Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Er du utdannet sosionom da? :)

Så kooooselig med :babygutt: besøk :hoppe: Jeg hadde besøk av nevøen min på nesten 8mnd i går :) Han er så morsom :ler:

Han fant ut at de var gøy å sitte å jompe i sofaen min for den var så god sprett i :fnise: Og så var onkels høytaler ledninger kjempe spennende :lur:

Er sosionom ja :)

Var ferdigutdannet i 2005.

De er så festlige når de begynner å aktivisere seg, og ekstra mye å passe på selvfølgelig... ;)

Forresten skal jeg også på babykosebesøk i morgen :) Nyfødt niese, verdens vakreste :dåne:

:hoppe:

Åh, da er du jo like heldig som meg da! :jepp:

Kos dere masse!

Denne vesle tassen var forresten helt nydelig! Fikk holde ham en ganske lang stund, de er fascinerende når de er så små!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Var ei lita :babyjente: på tre måneder der vi var i kveld også, men jeg har ikke helt fått den der babyfascinasjonen enda ;) Mye kulere med søstra hennes på 4 år, fordi hun syns jeg er helten, dessuten ler hun av vitsene mine :fnise:

Håper du har en fin kveld :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har forresten skjedd med KG????

Helt umulig å lese her nå! :(

Huh? Merket ikke jeg noe til... Men kl 9.33 i går satt jeg på tget, og hadde ikke vært på KG på minst en time. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Var ei lita :babyjente: på tre måneder der vi var i kveld også, men jeg har ikke helt fått den der babyfascinasjonen enda ;) Mye kulere med søstra hennes på 4 år, fordi hun syns jeg er helten, dessuten ler hun av vitsene mine :fnise:

Håper du har en fin kveld :)

:klemmer:

Jeg har lært mest om denne babyfascinasjonen de siste par årene, før det var jeg fullstendig antibarn, både store og små.... Men jeg lærer! Denne :babygutt: som vi besøkte på fredag er faktisk den minste lille krabaten jeg har møtt (som jeg husker da). Den minste jeg hadde møtt før det var 7 uker. Fant ut at det var stor forskjell på 2 dager og 7 uker.... :ler:

Huh? Merket ikke jeg noe til... Men kl 9.33 i går satt jeg på tget, og hadde ikke vært på KG på minst en time. ;)

:duskedame: KG er normal igjen!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Da var helga overstått, det har vært utrolig lite KG-tid denne helga, så godt å være på jobb igjen.... ;) Neida, misforstå meg riktig jenter, men jeg ville heller hatt mer å gjøre på jobb om dagen. I morgen er det intervju kl. 15!! :hoppe:

Helga bød på den årlige Halloween-festen hjemme hos meg og kjære. Det var en liten og alternativ forsamling i forhold til tidligere år, men kjempestas likevel! Og edderkoppmuffinsene mine var utrolig populære! Det beste øyeblikket var vel når en kompis dukket opp som spøkelse, han hadde kjøpt fire meter stoff, laget hull til øyne og surret rundt masser av kjetting... Fantasien lenge leve!

Ellers gjorde jeg et godt forsøk på å få tak i den tidligere nevnte kaketoppen, den var lagt ut på ebay. Men det var dessverre opptil flere andre som hadde tenkt det samme som meg, så det tok jo helt av med bud. Jeg gav meg når den like godt kunne kjøpes på den ordinære nettsiden.

Trening ble det lite av forrige uke, og snop og godis og muffins ble det mye av i helga, så nå har utskeielsen etter 4 ukers regime kommet. Men nå er det rett tilbake i regimemodus fra og med denne uka. Har funnet ut at det kan skeies ut litt sånn en helg innimellom, det er bare godt for kropp og sjel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Halloween gikk meg hus forbi :klø:

Det er ikke så rart, det er egentlig kommende helg. Men da skal kjære til Gøteborg og bli slått i hodet (og forhåpentligvis slå noen i hodet) så vi måtte arrangere på forskudd i år!

Oj... nå ble jeg plutselig skravlebøtte...

:fnise:

Jeg er fortsatt "bare" ivrig skribent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg er fast inventar :fnise:

Hørtes morro ut med Halloweenfest :hoppe: Hva var du utkledd som?

Helt greit å skeie ut innimellom, det er viktig å kose seg litt :) Og så blir man jo ekstra søt av sjokolade :rødme:

Lykke til med regimemodus fra idag igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart, det er egentlig kommende helg. Men da skal kjære til Gøteborg og bli slått i hodet (og forhåpentligvis slå noen i hodet) så vi måtte arrangere på forskudd i år!

:fnise:

Slå? Noen? I hodet? Blit slått?

Er det noe jeg ikke har lest godt nok her inne?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi Halloween tross alt ikke er før til fredag? ;)

:ler:

Er sikker på at det går meg hus forbi da og. Det gjorde det i fjor. Rart med disse "tradisjonene" man ikke er vokst opp med, men som har kommet i etterkant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva har forresten skjedd med KG????

Helt umulig å lese her nå! :(

Sånn er min og... Blitt delvis bra igjen nå, men fremdeles er det noen ting som er litt rare! :sukk:

Har du hatt en fin mandag..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...