Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Forresten, hvis du er sånn halvforkjøla kan du prøve Fenu-Max eller Kan Jang på helsekosten. Det har hjulpet meg veldig tidligere. Nå brukte jeg Fenu-Max og kom fort til hektene igjen. Spør helsekostmannen/damen om hva som er best for dine plager. Grapefruktkjerneekstrakt er ikke verst det heller.

Blir frisk da. Håper det går bra med din kjære trass den kjipe beskjeden.

Takk for tips! Foreløpig driver jeg og putter i meg britisk helsekost (c-vitaminsjokk og halspastiller med bedøvende og antiseptiske midler i.... ;)) Håper på å fordrive forkjølelsen så det kan bli litt mer trening! Er du i full gang igjen nå eller?

Det skal nok gå bra med kjære. Hun er som katten, lander alltid på bena. Men hun må finne ny jobb, så blir en spennende (og skummel) tid framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du fikk bekrefta datoen!!! :strix:

Da er det bare å ta helt av med planlegging.... :lur:

Har dere tenkt på noe spesielt lokale eller er dere åpne for det meste foreløpig?

Gleder meg til å følge din planlegging også!

Hehe, ja, her kommer det til å ta av :fnise:

Har ikke vært og tittet på noe lokale, men har ett som ser bra ut...Er ikke så mye å velge mellom, siden vi er ute i såpass "siste liten" men sånn ble det nå en gang når vi "måtte" gifte oss så brått ;)

Bra hun er som katten, da har hun jo 9 liv også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. har hun fått sparken? :tristbla:

Det skal ikke være enkelt nei.. :sukk: Men jeg krysser fingrene for at hun finner noe fort :Nikke:

Nei, hun har egentlig ikke fått sparken, hun og arbeidsgiver er enige om at det beste er å finne noe nytt. Det kom likevel litt kjappere enn vi hadde tenkt! Men hun ble nedringt hele gårsdagen med aktuelle stillinger, så håper det ordner seg i løpet av ganske kort tid. Nåværende arbeidsgiver er heldigvis fleksible både med lønn og oppsigelsestid, så det ordner seg!

Dakars kjæresten din, godt hun har deg :klemmer:

Vi får satse på at det hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, her kommer det til å ta av :fnise:

Har ikke vært og tittet på noe lokale, men har ett som ser bra ut...Er ikke så mye å velge mellom, siden vi er ute i såpass "siste liten" men sånn ble det nå en gang når vi "måtte" gifte oss så brått ;)

Bra hun er som katten, da har hun jo 9 liv også :Nikke:

Det er ganske ille faktisk, at det er "siste liten" når det er mer enn ni måneder igjen! Dette bryllupsstyret er en hektisk og iblant uforståelig bransje! Lykke til med letinga, det ordner seg helt sikkert. Og litt moro er det jo også, for da gjør man noe helt konkret! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske ille faktisk, at det er "siste liten" når det er mer enn ni måneder igjen! Dette bryllupsstyret er en hektisk og iblant uforståelig bransje! Lykke til med letinga, det ordner seg helt sikkert. Og litt moro er det jo også, for da gjør man noe helt konkret! :jepp:

Ja, jeg syns det er helt sært, planlegge bryllup i flere år :klaske: Sånn sett er det greit at vi har litt mindre tid, redusere bridezilla-tiden :fnise: Dessuten jobber jeg best under press ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper rett og slett at jeg slipper den store bridezilla-feberen....

Men man vet jo aldri hvor manisk man blir når det først nærmere seg....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper rett og slett at jeg slipper den store bridezilla-feberen....

Men man vet jo aldri hvor manisk man blir når det først nærmere seg....

:skratte:

hehe, jeg hadde også håpet på å slippe unna den, men som du sier, tiden vil vise

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi helt overraskende tak i sko til kjære! Lilla pumps, passer kjempebra til stoffet i kjolen!! Og det var jammen bra, for er det noen som er allergisk mot skobutikker så er det henne!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten har jeg gått i tenkeboksen når det gjelder frisør igjen.... Kjære var og klippet seg i samme salong i går, og de har skrudd opp prisene noe voldsomt fra og med september måned. Nå kostet det kr. 800,- for kun klipp, det synes jeg er litt i overkant. Riktignok er de dyktige, men er de dyktige nok til å ligge SÅ høyt i pris??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har vi kjøpt stæsj til prøvebordkort!!

Det blir ordentlig kult! Sannsynligvis den største dekorasjonsutgiften, men absolutt verdt det!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
800 for klipp syns jeg også er dyrt...Hvor mye tar de for en sånn brudepakke da?

Det har jeg ikke engang turt å tenke på!!! Og med tanke på at vi må ha to???

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twisted! Lenge siden jeg har vært innom og oppdatert meg her, men nå er jeg i hvert fall helt med på alt som skjer. Grattis med smykker, de var kjempefine!! Dere kommer til å bli to hotte bruder!! ;)

Jeg var innom en salong i går for å høre hva det kostet å sminke og fikse hår - og der tok frisøren 900 kr timen for oppsats, og sminking kostet FRA 1600!! Dån... Var ikke det veldig dyrt da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...