Tusen tusen takk Miso! Dere hjelper alle sammen her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mars 2009 #1653 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå er eg spent på hva det sto i kjempestasmailen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. mars 2009 #1654 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå er eg spent på hva det sto i kjempestasmailen? Jeg også Bra at du blir i god humør av den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2009 #1655 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg og! Ingen skal beskylde oss for å ikke være nysgjerrige ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. mars 2009 #1656 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjempestasmail!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. mars 2009 #1657 Del Skrevet 25. mars 2009 kjempestasmail?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. mars 2009 #1658 Del Skrevet 26. mars 2009 Har du sagt A, må du si B. Vi er en nysgjerrig gjeng. Bra humøret er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mars 2009 #1659 Del Skrevet 26. mars 2009 vi..?? nysgjerrige..?? kan jeg aaaaaaldri tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mars 2009 #1660 Del Skrevet 26. mars 2009 vi..?? nysgjerrige..?? kan jeg aaaaaaldri tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg