Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gabriela
Skrevet

Så lenge folk (både voksne og barn) ikke bråker og forstyrrer meg når jeg er på restaurant og nyter et godt måltid, så bryr ikke jeg meg noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Norsk tankegang, sier nå bare jeg. Ta dere em tur sørover, eller vestover eller østover for den saks skyld. Der er barn så veldig mye mer velkomne enn de fleste returanter i Norge.

Barn er små mennesker. De kan tas med både hit og dit, men samtidig har også foreldrene et ansvar for å lære de å oppføre seg.

Jeg har reist mye rundt uten barn, og med barn (andres barn) og jeg må si det å være på resturant i Norge (ikke McDonalds og Peppes, men på resturant) er en sær opplevelse hvis man har med barn på mange spisesteder i Norge, mens det er en selvfølge andre steder.

Skrevet
Norsk tankegang, sier nå bare jeg. Ta dere em tur sørover, eller vestover eller østover for den saks skyld. Der er barn så veldig mye mer velkomne enn de fleste returanter i Norge.

Barn er små mennesker. De kan tas med både hit og dit, men samtidig har også foreldrene et ansvar for å lære de å oppføre seg.

Jeg har reist mye rundt uten barn, og med barn (andres barn) og jeg må si det å være på resturant i Norge (ikke McDonalds og Peppes, men på resturant) er en sær opplevelse hvis man har med barn på mange spisesteder i Norge, mens det er en selvfølge andre steder.

På de restaurantene jeg har jobbet har barn alltid vært velkomne, og vi har gjort så godt vi har kunnet med å dele ut tegnesaker, finne barnestoler eller plass til barnevognen i nærheten av bordet.

Jeg tror problemet både for restauranter og andre restaurantgjester i hovedsak er de få foreldrene som ikke vet å ta vare på sine barn når de er på restaurant. Som du sier, de må lære hvordan de oppfører seg på restaurant, så går det fint. Om de oppfører seg som om de er på en utendørs lekeplass så er det både plagsomt og farlig. Heldig gjelder dette de færreste barn/foreldre som går på restaurant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...