Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 42

Tirsdag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen + mageøvelser

Fredag: 5,7 km powerwalking i Ekebergåsen (samme runde som tirsdag, men andre veien, så det blir mest oppoverbakke. Brukte 3 min kortere tid også, så det er tydelig at jeg hadde en annen intensitet!)

Lørdag: Til sammen 1,5 time gåtur (det var jammen mer fart i denne venninna mi enn jeg hadde gitt henne cred for, så det ble ganske bra trening av det hele!)

Søndag: 1 time Step1 + Styrke 45 etterpå :trene:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Gleder meg til referat :)

Cateringsnakk i går gikk kjempefint! :strix: Vi kom tidligere enn vi skulle, og mannen hadde tid til oss likevel, det var bra. Vi fikk snakket litt rundt hva vi hadde tenkt på forhånd, og fikk litt tips og korrigeringer underveis. Det blir ingen gnocci for å si det sånn, vi skjønte etterhvert at det kanskje blir litt tungt i forhold til at man skal spise masse mer også.

Uten fancy ord og vendinger skal vi sannsynligvis spise:

Frisk asparges med spekeskinke og urtekrem

Kalvestek med fløtesaus, urtestekte småpoteter, babygulrøtter, minimais og baconsurrede aspargesbønner

Sjokolademousse med mango og jordbær

Nå venter vi spent på endelig tilbud per mail. Og så blir det prøvemiddag i februar en gang! :hoppe: Generelt veldig godt fornøyd med det møtet der!! :jepp:

Vi var også litt heldige, for vi kikket oppom lokalet der vi skal ha festen, og der sto det åpent, så vi kunne kikke litt inn. Damen som var der inne og vasket kikket lurt på oss, for vi kikket og gestikulerte og tenkte på bordplasseringer osv. Men det var stas å kunne se rommet en gang til, det blir mer virkelig da! :rødme:

Det eneste jeg er litt usikker på, er om vi fortsatt skal gå for det stedet vi hadde tenkt å holde vielsen. Lurer litt på om det kanskje blir i overkant offentlig, det er ikke avskjermet fra resten av verden på noen som helst måte. Og i tillegg driver de med utbygging av området som skal være ferdig til våren, og da blir det enda mer offentlig fritidsområde i nærheten av et kjøpesenter... Hmm, litt skeptisk til det hele, men aner ikke helt hvor jeg skal starte for å finne nye og bedre alternativer..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag er jeg helt rar i kroppen, vet ikke helt hva som har skjedd med den. Bare slapp og trøtt, og jeg synes utrolig synd på meg selv, uten at jeg har noen grunn.... :rolleyes: Får håpe det kommer seg litt etter fysioen, hvis ikke blir det dårlig med Hottie bride på meg i dag! Vil bare hjem til sofaen min! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle:

Den menyen deres blir jo bare bedre og bedre jo! :fnise:

Så koselig at dere fikk sett litt på lokalet! Håper det ordner seg med vigselsplass! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
I dag er jeg helt rar i kroppen, vet ikke helt hva som har skjedd med den. Bare slapp og trøtt, og jeg synes utrolig synd på meg selv, uten at jeg har noen grunn.... :rolleyes: Får håpe det kommer seg litt etter fysioen, hvis ikke blir det dårlig med Hottie bride på meg i dag! Vil bare hjem til sofaen min! :snurt:

Husk at det er under restitusjonen kroppen bygges opp igjen, så du blir Hottie bride selv om du ligger på sofaen og slappe av :Nikke:

God bedring! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så deilig hvis kroppen alltid holdt på å restituere seg, da kunne vi bare ligget på sofaen heeeele tida, og likevel blitt hottie brides! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Husk at det er under restitusjonen kroppen bygges opp igjen, så du blir Hottie bride selv om du ligger på sofaen og slappe av :Nikke:

God bedring! :)

Godt poeng!

Får se hva det blir til. Har hørt at det hender jeg kan få litt bivirkninger etter fysio også, hvis hun treffer godt, så da får jeg bare se det an litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Tenk så deilig hvis kroppen alltid holdt på å restituere seg, da kunne vi bare ligget på sofaen heeeele tida, og likevel blitt hottie brides! :ler:

Det hadde vært det beste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra plan!! Jeg går for den!! :jepp:

Men twisted, håper du ikke brygger på noe da!! Det er ikke noe gøy!!

Men nå fikk jeg litt hetta av å lese at dere allerede har planlagt menyen, jeg (eller vi da) har bare booket lokalet, og ikke tenkt noe mer på maten - og vi skal gifte oss før dere!!! Crap... tror jeg må snakke med utleier/kokken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bra plan!! Jeg går for den!! :jepp:

Men twisted, håper du ikke brygger på noe da!! Det er ikke noe gøy!!

Men nå fikk jeg litt hetta av å lese at dere allerede har planlagt menyen, jeg (eller vi da) har bare booket lokalet, og ikke tenkt noe mer på maten - og vi skal gifte oss før dere!!! Crap... tror jeg må snakke med utleier/kokken....

Vet du hva cypress? Jeg har heller ikke vært noe sted og snakket om meny og vinvalg... Har goood tid vettu ;) Det har du også!

Men all ære til Twisted som allerede har det i boks :danser:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er ingen av dere jenter som har tenkt over at Twisted bare er en litt i overkant stor kontrollfrik eller? Og at kjære også er det?? Men, når det er sagt, mange i vennekretsen som mener vi har goooood tid og ler av oss når vi har masse fikset allerede.... :rodme:

Ellers har det ikke blitt noe KG på meg i dag, konferanse på jobb, og fortsatt litt smågufsen i kroppen. Tror det er en blanding av slem fysiodame i går og at det er massevis av forkjølelse blant kollegene. Så det planlegges en rolig helg her! Her skulle jeg sette igang for fullt med Project Hottie Bride og alt, og så må helsa komme først..... Hrmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...