DDuck Skrevet 2. oktober 2008 #381 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. oktober 2008 #382 Del Skrevet 2. oktober 2008 Treningsdagbok uke 40 Torsdag: 68 min gåtur i raskt tempo opp- og nedover Ekebergåsen (kroppen min er glad i meg nå!) Det hørtes ut som en deilig tur. Det er egentlig veldig deilig å gå tur i duskregn, syns jeg. Så lenge man er tørr og varm. Eller var du ute da det var opphold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. oktober 2008 #383 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hurra for gåtur, det er god trim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2008 #384 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det hørtes ut som en deilig tur. Det er egentlig veldig deilig å gå tur i duskregn, syns jeg. Så lenge man er tørr og varm. Eller var du ute da det var opphold? Det småregnet litt ihvertfall deler av turen. Jeg er også glad i å gå i regn, gjerne ordentlig høststorm. Og da er det så godt å komme inn igjen også!! Hurra for gåtur, det er god trim Hei Tusle! Enig med deg, tror det er bedre trim enn vi egentlig gir det kreditt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. oktober 2008 #385 Del Skrevet 3. oktober 2008 Måtte le da jeg leste om din forglemmelse av sjokoladen... genialt! Ser ut som du har tjent inn igjen de kaloriene med den turen du hadde i går da Sånn velger jeg og se på det ihvertfall... Du har jo så god tid på å bli enda strammere og finere innen bryllupet : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #386 Del Skrevet 6. oktober 2008 Treningsdagbok uke 40 Torsdag: 68 min gåtur i raskt tempo opp- og nedover Ekebergåsen (kroppen min er glad i meg nå!) Lørdag: 30 min på ergometersykkel (den lengste halvtimen i mitt liv) + mye tøying Søndag: 43 min i skogen, jogging ca 40 av dem! Vi har vært hos foreldrene til kjære i helga, og da ble det litt uvanlig trening underveis. Både jeg og kjære var ganske fornøyd med meg!!! Men det betyr ihvertfall at uka ikke ble så altfor verst sånn treningsmessig og det er bra. Da gjenstår det bare å følge opp like bra denne uka også!!! Vekta i dag var ikke sånn super, men jeg føler meg mye bedre i kroppen, så da får vi satse på at tallene kommer etterhvert også! Dessuten er det vel noen hormoner på vei, da blir jeg alltid tyngre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #387 Del Skrevet 6. oktober 2008 Rapport etter regimets andre uke Mat: Jeg har vært ganske flink i matveien synes jeg. Litt kake har det blitt i helga, mamman til kjære bakte blant annet eplekake, lunken og fantastisk god. Og den velkjente forglemmelsesepisoden med boller er glemt... Men ikke en eneste godteribit har funnet veien inn i munnen min, så det er fortsatt over all forventning. Det som er litt rart er at det ikke er noe savn akkurat nå, når jeg er bestemt på at det er nulltoleranse. Håper det fortsetter! Trapper: Jeg har gått trappene på jobb og hjemme hver dag! Trening: I og med at det ble litt trening i helga, er forrige ukes treningsinnsats akkurat over godkjent-nivå. Så fornøyd med at det ikke ble med en økt på torsdag som jeg hadde trodd! Brus: Det var den ene på onsdag da. Ellers var det ikke noe innkjøp av brus i arbeistida her i gården. Må si meg ganske fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #388 Del Skrevet 6. oktober 2008 Måtte le da jeg leste om din forglemmelse av sjokoladen... genialt! Ser ut som du har tjent inn igjen de kaloriene med den turen du hadde i går da Sånn velger jeg og se på det ihvertfall... Du har jo så god tid på å bli enda strammere og finere innen bryllupet : Måtte le litt av meg selv også.... Det er godt å ha både evnen til å forglemme og evnen til å fortrenge..... Og du har jo helt rett, det er masser av tid igjen å være flink på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #389 Del Skrevet 6. oktober 2008 Syns du har vært kjempeflink jeg Nulltoleranse for godteri, jeg er superimponert! Klart man må kose seg med kake når man er hos svigers, det er jo en menneskerett Evnen til å fortrenge er jeg også veldig god på, forresten Ha en strålende uke, heier på at du er like flink denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2008 #390 Del Skrevet 6. oktober 2008 Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2008 #391 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Innom for å ønske deg en fin uke, og lykke til med Regimet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #392 Del Skrevet 6. oktober 2008 Syns du har vært kjempeflink jeg Nulltoleranse for godteri, jeg er superimponert! Klart man må kose seg med kake når man er hos svigers, det er jo en menneskerett Evnen til å fortrenge er jeg også veldig god på, forresten Ha en strålende uke, heier på at du er like flink denne uka Hei hei! Joda, litt imponert over dette med godteriet jeg også, håper det gjør at jeg blir litt flinkere når nulltoleransen etterhvert kanskje blir en litt-toleranse! Ha en strålende uke du også! Jeg satser på at heiingen din virker!! Flinkingen Tusen takk! *neie* (hvorfor finnes det ingen smiley som gjør det?? Hei! Innom for å ønske deg en fin uke, og lykke til med Regimet!! Hei cypress! Takk for lykkeønskninger, de trengs når man skal holde regimet i gang! Ha en fin uke du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #393 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har vondt i viljen!!!! Her har all treningslyst forduftet, og stølheten etter gårsdagens skogstur har meldt sin ankomst.... Det er vel bare å tukte seg avgårde etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2008 #394 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dra å tren!!!!!! (jeg er sånn motivator jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #395 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har vondt i viljen!!!! Jeg og! Men, klarer du, så klarer vel jeg Ses på domus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #396 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg og! Men, klarer du, så klarer vel jeg Ses på domus Det later til at det blir treningsrommet på jobben i dag, men i morra venter Elen og Domus. Hva skal du trene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #397 Del Skrevet 6. oktober 2008 I dag blir det i treningsstudio, syns ikke det er noen særlige ettermiddagstimer i sal som passer for meg på mandager. Liker det lite avansert jeg, Høypuls og Bokseaerobic...jeg er ikke helt der enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #398 Del Skrevet 6. oktober 2008 I dag blir det i treningsstudio, syns ikke det er noen særlige ettermiddagstimer i sal som passer for meg på mandager. Liker det lite avansert jeg, Høypuls og Bokseaerobic...jeg er ikke helt der enda Jeg gleder meg til du blir klar for danseaerobic! Kombinasjoner overalt! Men moro at vi kanskje omgås i studio iblant uten å vite det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2008 #399 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gleder meg til du blir klar for danseaerobic! Kombinasjoner overalt! Men moro at vi kanskje omgås i studio iblant uten å vite det!! Hihi, da tror jeg du kan vente en stund Ja, jeg vet, blir litt nysgjerrig da Neste gang skal jeg lure utenfor salen og spekulere i hvem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2008 #400 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hihi, da tror jeg du kan vente en stund Ja, jeg vet, blir litt nysgjerrig da Neste gang skal jeg lure utenfor salen og spekulere i hvem du er Det må du gjøre! Stor sannsynlighet for at jeg kommer ut av sal 2A i morra 18.15! Men nå får jeg komme meg ned før alt initiativ fordufter. God trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg