Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1361 Del Skrevet 12. februar 2009 Innom å ler meg igjennom boka di i dag jeg Skal ikke være lett det der med forelskelse Synes det er kjempeflott at du og din kjære gifter dere ihvertfall Hvordan er formen forresten? Boka har tydeligvis tatt seg opp på humorfronten de siste par dagene! Vi er glade vi gifter oss vi også, har vel klart å bevise at vi kan jobbe gjennom det meste, så da er vi klare! Formen er litt varierende, hatt besøk av ei venninne nå, så kjenner jeg er sliten etter skravling og latter. Men det går greit så lenge jeg ikke gjør så mye, så sofaen blir nok min venn i kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1362 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av denne og denne til å ta med på bryllupsreise jeg... Begge i svart, tenkte jeg. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. februar 2009 #1363 Del Skrevet 12. februar 2009 Oooh! Da blir du hot og Passende antrekk for en bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #1364 Del Skrevet 12. februar 2009 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2009 #1365 Del Skrevet 12. februar 2009 Grrrrr Det var liksom det mest sensuelle dyret jeg fant i smileykatalogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. februar 2009 #1366 Del Skrevet 12. februar 2009 Passer fint til bryllupsreise ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1367 Del Skrevet 12. februar 2009 Godt dere er enige med meg Ansjoni, Mazilla, dinedama og Maye!! Da spørs det om det blir en sånn bestilling når februarlønna går inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #1368 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Så moro! Det er så gøy å bestille ting! Nå blir du snacksy(ere)! Endret 12. februar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1369 Del Skrevet 12. februar 2009 Så moro! Det er så gøy å bestille ting! Nå blir du snacksy(ere)! Og så hjelper det kanskje å bli frisk og trene litt igjen også! Så om to uker er jeg i gang igjen med HottieBride-planene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. februar 2009 #1370 Del Skrevet 12. februar 2009 Godt dere er enige med meg Ansjoni, Mazilla, dinedama og Maye!! Da spørs det om det blir en sånn bestilling når februarlønna går inn!! Jeg er også enig. HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1371 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er også enig. HURRA! Godt å høre plingo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. februar 2009 #1372 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg ville kjøpt hofteholderen i turkis for det er dritlekkert til brun hud (du er selvfølgelig brun når du er på bryllupsreise ) Tenk så hæppi din kjære hadde blitt av at du stilte i turkis hofteholder og strømper uten truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2009 #1373 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg ville kjøpt hofteholderen i turkis for det er dritlekkert til brun hud (du er selvfølgelig brun når du er på bryllupsreise ) Tenk så hæppi din kjære hadde blitt av at du stilte i turkis hofteholder og strømper uten truse Jaså mim, du kom på banen når det var snakk om undertøy? Jeg lover å ta dine innspill til etterretning, det spørs bare hvor brun jeg klarer å bli fram til bryllupet da... Det minte meg på noe, når bør jeg begynne å ta sol for å ha en litt ok, men ikke overdrevet farge til den store dagen? Og strømper er et kapittel for seg, det er virkelig noe jeg ikke har peiling på... Størrelser og sånt blir jo helt gresk for meg! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. februar 2009 #1374 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er på plass så fort vi snakker om de viktige tingene her i livet; undertøy, sex osv Jeg er da ikke grunn?! :klø: Spøk til sides...Jeg tok sol sånn 2 ganger i uka de siste 3 mnd før bryllupet, men var i tillegg velsignet med en fin sommer så fargen holdt seg tålelig bra Er fornøyd med fargen jeg hadde da vi gifta oss Obs obs!! Det er ikke fint med skiller Best å sole seg naken I det minste toppløs om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. februar 2009 #1375 Del Skrevet 12. februar 2009 Det går også an å få spraytan dagen før bryllupet, det blir faktisk veldig fint og naturlig. (obs. husk en prøvetime for å finne riktig farge til din hud og for å finne ut om du synes det ble fint eller ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2009 #1376 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er jo veldig forskjellig fra person til person hvor fort en får farge, men hvis du begynner i god tid med et par ganger i uka så kan du alltids trappe ned til engang i uka bare for å vedlikeholde fargen hvis du syns det blir nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 13. februar 2009 #1377 Del Skrevet 13. februar 2009 Begynne å ta sol ja.. Det sier du noe Er veldig flink til å tenke på å ta sol jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2009 #1378 Del Skrevet 13. februar 2009 Synes det er skummelt å ta sol jeg.. Har bare gjort det én gang.. Noen som kan overbevise meg om at jeg ikke risikerer å bli sittende fast, innesperra, filma gjennom et hull i veggen e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2009 #1379 Del Skrevet 13. februar 2009 Obs obs!! Det er ikke fint med skiller Best å sole seg naken I det minste toppløs om ikke annet Det har jeg faktisk allerede tenkt på! Tusen takk for tips, det er bare å dukke opp igjen hvis de viktige temaene debatteres!! Det går også an å få spraytan dagen før bryllupet, det blir faktisk veldig fint og naturlig. (obs. husk en prøvetime for å finne riktig farge til din hud og for å finne ut om du synes det ble fint eller ikke). Koster ikke det veldig mye? Det er jo veldig forskjellig fra person til person hvor fort en får farge, men hvis du begynner i god tid med et par ganger i uka så kan du alltids trappe ned til engang i uka bare for å vedlikeholde fargen hvis du syns det blir nok Godt poeng dinedama!! Begynne å ta sol ja.. Det sier du noe Er veldig flink til å tenke på å ta sol jeg Det er noe jeg ikke har gjort på 10år, så da kanskje jeg har tenkt lenger enn deg?? Synes det er skummelt å ta sol jeg.. Har bare gjort det én gang.. Noen som kan overbevise meg om at jeg ikke risikerer å bli sittende fast, innesperra, filma gjennom et hull i veggen e.l.? Hmm, jeg skjønner at jeg ikke er så flink til å tenke på disse skumle sidene.... Men jeg tror ikke det er så lett å bli innesperra eller sittende fast. Jeg trodde det man skulle være redd for var kreft jeg... :klø: Og filmet gjennom et hull i veggen? Vi får inspisere veggene grundig før oppstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. februar 2009 #1380 Del Skrevet 13. februar 2009 Synes det er skummelt å ta sol jeg.. Har bare gjort det én gang.. Noen som kan overbevise meg om at jeg ikke risikerer å bli sittende fast, innesperra, filma gjennom et hull i veggen e.l.? Sånn tenker jeg også Må sjekke mange ganger at døra er låst også, sånn at ingen kommer og overassker meg også Men tror jeg nok jeg må ta litt sol etterhvert, vil jo ikke gå i ett med kjolen!! God helg og fremdeles god bedring, twisted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg