Store My Skrevet 24. februar 2009 #1481 Del Skrevet 24. februar 2009 Organiseringen av bridezillakinotreff... aha. da skjønenr jeg. gleder dere dere? dere må kjøpe brizillapopcorn og så må dere tenke på meg. for jeg tenkte på dere da jeg spiste brizillapopcorn. det ble mange dere på rad oppi der, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 #1482 Del Skrevet 24. februar 2009 Er du på jobb fremdeles, Twisted? Voldsomt til travel uke du skulle ha rett etter å ha vært syk! Håper ikke du sliter deg helt ut igjen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. februar 2009 #1483 Del Skrevet 24. februar 2009 aha. da skjønenr jeg. gleder dere dere? dere må kjøpe brizillapopcorn og så må dere tenke på meg. for jeg tenkte på dere da jeg spiste brizillapopcorn. det ble mange dere på rad oppi der, gitt. Vi skal ta en bridezillapopcornskål for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #1484 Del Skrevet 24. februar 2009 Vi skal ta en bridezillapopcornskål for deg Søtinger. Det varmer ei gammel kjerring sitt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 #1485 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Muffin! Her er det bissi, men bra. Sitter på jobb nr. to nå, går overraskende bra fortsatt synes jeg! Håper du får en fin uke også, nå må det vel snart begynne å krible litt i reisefeberen?? Og ja, kjolen er kjempefin!! Falt virkelig for den jeg også, spesielt knappene i ryggen!! Likte knappene veldig godt jeg også. Kribler veldig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #1486 Del Skrevet 26. februar 2009 Innom å hilser på en ellers så travel twisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. februar 2009 #1487 Del Skrevet 26. februar 2009 Kom over noe på ebay som ville passet inn i snirkel-bryllupet deres - dersom de hadde shippet til Norge og ikke tatt upriser... røde snirkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. februar 2009 #1488 Del Skrevet 27. februar 2009 :blåse: :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. februar 2009 #1489 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Gratulerer med dagen! :blåse: Håper du får en superduper dag! Endret 27. februar 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2009 #1490 Del Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer med dagen!! Håper du får en nydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. februar 2009 #1491 Del Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. februar 2009 #1492 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg kan ikke være noe dårligere enn de andre og sier: :blåse: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN :blåse: Håper du får en fin dag og en fin helg Blir det noe gøy bursdagsfeiring da? Endret 27. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #1493 Del Skrevet 27. februar 2009 aha. da skjønenr jeg. gleder dere dere? dere må kjøpe brizillapopcorn og så må dere tenke på meg. for jeg tenkte på dere da jeg spiste brizillapopcorn. det ble mange dere på rad oppi der, gitt. Ja, vi gleder oss! Vet ikke om det er så mye for filmen, som for selve treffet, men tror det blir stas alt sammen! Er du på jobb fremdeles, Twisted? Voldsomt til travel uke du skulle ha rett etter å ha vært syk! Håper ikke du sliter deg helt ut igjen..! Hei Mazilla! Ja, da du skrev den var jeg fortsatt på jobb. Det har vært en helvetes uke for å si det med rene ord, ikke at det har vært så fælt alt sammen, men det har ihvertfall vært slitsomt nok!! Jeg kom fram til at jeg ikke skal ha sånne dobbeltvakter mer etter mars, jeg klarer meg med den jobben jeg har nå som det er så travelt!! Håper du får en fin helg! Skal komme innom boka di når jeg har rukket å puste ut litt! Vi skal ta en bridezillapopcornskål for deg Ja det skal vi!!! Søtinger. Det varmer ei gammel kjerring sitt hjerte Fint å være til nytte!! Likte knappene veldig godt jeg også. Kribler veldig nå! Og nå må det jo krible enda mer!! Under en uke igjen!! :dåne: God siste helg som ugift!! Innom å hilser på en ellers så travel twisted Hei MaiL, hyggelig å se du holder liv i boka mi når jeg ikke er i stand til det selv! Håper du får en fin helg! Kom over noe på ebay som ville passet inn i snirkel-bryllupet deres - dersom de hadde shippet til Norge og ikke tatt upriser... røde snirkler Oooooooooooooooooo!!! Den var helt fantastisk!!!! :dåne: Og helt utrolig dyr! Godt jeg ikke har blitt helt hjernedødbridezilla ennå, for hadde den ikke vært så avsindig dyr hadde den gjesteboka vært på vei til meg nå! Den var jo absolutt helt PERFEKT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #1494 Del Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk for bursdagshilsner alle sammen!! (fant ut jeg ikke kunne sitere dere alle, i frykt for at smileypolitiet sperrer meg fra KG... ) Men dere er kjempesøte som husker på meg!! til dere alle sammen cypress, Ansjoni, Dinedama, plingo og MaiL!!!! Dagen startet utrolig bra, jeg fikk pulsklokke av mamma og samboeren hennes!! Nå gleder jeg meg sinnssykt til å komme ordentlig igang igjen med trening til uka!! Den kommer til å bli den nye bestevennen min ja! Og så fikk jeg ønsket Sandman av kjære, som forsmak på senere gaver. Jobben var utrolig hektisk som vanlig, men da jeg kom hjem og laget mat til kjære, kom hun hjem med enda en ny venn! Jeg har fått ny koffert!! Og det passer helt perfekt, den er riktig så snasen! Kjære og foreldrene hennes har spleiset, virkelig noe jeg trenger til vi skal reise! Så bortskjemt er jeg allerde, hovedgjestetyngden og gavene kommer nemlig i morra kveld! Egentlig skulle jeg og kjære ut og spise i dag etter jobb, etterfulgt av kake på Pascal, men det måtte bli litt endring i planene. Kjære har nemlig blitt kalt inn til historiens første OL-samling med landslagstreneren i boksing på Toppidrettssenteret, så hun skal være på samling i dag, i morgen og søndag. Men hun får sove hjemme da, til lettelse for oss begge. Så nå har hun akkurat dratt, og jeg skal se om jeg får fikset litt i leiligheta og bakt en kake til i morgen. Da kommer det noen venner på hyggelig samvær. Vi måtte pent fortelle at det blir litt roligere enn først antatt, jeg er jo tydeligvis sammen med en toppidrettsutøver! Og til slutt, noe bryllupsrelatert: Vi fikk invitasjonene fra Optimalprint i posten på tirsdag!!! Mye raskere enn forventet, og vi er veldig fornøyde med kvaliteten. Både invitasjoner og menykort var stilige! Siden de kom på tirsdag, fikk jeg også delt ut den aller første da jeg og mamma var på besøk på onsdag, den ble tatt veldig godt imot! :rødme: Så i helga blir det nok litt skriving på meg, må bare på Panduro og kjøpe forseglingsutstyr! Og, en ting til: Jeg har bestilt kjole nr. 2! Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 27. februar 2009 #1495 Del Skrevet 27. februar 2009 :blåse: :blåse: Gratulerer med dagen Twisted! :blåse: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #1496 Del Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk eleit!!! Det var en fantastisk bra oppstilling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2009 #1497 Del Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer med dagen!! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #1498 Del Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk Shorty!!!! *neier pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. februar 2009 #1499 Del Skrevet 27. februar 2009 Oi, er du sammen med en toppidrettsutøver!??! Cool... Kan jeg spørre om en litt rar ting.. Hvis gubben og jeg ikke har fått bestilt invitasjoner enda innen mandag, hadde du giddet å være så grei å ta med en av dine, så jeg kan se på kvaliteten?? I så fall er du skikkelig grei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #1500 Del Skrevet 27. februar 2009 Oi, er du sammen med en toppidrettsutøver!??! Cool... Kan jeg spørre om en litt rar ting.. Hvis gubben og jeg ikke har fått bestilt invitasjoner enda innen mandag, hadde du giddet å være så grei å ta med en av dine, så jeg kan se på kvaliteten?? I så fall er du skikkelig grei.. Jeg er visst det! Og klart jeg kan ta med trykkprøve, vil du se både invitasjon og menykort, bare sånn som trykkreferanse? Gleder meg til vi skal møtes, men det blir jammen litt skummelt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg