Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har gått på en Tetracyklin kur (antibiotika) i over 1 år nå mot kviser. Fikk dette etter henvisning fra fastlegen min til hudlege. Jeg har nå gått tom for tabl, og resepten min er gått ut grunnet den er over 1 år gammel. Ringte ned til legen, men der var det ferie til den 18. og hudlegen har tydeligvis pensjonert seg. Så det jeg lurer på er hva mine alternativer er da? Hvem skal jeg henvende meg til? Kan en annen lege skrive ut resept på dette for meg, og må jeg isåfall komme på time eller kan jeg be h*n faxe det til nærmeste apotek? Dette er et alvorlig problem for meg, siden kvisene allerede strømmer til og jeg såvidt vil vise meg ute sånn jeg ser ut nå. Setter stor pris på all hjelp :-) Mvh Maria
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Fastlegen skal ha vikar når han er på ferie. Kontakt han.
lillesky Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Fastlegen skal ha vikar når han er på ferie. Kontakt han. Det har min. Ring eventuelt legekontoret, så har de kanskje en telefonsvarer som sier hvem som er vikar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå