Muffin! Skrevet 28. oktober 2008 #601 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor har jeg ikke vært innom her før da, tro? :klø: edderkoppmuffins! Halloween er gøy! Husker vi begynte å feire det for 11 år siden eller noe. Det var ingen som hadde hørt om det da vi gikk rundt og ringte på dørene. Vampyrene, spøkelsene og de andre "dauingene" fikk ganske rare blikk da vi stod der og tigget godteri. I løpet av noen år ble det mer fest, og mindre tigging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2008 #602 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hello Twistevennen! Boken din hadde vokst 3 sider siden sist jeg var innom, og jeg er så trøtt nå at jeg ikke orker lese gjennom... sorry... Men mistenker at det er noe halloween-greier på gang... Det er gøy da!! Jeg vil også på fæst!! Men mistenker at jobben ødelegger helgen som kommer gitt... Håper alt er bra med deg, og at du er en ekte HottieBride og powerwalker så mye du kan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2008 #603 Del Skrevet 29. oktober 2008 Twisted er en snartur innom for å si at hun driver i lønnsforhandlinger og at det blir utrolig lite KG-tid denne uka! Dårlig med trening blir det også, mandag fikk jeg ikke lov av fysioterapeuten og i går var jeg på jobbintervju, så da ble jeg lat etterpå. Skal uansett få inn en økt i dag, om det så skal bli ved midnatt! Jeg lover å oppdatere meg hos dere andre nærmere helga, rekker neppe noe før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. oktober 2008 #604 Del Skrevet 29. oktober 2008 til Twisted som virker litt småstressa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. oktober 2008 #605 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lønnsforhandlinger? :klø: Siden du bare nevner jobbintervjuet og ikke at du har fått svar, så regner jeg med at det er den nåværende arbeidsplassen du forhandler med *venter uansett i spenning på oppdatering* Krysser alle fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. oktober 2008 #606 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei Hei.. Innom med en til deg! Virker som om du er litt små stressa om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. oktober 2008 #607 Del Skrevet 29. oktober 2008 Spent på åssen det gikk på intervjuet!! Stress ned og pust med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2008 #608 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lønnsforhandlinger? :klø: Siden du bare nevner jobbintervjuet og ikke at du har fått svar, så regner jeg med at det er den nåværende arbeidsplassen du forhandler med Eller så sitter hun som forhandler på vegne av fagforeninga si. Hos oss har vi utsendte forhandlere, man forhandler ikke for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2008 #609 Del Skrevet 30. oktober 2008 til Twisted som virker litt småstressa... Tusen takk!! tilbake! Lønnsforhandlinger? :klø: Siden du bare nevner jobbintervjuet og ikke at du har fått svar, så regner jeg med at det er den nåværende arbeidsplassen du forhandler med *venter uansett i spenning på oppdatering* Krysser alle fingre og tær! Det er helt korrekt at det er på vegne av nåværende arbeidsplass. Utskremt medarbeider fra FO i forhandlinger med Kriminalomsorgen region øst... Lunacia har derved helt rett! Endelig ferdig nå, det ble to lange dager! Hei Hei.. Innom med en til deg! Virker som om du er litt små stressa om dagen Hei hei! Sender en tilbake, skal oppdatere meg mer på din bok også i morra eller i løpet av helga!! Spent på åssen det gikk på intervjuet!! Stress ned og pust med magen Intervjuet var utrolig merkelig, skal gi mer detaljer senere. Nå er det tid for total nedstressing og mye magepusting, og kanskje litt trening etterhvert? Gikk en intensiv tur i går når jeg var ferdig med forhandlinger og før det ble konsert, men i helga blir det mer trening! Eller så sitter hun som forhandler på vegne av fagforeninga si. Hos oss har vi utsendte forhandlere, man forhandler ikke for seg selv. Som jeg sa litt tidligere, du har helt rett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2008 #610 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #611 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor har jeg ikke vært innom her før da, tro? :klø: edderkoppmuffins! Halloween er gøy! Husker vi begynte å feire det for 11 år siden eller noe. Det var ingen som hadde hørt om det da vi gikk rundt og ringte på dørene. Vampyrene, spøkelsene og de andre "dauingene" fikk ganske rare blikk da vi stod der og tigget godteri. I løpet av noen år ble det mer fest, og mindre tigging. Hei Muffin, velkommen inn i boka mi! Glemte helt å hilse deg velkommen underveis i lønnsforhandlingene, det gikk litt fort i svingene.... Vi har aldri vært en del av den amerikansk-inspirerte halloweenfeiringa med å gå rundt på dører og sånn, men vi har derimot brukt anledningen til å gjøre det til en årlig happening med gode venner! Stas uansett! tilbake på søte dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #612 Del Skrevet 31. oktober 2008 God morgen, Twisted! Ligger det an til å bli en fin fredag for deg..? Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #613 Del Skrevet 31. oktober 2008 (dette er egentlig en puh-smiley akkurat nå...) Endelig er det tid for at verden begynner å stabilisere seg igjen etter bissibissi uke. Tror rett og slett det blir en kort arbeidsdag i dag, synes jeg har fortjent det!! Det er mulig jeg ikke har fått svar alle innlegg denne uka, da får dere tilgi meg! *dådyrøyne* Det er faktisk lenge siden det har skjedd så mye på en gang! Jeg kan vel starte med begynnelsen av det som har vært interessant, jobbintervjuet tirsdag ettermiddag... Jeg troppet opp og hadde store forventninger til det meste. Det skal jo sies at jeg også hadde forberedt meg etter alle kunstens regler og hadde svar på mange kompliserte spørsmål. Og ikke minst hadde jeg jo litt forventninger til hva jeg skulle møte. Det ble rett og slett et merkelig intervju, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro da jeg kom ut igjen. Bare for å ha sagt det med en gang, så var jobben akkurat like interessant som jeg trodde den var, så det går ikke på det. Men jeg syntes ikke de spurte meg om noe som helst (sånn litt i etterkant skjønner jeg at vi snakket om en del relevante ting likevel), og jeg syntes hele greia ble litt rar. Det kom etterhvert fram at det var første gang de hadde utlysning og intervjurunde på sosionomstilling, så det hadde jo sin forklaring at jeg syntes det var merkelig. Har bare vært i intervjuer der jeg har blitt skikkelig grilla før, uerfarne intervjuere ble derfor noe jeg ikke skjønte helt... Jeg kommer til å vite noe mer mot slutten av neste uke, de skulle kalle inn tre til på intervju også. Det jeg er litt usikker på er om jeg kan ta den hvis jeg eventuelt skulle få et tilbud. De var nemlig ganske tåkete når jeg spurte om lønn, så det må avklares først. Jeg kan ikke gå ned så mye i lønn i forhold til det jeg har nå, vi bor i en teit leilighet som er DYYYYYYR!!! Så det blir spennende å se. Har ikke hørt noe fra noen av de andre stedene jeg har søkt enda. Det var tirsdag. Onsdag var det første dag av lønnsforhandlinger, jeg forhandlet på vegne av 24 ansatte der jeg jobber nå (en bitteliten gruppe når den største fagforeningen forhandlet for 400!), jeg var ganske kastet ut i det hele, og har aldri gjort noe sånt før! Det ble en litt frustrerende onsdag, det er vanskelig å skjønne noe av spillet som faktisk foregår når man gjøre det for første gang! Mye møtevirksomhet og mye jobbing med andre ord. Jeg var ferdig sånn litt før fem, og skyndte meg hjem, powerwalka til den store gullmedalje opp og ned Ekebergåsen før det var kveldsmat med kjære og en kompis og vi etterhvert dro ned på Disturbed-konsert. Det var stas ihvertfall. I går var det siste forhandlingsdag, og da gikk det bedre, det vil si det var ikke like frustrerende... Jeg og min makker fikk gjennom flere krav enn vi hadde regnet med på forhånd, og var enige om at vi faktisk har gjort en kjempejobb! Også i går ble det mye venting, jeg brukte litt av ventinga på dagtid til å besøke venninnen min med sammen med kjære. Trengte litt avkobling, det blir ganske intenst underveis!!! Men kl. 20.00 var vi ferdige med alt, vi kom til enighet alle sammen og det var deilig! Jeg kom hjem, helt utslitt, men fornøyd. Og plutselig hulkegråt jeg som et lite barn. Sliten ja.... Heldigvis kjenner kjære meg såpass godt at hun skjønner hva som skjer med meg, det var en helt syk reaksjon, men det var godt å bare avreagere helt totalt og få kos av kjære!!! Totalt sett har det vært en slitsom og ny erfaring å være med i lønnsforhandlingene. Og jeg har lært utrolig mye!! I dag er det endelig fredag, jeg satser som sagt på en kort arbeidsdag, og så skal jeg bare koble helt ut!!! Det eneste negative ved det er at kjære har dratt avsted på stevne, så da blir det bare meg. Skal nok klare å slappe av og kose meg likevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #614 Del Skrevet 31. oktober 2008 God morgen, Twisted! Ligger det an til å bli en fin fredag for deg..? Fredags- God morgen Mazilla!! Her ligger det an til å bli en bra fredag, gleder meg til sofaen venter i ettermiddag!!! Håper alt er bra med deg og at du også får en fantastisk fredag!!! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. oktober 2008 #615 Del Skrevet 31. oktober 2008 OI, skjønner godt at du er sliten!!! Og du fortjener absolutt å gå tidlig fra jobb idag!! Håper du får en helt nydelig avslappende kveld på sofaen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. oktober 2008 #616 Del Skrevet 31. oktober 2008 Travel uke for deg, da er det godt det er fredag og helg, og man kan slappe av litt Så flink du har vært med forhandlingene også!! Naturlig å la følelsene slippes løs da, og så flott din kjære er så forståelsesfull Håper du får en helt herlig helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #617 Del Skrevet 31. oktober 2008 OI, skjønner godt at du er sliten!!! Og du fortjener absolutt å gå tidlig fra jobb idag!! Håper du får en helt nydelig avslappende kveld på sofaen!!! Sofaen er min venn!! Svigermor har i tillegg kjøpt et ekstra langt og utrolig mykt pledd, det ser ut som en brunbjørn!! Så det har vært en behagelig tilværelse! Travel uke for deg, da er det godt det er fredag og helg, og man kan slappe av litt Så flink du har vært med forhandlingene også!! Naturlig å la følelsene slippes løs da, og så flott din kjære er så forståelsesfull Håper du får en helt herlig helg:) Godt med fredag ja! Har vært ordentlig flink med forhandlinger synes jeg selv også, det var nesten litt kjipt å være på jobb i dag og ikke kunne si noenting om resultatet, det er nemlig hemmelig fram til alt er kvalitetssikret.... Så de vet jo ikke hvor flinke vi har vært.... Og jeg er veldig glad i kjære som kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv noen ganger og skjønner alle mine rare ting! Nå må jeg snart finne senga, så det blir trening i morgen. Synes ikke akkurat en haug med tortillachips og masse lakrismix er spesielt Hottie Bride vennlig..... Og det har virkelig vært et lass også.... Noe sier meg at regimet ikke ble helt gjennomført denne uka, men så har den jo vært ganske ekstraordinær også! Ha en herlig helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. november 2008 #618 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Treningsdagbok uke 44 Onsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen Lørdag: 1 time danseaerobic Søndag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen (samme runde som onsdag) Endelig litt trening på denne jenta også, det var kjempedeilig! Nå fikk jeg telefon fra kjære som er på vei hjem en dag for tidlig (dårlig fordi det betyr at hun ikke vant kampen sin, bra fordi da kommer hun hjem!) Utfordringen blir vel da å komme seg opp og avgårde på trening i morgen..... Endret 3. november 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #619 Del Skrevet 3. november 2008 Oj, det var en travel uke ja! :dåne: Godt jobba med forhandlingene! De på jobben din får jo vite hvor flinke dere har vært etter hvert. Håper du har fått roet ned litt i helga. Koselig for deg hvertfall at din kjære kom hjem tidligere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. november 2008 #620 Del Skrevet 3. november 2008 Gratulerer med godt gjennomførte forhandlinger! Blir deilig å få Kjære hjem også da! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg