Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #901 Skrevet 3. desember 2008 Så kjekt Jeg tror vi satte opp et budsjett på ca 50.000,- til å begynne med, men nå slipper vi unna grisebillig på mange plasser Lokalet koster bare 1800,- en hel helg MED vasking, fotograf=kjenning, mat får vi av svigers, alkohol av mamma og pappa, bryllupskake=kjenning, kjole=ebay , smykker= ebay, hår= meg selv, sminke= vennine, bryllupsnatt=hjemme osv... Så jeg tror at til slutt havner vi faktisk under 50.000 Så heldige dere er som får mat og alkohol! Da er mye spart!
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #902 Skrevet 3. desember 2008 Så heldige dere er som får mat og alkohol! Da er mye spart! Da er veldig mye spart!! Heldige dinedama!! ----------------------------------------------------------------- Jeg har forresten funnet ut hva som ikke er så festlig med nerdekjærester.. De klarer ikke å legge ting vekk hvis det er et problem som skal løses, samme hvor lang tid det går!! Min kjære er utrolig på det å bli sittende med diverse elektroniske duppeditter som skal fikses, og da blir jeg gaaaal! Det vil si, jeg ble ihvertfall det i går.. Men det kunne ikke måle seg med den arbeidsmengden hun hadde når hun gikk på skolen da, og måtte sitte med programmering nesten døgnet rundt. Da var jeg til slutt så irritert at jeg høyt og tydelig proklamerte at hun tydeligvis var mye mer glad i datamaskina enn meg... Det hjalp jo ikke at jeg visste at hun måtte gjøre det heller...
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #903 Skrevet 3. desember 2008 Treningsdagbok uke 49 Tirsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Onsdag: 30 min på tredemølle og 30 min styrke
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #904 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg har forresten funnet ut hva som ikke er så festlig med nerdekjærester.. De klarer ikke å legge ting vekk hvis det er et problem som skal løses, samme hvor lang tid det går!! Min kjære er utrolig på det å bli sittende med diverse elektroniske duppeditter som skal fikses, og da blir jeg gaaaal! Det vil si, jeg ble ihvertfall det i går.. Men det kunne ikke måle seg med den arbeidsmengden hun hadde når hun gikk på skolen da, og måtte sitte med programmering nesten døgnet rundt. Da var jeg til slutt så irritert at jeg høyt og tydelig proklamerte at hun tydeligvis var mye mer glad i datamaskina enn meg... Det hjalp jo ikke at jeg visste at hun måtte gjøre det heller... Jeg kunne ikke sagt det bedre selv En del av min hverdag også det der Det hender jeg sier til kjærsten at han er mere glad i datan enn i meg ja! Truer med å nappe ut nettverkskabelen og sånn :gjeiper: Endret 3. desember 2008 av Ansjoni
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #905 Skrevet 3. desember 2008 Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Det hender jeg sier til kjærsten at han er mere glad i datan enn i meg ja! Godt det ikke bare er meg....
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #906 Skrevet 3. desember 2008 Legger ikke merke til at min kjære nerder så mye jeg.... jeg sitter jo bare på KG.......
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #907 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg synes det er greit når han godeste holder seg ved pcen sin jeg, for da kan jeg styre fjernkontrollen! ..var verre da han spilte WoW, da hadde vi det ikke spesielt koselig... Det endte med at han fikk et valg, og heldigvis valgte han meg! Endret 3. desember 2008 av Mazilla
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #908 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Legger ikke merke til at min kjære nerder så mye jeg.... jeg sitter jo bare på KG....... Det er litt ekstra tydelig her, fordi vi har ikke trådløst nett, og bare et nettpunkt Og når man da er to nerder i familien... :slår: Endret 3. desember 2008 av Ansjoni
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #909 Skrevet 3. desember 2008 Det er litt ekstra tydelig her, fordi vi har ikke trådløst nett, og bare et nettpunkt Og når man da er to nerder i familien... :slår: Da tror jeg ikke vi hadde vært sammen Huff, neida så ille er det ikke Men vi hadde bare en stasjonær før, og ikke trådløst nettverk. Det måtte ganske enkelt bare endre seg
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 #910 Skrevet 3. desember 2008 Han nerder litt, og jeg nerder litt. Passer bra det.
cypress Skrevet 3. desember 2008 #911 Skrevet 3. desember 2008 Jeg nerder mest hos oss - og 90 % av tiden går med her på KG...
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #913 Skrevet 3. desember 2008 ..var verre da han spilte WoW, da hadde vi det ikke spesielt koselig... Det endte med at han fikk et valg, og heldigvis valgte han meg! Har hørt flere som har valgt motsatt.....
Gjest Neferet Skrevet 4. desember 2008 #915 Skrevet 4. desember 2008 Er det mulig? Det er nok det ja... Det er ikke alltid et ultimatum går i favør av den som fremsetter det....
Gjest Neferet Skrevet 4. desember 2008 #916 Skrevet 4. desember 2008 I dag er det 7 MÅNEDER IGJEN!!!!!!!!!! :rødme: :hjerte: :rødme: Tida går ganske fort fram til bryllup nå tror jeg.....
Gjest Ansjoni Skrevet 4. desember 2008 #917 Skrevet 4. desember 2008 Tenk at vi gifter oss om... :strix:7 måneder!!
Gjest Neferet Skrevet 4. desember 2008 #919 Skrevet 4. desember 2008 Tiden flyr når man har det moro! (på KG )
Fremhevede innlegg