estrella Skrevet 4. juli 2008 #21 Skrevet 4. juli 2008 Å herregud! Hvem gjør noe sånt med en baby? Ble helt kvalm og dårlig av den filmen. Kan ikke skjønne meg på mennesker som med vilje er ute etter å skade andre på den måten, iallefall ikke en baby som ikke kan gjøre motstand
Ecolia Skrevet 4. juli 2008 #22 Skrevet 4. juli 2008 Rett og slett støtende. Tenk at de klarer å le av det.
Olive Skrevet 4. juli 2008 #23 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Herlighet!!! Hjertet mitt knuste skikkelig når jeg hørte babyen gråte Noe av det verste jeg har sett faktisk! Og hvorfor i alle dager har de laget den sånn at man ser babyen lette om og om igjen?? Så motbydelig!! Han fyren burde bli tvangskastrert så han aldri får sjansen til å få egne unger å mishandle. Endret 4. juli 2008 av Snorkefrøken
Helen Skrevet 4. juli 2008 #24 Skrevet 4. juli 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
sommerglede Skrevet 6. juli 2008 #25 Skrevet 6. juli 2008 For å veie opp mot det ekle så var denne litt søt ELSKER DENNE FILMEN..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå