Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Sorry at dagboken din plutselig ble min treningsdagbok forresten, Twisted. :):klemmer:

You're very welcome cypress! Bare å vandre innom her for alle slags dagbokhenvendelser! ;)

Men så fantastisk at Project Hottie Bride 2009 allerede er oppe og går! :hoppe: Som sagt er det utrolig hva som kan skje her inne på et halvt døgn! Jeg skal ihvertfall være med! :jepp:

Tror rett og slett jeg må linke den jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

I dag rett etter jobb reiser vi ut for å snakke med lederen av caterinfirmaet vi har tenkt å bruke i bryllupet. Skal snakke litt med ham angående meny og praktiske ting, jeg synes jo det er vanskelig å prøve å overlate sånt til andre folk... :sjenert: Jeg har jo jobbet i en del bryllup opp i gjennom, så jeg trives bedre på den siden.. Må nok bare jobbe med å forstå at jeg ikke kan få trekke i alle trådene når Dagen plutselig er der! :jepp:

Men det blir ihvertfall spennende å høre hva de har å tilby, og om noe av det vi ser for oss kan være gjennomførbart!

Ellers kjøpte vi underskjørt til kjære på ebay i går, så da er det endelig noe som kommer i posten igjen snart! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Lykke til hos cateringmannen! Hva er det dere tenker på å spise?

Driver og diskuterer det samme selv om dagen.

Hurra for ting som kommer i posten :hoppe:

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva salgs underskjørt??? Jeg driver å planlegger et ebay-underskjørts-kjøp selv, men er så usikker på hvordan...

Hvordan er kjolen til din kjære igjen? Stort skjørt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hva salgs underskjørt??? Jeg driver å planlegger et ebay-underskjørts-kjøp selv, men er så usikker på hvordan...

Hvordan er kjolen til din kjære igjen? Stort skjørt eller?

Underskjørtet hun kjøpte er helt enkelt uten ringer. Bilde av kjolen kan du se i lista over ting og tang i det aller første innlegget i denne dagboka. Hun er for anledningen døpt Brud 2... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Lykke til hos cateringmannen! Hva er det dere tenker på å spise?

Driver og diskuterer det samme selv om dagen.

Hurra for ting som kommer i posten :hoppe:

Ha en fin dag!

:klemmer:

Vi har sett litt på menyene de vanligvis opererer med og regner med at hovedretten blir kalv i en eller annen form. Forrett vil vi komponere selv, har lyst på gnocci med sprøstekt spekeskinke hvis det lar seg gjøre. Og får kjære bestemme blir desserten noe som involerer sjokolade... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fy_fy: Dårlig gjort å la meg lese dette når jeg sitter her og er sulten som en ulv..!

Det hørtes knallgodt ut! Jeg er ikke så fryktelig glad i gnocchi, for jeg synes fort de blir litt deigete, men det høres kjempegodt ut med sprøstekt spekeskinke på, som en kontrast til det "slappe"! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gnocchi er kjempegodt, syns jeg! :jepp:

Og sjokolade i en eller annen for til dessert er et must :strix:

Pleier man å være på prøvesmaking før man bestemmer seg, eller åssen er det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Gnocchi er kjempegodt, syns jeg! :jepp:

Og sjokolade i en eller annen for til dessert er et must :strix:

Pleier man å være på prøvesmaking før man bestemmer seg, eller åssen er det? :klø:

Dette med prøvesmaking har jeg også lurt på. Har skjønt at ganske mange opererer med prøvemiddag etter man har bestemt seg for rettene, men det er sikkert forskjellig fra sted til sted også. Jeg har ihvertfall tenkt å spørre om det finnes noen mulighet til at de kan lage det til oss så vi får teste! Hvis ikke vet man vel ikke hva man får???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:fy_fy: Dårlig gjort å la meg lese dette når jeg sitter her og er sulten som en ulv..!

Det hørtes knallgodt ut! Jeg er ikke så fryktelig glad i gnocchi, for jeg synes fort de blir litt deigete, men det høres kjempegodt ut med sprøstekt spekeskinke på, som en kontrast til det "slappe"! :sikle:

Du må spise lunch Mazzi!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde jo få smake hvis man bestiller mat fra catering e.l. da! Det er jo en "ganske" viktig middag.. :fnise: Dessuten tjener de vel såpass godt på å lage en bryllupsmiddag at de kan koste på seg en prøvemiddag som en ekstra service. De ønsker jo også at brudeparet skal bli fornøyde og "spre ordet" om dem osv, så det er jo en vinn-vinn-situasjon!

Det er min mening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg syns jo også man bør få prøvesmake. Viktig med kvalitetssikring da, og så er det jo snakk om den absolutt høyeste summen i hele bryllupet...De tjener såpass godt på oss at en skarve smak burde de spandere altså. Men, har ikke vært ute og snakket med noen cateringbyråer enda, så veit ikke helt åssen det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underskjørtet hun kjøpte er helt enkelt uten ringer. Bilde av kjolen kan du se i lista over ting og tang i det aller første innlegget i denne dagboka. Hun er for anledningen døpt Brud 2... :)

Fant det!

Du har sånt giga-skjørt som jeg har vurdert!! Det ser i hvert fall svært ut - stemmer det eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Fant det!

Du har sånt giga-skjørt som jeg har vurdert!! Det ser i hvert fall svært ut - stemmer det eller??

Ja, jeg synes det er kjempegiga!

Ei venninne mente man kunne knyte det igjen på toppen og bo i det på festival.... :fnise:

Men kjolen blir sinnssykt fin med det da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg synes det er kjempegiga!

Ei venninne mente man kunne knyte det igjen på toppen og bo i det på festival.... :fnise:

Men kjolen blir sinnssykt fin med det da! :strix:

:fnise: Bo i det ja, det var en god idé.. :hoho:

Lurer på om jeg skal bestille to forskjellige, for å se hva som blir finest. Er jo så billig på ebay uansett!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Sjoklade er ganske enkelt obligatorisk!! :jepp:

Hva er gnocchi? :klø:

Det er en slags pasta som har potet som hovedingrediens. Veldig godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...