Gjest Neferet Skrevet 9. mars 2009 #1561 Del Skrevet 9. mars 2009 Nice undertøy Jepp... Får håpe jeg klarer å leve opp til det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. mars 2009 #1562 Del Skrevet 9. mars 2009 I dag har jeg og kjære tatt en sjefsavgjørelse vedrørende bryllupskaka. Vi kommer til å bruke Veslefrikk for å bake snirkelkake til oss, og vi er begge utrolig fornøyd med den avgjørelsen. Har vært i kontakt med damen en gang tidligere, så sendte bestillingsmail nå i sta. Dette istedenfor å bruke noen av mammas kolleger som ikke er bakere eller konditorer, men institusjonskokker. Kjære hadde plukket opp noe om at hennes mor mente at det burde gjøres "ordentlig", og egentlig er jeg bare glad for det, for var mest innstilt på å bruke proffe jeg også. Så ble jeg forvirra da mamma begynte å snakke om annet, selv om jeg ikke var helt fornøyd med den ideen. Så jeg er kjempefornøyd med at vi har bestemt oss for å gjøre det akkurat sånn vi selv vil! Ellers er det venting på ebayting som står på planen nå, det er jo både kjoler og gjestebok og undertøy og strømper i vente! Det er så stas med ebay! Skjønner ikke hva jeg skal gjøre når det ikke lenger er noe som trengs å kjøpes der lenger!! :klø: Man finner vel andre behov... Jeg fikk også telefon i dag fra teamleder på jobben jeg søkte her for halvannen uke siden, og de ville jeg skulle komme på intervju! Så torsdag kl. 9 er det intervju på Twisted, blir kjempespennende! Sliter litt med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sagt så mye på den nåværende jobben, men mine kolleger forteller meg at det ikke er noe å tenke på før jeg vet om den andre jobben er aktuell. Det er jo fortsatt mye jeg lurer på før jeg vet om jeg er interessert! Og ikke minst, i dag tidlig ble jeg den stolte eier av billetter til P!NK-konsert i november! Må innrømme at damen er stas, jeg likte henne ikke særlig før etter jeg hørte Dear Mr. President men etter dette har jeg bare fått mer og mer sansen! Så jeg gleder meg stort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. mars 2009 #1563 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk forresten noen av dere andre med dere innslaget om After Wedding Blues som de hadde på Puls i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 #1564 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gjorde ikke.. Fortelle? Nedtur fordi man ikke har noe å planlegge lengre ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2009 #1565 Del Skrevet 9. mars 2009 Ellers er det venting på ebayting som står på planen nå, det er jo både kjoler og gjestebok og undertøy og strømper i vente! Det er så stas med ebay! Skjønner ikke hva jeg skal gjøre når det ikke lenger er noe som trengs å kjøpes der lenger!! :klø: Man finner vel andre behov... Tro meg.. det er alltids et eller annet man "trenger" å kjøpe på ebay. Jeg fikk også telefon i dag fra teamleder på jobben jeg søkte her for halvannen uke siden, og de ville jeg skulle komme på intervju! Så torsdag kl. 9 er det intervju på Twisted, blir kjempespennende! Sliter litt med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sagt så mye på den nåværende jobben, men mine kolleger forteller meg at det ikke er noe å tenke på før jeg vet om den andre jobben er aktuell. Det er jo fortsatt mye jeg lurer på før jeg vet om jeg er interessert! Du trenger ikke å si i fra om det på den nåværende jobben. Synes ikke du skal det heller. Du har jo hverken tatt et valg eller fått jobben. Blir bare pinlig å fortsette i jobben etterpå dersom du forteller at du vurderer å slutte. Tror ikke det er vanlig å si noe før man vet noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2009 #1566 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg gjorde ikke.. Fortelle? Nedtur fordi man ikke har noe å planlegge lengre ellerno? Ja, det var nettopp det, at man møter et gigantisk tomrom fordi man ikke har noe å legge sjela si i lenger. Det har visstnok blitt en diagnose i UK Og så handler det jo selvfølgelig om at folk ikke er forberedt på at hverdagen tar over og utgjør mesteparten av livet. Jeg tror vi skal være godt rustet til det også! Du trenger ikke å si i fra om det på den nåværende jobben. Synes ikke du skal det heller. Du har jo hverken tatt et valg eller fått jobben. Blir bare pinlig å fortsette i jobben etterpå dersom du forteller at du vurderer å slutte. Tror ikke det er vanlig å si noe før man vet noe heller. Takk for innspill plingo! Jeg er nemlig innehaver av en altfor overutviklet samvittighet, så jeg får kvaler av sånn som dette. Men jeg gleder meg til intervju på torsdag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. mars 2009 #1567 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk for innspill plingo! Jeg er nemlig innehaver av en altfor overutviklet samvittighet, så jeg får kvaler av sånn som dette. Men jeg gleder meg til intervju på torsdag da! Vær så god Og lykke til på intervju på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1568 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Ååå det er så gøy å vente på ting Og enda gøyere når de kommer Lykke til på jobb intervju på torsdag Jeg må jo ærlig innrømme at jeg er en av de som blir hver gang Pink kommer med en ny hit, for jeg er så himla lei av den dama Men det skal ikke hindre andre i å kose seg med henne Endret 10. mars 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. mars 2009 #1569 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk takk! Er ikke all tid på ebay vel anvendt tid?? Kakesnirkler er bra, vi har til slutt bestemt oss for å bruke damen som du tipset om, for å være helt sikre på at det blir bra! Hva slags kake skal dere ha igjen?? Ehh.. kake ja.. Kommunikasjonen med hun kake-dama strandet liksom litt, hun sa hun skulle ringe, og så gjorde hun aldri det og så gjorde ikke jeg det heller osv... Har dere vært og snakke med henne? Eller hvordan har dere hatt kommunikasjonen på hvordan kaken dere skal være?? Jeg vil gjerne møte henne og prøvesmake nemlig, men det var visst også litt vanskelig, siden hun jo bare baker på bestilling... Hmmm... Så vi har vært og snakket med noen hos Sverre Sætre, kjempeflink konditor, men også ganske dyr... Så vi får se hva det blir til... De ville ha 63 kr pr pers, og vi er jo over 100 pers til kaffe.... Hva betaler dere hos Veslefrikk? Jeg kan ikke huske om vi noen gang kom så langt at vi snakket pris.. :klø: Og du, grattis med intervju!! Kjempespennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. mars 2009 #1570 Del Skrevet 10. mars 2009 After wedding blues Neida, her skal det være after wedding rawk For meg starter uansett det mest spennende etter bryllupet da, har jo nok av planlegging, med visumsøknader, flytting fra hybel og flytting over dammen Så bra du fikk billetter, forresten Pink er ei tøff dame det, ikke helt min stil, men likevel Og jobbintervju, så morro Det var nok skjebnen Du trenger jo ikke ta noen avgjørelser eller forklare så mange om intervjuet, bare gå dit og høre hva de har å tilby liksom. Lykke til iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. mars 2009 #1571 Del Skrevet 10. mars 2009 Du har jo fått shoppa litt siden sist ser jeg. Så utrolig fin gjestebok! Sånn fikk jeg lyst på også. Du må fortelle meg hvordan den er inni. for snirkelkake! Lykke til på jobbintervju på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. mars 2009 #1572 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjæresten min har ordnet nytt OS til meg (igjen...), og jeg har fått snirkel-desktop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2009 #1573 Del Skrevet 10. mars 2009 Vær så god Og lykke til på intervju på torsdag. Tusen takk! Ååå det er så gøy å vente på ting Og enda gøyere når de kommer Lykke til på jobb intervju på torsdag Jeg må jo ærlig innrømme at jeg er en av de som blir hver gang Pink kommer med en ny hit, for jeg er så himla lei av den dama Men det skal ikke hindre andre i å kose seg med henne Tusen takk dinedama! Og jeg skal huske på å ikke si fra at jeg koser meg, så slipper du å bli Neida, men jeg hadde ingen fjortisobjekter når jeg var 14, så da må det jo passe bra nå som jeg er 28! Og det er jo unektelig at det er litt standardlesbisk å synes dama er hot... Ehh.. kake ja.. Kommunikasjonen med hun kake-dama strandet liksom litt, hun sa hun skulle ringe, og så gjorde hun aldri det og så gjorde ikke jeg det heller osv... Har dere vært og snakke med henne? Eller hvordan har dere hatt kommunikasjonen på hvordan kaken dere skal være?? Jeg vil gjerne møte henne og prøvesmake nemlig, men det var visst også litt vanskelig, siden hun jo bare baker på bestilling... Hmmm... Så vi har vært og snakket med noen hos Sverre Sætre, kjempeflink konditor, men også ganske dyr... Så vi får se hva det blir til... De ville ha 63 kr pr pers, og vi er jo over 100 pers til kaffe.... Hva betaler dere hos Veslefrikk? Jeg kan ikke huske om vi noen gang kom så langt at vi snakket pris.. Og du, grattis med intervju!! Kjempespennende!! Prisen er stipulert til 3.900,-, det er til 60 personer, tre etasjer. Vi har bare hatt kontakt på mail hittil, men skal prøve å booke et møte med henne like før påske. Hun virket positiv til det, så jeg håper det går bra. Og vi kontaktet også Sverre Sætre, men det var blankt nei til å lage snirkelkake der.... After wedding blues Neida, her skal det være after wedding rawk For meg starter uansett det mest spennende etter bryllupet da, har jo nok av planlegging, med visumsøknader, flytting fra hybel og flytting over dammen Så bra du fikk billetter, forresten Pink er ei tøff dame det, ikke helt min stil, men likevel Og jobbintervju, så morro Det var nok skjebnen Du trenger jo ikke ta noen avgjørelser eller forklare så mange om intervjuet, bare gå dit og høre hva de har å tilby liksom. Lykke til iallefall Det var nok skjebnen ja! Gleder meg og er kjempespent og alt på en gang. Og så kommer jo det typiske HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Jobbintervjubekledning er det vanskeligste jeg vet... Du har jo fått shoppa litt siden sist ser jeg. Så utrolig fin gjestebok! Sånn fikk jeg lyst på også. Du må fortelle meg hvordan den er inni. for snirkelkake! Lykke til på jobbintervju på torsdag. Tusen takk for alt sammen Muffin! Lover å gi rapport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2009 #1574 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjæresten min har ordnet nytt OS til meg (igjen...), og jeg har fått snirkel-desktop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. mars 2009 #1575 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Edit: Teite vedlegget ville ikke.... og jeg som skulle gni det inn med snirkeldesktop og greier... Endret 10. mars 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1576 Del Skrevet 10. mars 2009 Standardlesbisk ja... Det kan vel tenkes Hun er ikke dum å hvile øynene på... Det skal tilogmed jeg innrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. mars 2009 #1577 Del Skrevet 10. mars 2009 Prisen er stipulert til 3.900,-, det er til 60 personer, tre etasjer. Vi har bare hatt kontakt på mail hittil, men skal prøve å booke et møte med henne like før påske. Hun virket positiv til det, så jeg håper det går bra. Og vi kontaktet også Sverre Sætre, men det var blankt nei til å lage snirkelkake der.... Er det sant??? Ville de ikke lage snirkelkake?? :klø: Så rart... Av prinsipp?? Da vi var på møte med dem var de så positive og sa at de jo omtrent laget alt... Det vil si, vi utfordret dem jo ikke på det i det hele tatt da, så jeg vet jo ikke hva som hadde skjedd hvis vi hadde bedt om annen pynt enn blomster, sjokolade og bær som de foreslo... Det var nok skjebnen ja! Gleder meg og er kjempespent og alt på en gang. Og så kommer jo det typiske HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Jobbintervjubekledning er det vanskeligste jeg vet... Hvor fint er du kledd til daglig på jobb da?? Jeg slipper heldigvis sånne dilemmaer i min bransje, der er det en selvfølge at intervjuer foregår i drakt/dress med nystrøket skjorte. Vi er enkle sånn.. Men det blir kanskje for stivt for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2009 #1578 Del Skrevet 11. mars 2009 Hun er ikke dum å hvile øynene på... Det skal tilogmed jeg innrømme Se der ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2009 #1579 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det sant??? Ville de ikke lage snirkelkake?? :klø: Så rart... Av prinsipp?? Da vi var på møte med dem var de så positive og sa at de jo omtrent laget alt... Det vil si, vi utfordret dem jo ikke på det i det hele tatt da, så jeg vet jo ikke hva som hadde skjedd hvis vi hadde bedt om annen pynt enn blomster, sjokolade og bær som de foreslo... Hvor fint er du kledd til daglig på jobb da?? Jeg slipper heldigvis sånne dilemmaer i min bransje, der er det en selvfølge at intervjuer foregår i drakt/dress med nystrøket skjorte. Vi er enkle sånn.. Men det blir kanskje for stivt for deg?? Nei, de ville ikke lage den i det formatet for da måtte de bestille fat som kunne holde en sånn type kake (selv om den helt fint for oss kan være firkantet eller rund og ikke sekskantet). De var uansett veldig tydelige på at noe sånt ikke var noe de gjorde, og henviste oss til å prøve hos andre... Klær ja.... Vi er ikke sånn spesielt formelle til vanlig, så det ville nok vært litt stivt ja... Mitt største dilemma pleier å være om jeg skal dekke alt blekket mitt, men nå er det vinter så da slipper jeg det. Jeg pleier å være litt ekstra presentabel, og kanskje ikke like helsvart, så da får jeg grave litt i skapet i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 #1580 Del Skrevet 11. mars 2009 Så gøy med Pink konsert. Alltid koselig å gjøre noe sånn synes jeg. Selv om Pink ikke er min favoritt heller. Ville bare ønske deg en riktig så fin dag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg