Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2008 #421 Del Skrevet 9. oktober 2008 Absolutt verdt et forsøk ja, alt som kan hjelpe Spennende med ny jobb, da Hva slags stillinger søker du og hva jobber du med nå? Som jeg har skjønt har vi samme arbeidsgiver Kan godt svare på PM hvis du ikke vil legge det ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #422 Del Skrevet 9. oktober 2008 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2008 #423 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva med for å møte alle oss andre da???? *dådyrøyne* Hihi Joda Lykke til med nytt jobbsøk Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #424 Del Skrevet 9. oktober 2008 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 9. oktober 2008 #425 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #426 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lykke til Tusen takk Bambi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #427 Del Skrevet 9. oktober 2008 I går syndet jeg litt. Jeg synes forsåvidt jeg klarer meg ganske bra, men burde kanskje klart meg enda bedre? Jeg møtte nemlig min forlover i går, først var vi på Bagel & Juice (so far so good), men så hadde hun funnet ut at hun hadde lyst på is, så da endte vi med italiensk is etterpå. Det var veldig godt da... Spørs om jeg må prøve å gjøre det godt igjen med å tvinge meg selv på trening i kveld, det er jo noe jeg bør kunne få til! Formen er litt opp og ned, jeg fikk kjære til å trykke litt på nakken og hodet mitt i går, noe som er en prestasjon i seg selv, ikke fordi hun ikke er snill, men fordi jeg er bortimot allergisk mot massasje... Jeg spenner meg så fort hun prøver å røre skulderpartiet mitt, så hun har nok gitt opp mer eller mindre. Legen mente forresten dette var noe jeg kunne få øve meg litt på.... Men jeg får nå se. Hvis det kan hjelpe mot hodepinen og svimmelheten så er det vel verdt et forsøk?? :klø: Jeg har forresten bestemt meg for å gjøre en aktiv innsats i forhold til å se om jeg kan finne meg en ny jobb. Ikke akkurat det jeg hadde sett for meg, men det er jammen ikke denne jobben jeg har nå heller.... Jeg begynte jo i ny jobb 01.06.08, og jeg trodde virkelig det var drømmejobben. Men det er så utrolig lite å gjøre her, jeg blir sittende inaktiv i lange perioder om gangen og det begynner virkelig å gå meg på nervene! Og ikke minst blir jeg litt redd for at den arbeidskapasiteten jeg egentlig har kommer til å forvitre og dø.... Så nå har jeg funnet fire aktuelle stillinger som jeg skal søke i løpet av de nærmeste dagene. Det er ihvertfall lov å prøve seg!! HVOR KJØPER MAN ITALIENSK IS??? (du bor i Oslo, gjør du ikke??) Jeg vil også ha!!! Jeg vil forresten også ha ny jobb... Ikke helt superhappy jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #428 Del Skrevet 9. oktober 2008 HVOR KJØPER MAN ITALIENSK IS??? (du bor i Oslo, gjør du ikke??) Jeg vil også ha!!! Jeg vil forresten også ha ny jobb... Ikke helt superhappy jeg heller... I går fant vi det på Oslo city, i isbaren der (het noe sånt som bella italia). Ellers finnes vel fortsatt den lille italienske isbutikken i Prinsens gate? Du får gå på leting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2008 #429 Del Skrevet 9. oktober 2008 I går fant vi det på Oslo city, i isbaren der (het noe sånt som bella italia). Ellers finnes vel fortsatt den lille italienske isbutikken i Prinsens gate? Dolce Vita, er det ikke det den heter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2008 #430 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dolce Vita, er det ikke det den heter da? Å ja, stemmer!! Fikk så innmari lyst på... Har forresten hørt rykter om at de har fått Ben& Jerrys-is på Deli de luca. De har FANTASTISK is. Men det skal jeg kanskje egentlig ikke fortelle til deg Twisted, som har et strengt Regime?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #431 Del Skrevet 9. oktober 2008 Å ja, stemmer!! Fikk så innmari lyst på... Har forresten hørt rykter om at de har fått Ben& Jerrys-is på Deli de luca. De har FANTASTISK is. Men det skal jeg kanskje egentlig ikke fortelle til deg Twisted, som har et strengt Regime?? Jeg skal prøve å holde Regimet under kontroll selv om det kommer fristende forslag her... Hadde store planer om å sprekke hva angår innkjøp av brus i arbeidstida i dag, men så var det tomt i hylla på butikken, så det var jo bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2008 #432 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flaks og uflaks på samme tid det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #433 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flaks og uflaks på samme tid det Det var jo det! Men da hjalp universet meg meg Regimet i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2008 #434 Del Skrevet 9. oktober 2008 :hoppe: :hoppe: 4 søknader skrevet i dag! (og snart sendt også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2008 #435 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hurra! Skriver du søknader til andre jobber i arbeidstida altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 9. oktober 2008 #436 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2008 #437 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hurra! Skriver du søknader til andre jobber i arbeidstida altså? Hmm, det er jo ikke akkurat som om jeg har noe annet å gjøre for tida?? Flink du er Ikke sant? Godt fornøyd med meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2008 #438 Del Skrevet 10. oktober 2008 Treningsdagbok uke 41 Mandag: 20 min tredemølle, 40 min styrke Torsdag: Styrke 45, 20 min ellipsemaskin, ekstra tøying I går viste jeg meg nok en gang fra en mindre sjarmerende side for kjære... Vi sovnet begge på sofaen etter middag, og da klarte jeg selvfølgelig å sove til 15 min før steptimen jeg skulle på begynte.... Ikke noen steptime med andre ord. Og da måtte kjære absolutt minne meg på at regelen på torsdager er at hvis jeg ikke drar på step, må jeg være med henne til Domus når hun skal på boksetrening. (for the record; boksing, ikke bokseaerobic). Og hvis jeg har sovet på sofaen på ettermiddagen blir jeg så utrolig gretten, så jeg var absolutt ikke med på ideen om å dra på Domus for å trene. Så jeg var så sur jeg bare kunne, og mente at det ikke burde gjelde hvis man forsov seg, selvfølgelig til ingen nytte. Etter mye furting ble jeg da ihvertfall med, og i garderoben var det noen som spurte om jeg skulle på styrketime, så da fant jeg ut at det var en time jeg kunne være med på likevel! Det var jeg ihvertfall fornøyd med. Etter styrketimen gikk jeg opp og trente litt på ellipsemaskin, flere måneder siden sist, og jeg trodde at jeg skulle dø på ordentlig. Måtte pent innse at jeg ikke kunne forutsette at jeg var på samme nivå som forrige gang jeg hadde gjort dette (da var jeg mye mer på sånn maskin enn på mølla), så jeg måtte justere ned ambisjonene og satse på å fullføre.... Det gikk da såvidt. Mp3-spilleren var ikke spesielt hjelpsom, den var litt sånn i halvrolig humør. Målet for helga blir å få laget en ny treningsliste, det er så utrolig mye hjelp i riktig musikk!! Fysio kl. 13 i dag, spent på hva som skal skje der! Og etterpå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. oktober 2008 #439 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så flink du var på trening selv om du hadde sovna på sofaen Det står det virkelig respekt av!! Jeg sovna på sofaen selv i går, og var helt zoombie når jeg våkna, klarte knapt å gå fra stua til soverommet Lykke til hos fysio i dag, også Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2008 #440 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så flink du var på trening selv om du hadde sovna på sofaen Det står det virkelig respekt av!! Jeg sovna på sofaen selv i går, og var helt zoombie når jeg våkna, klarte knapt å gå fra stua til soverommet Lykke til hos fysio i dag, også Og god helg! Ja, var veldig fornøyd når treninga var overstått!!! I kveld derimot, blir det zombietilstander på sofaen. Ikke planer om å løfte en eneste treningscelle! Ha en flott helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg