Gå til innhold

jeg biter meg selv til blods!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje ikke så ille ;) Men biter negler og huden rundt neglen. Utrolig kvalmt, med tanke på at det faktisk er flere bakterier der enn det er på dolokket..men så biter jeg altså alikevel. Det har prøvd gonegl, osv osv noen som ahr noen smarte tips kanskje?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg negler i salong.

1 de koster, så en vil ikke ødelegge de

2 det er ikke stas å bite på de

Gjest Gjest
Skrevet

Finn noe annet lett tilgjengelig å bite på¨. Noe du alltid har med deg, en blyant, tyggis etc. Hold neglene fine og velstellte slik at det ikke er rifter å bite i. Ha en fil liggende lett tilgjengleig hjemme slik at du kan ta den før du begynner å bite. Ha også en god håndkrem som du kan bruke, denne kan erstatte bitingen gjerne med at du maserer hendene i stedet. Det er viktig at du finner andre ting å gjøre i stedet som kan erstatte bitingen. Hva med å gå med en strikk rundt armen som du kan fikle med når du ikke har krem etc. tilgjengelig. Det er viktig å holde hendene opptatt slik at du ikke stapper dem i munnen.

Selv er jeg en veldig plukker og kan ikke la ting som kviser eller nupper og neller være i fred. Jeg har nå en antibakteriell kvisekrem som jeg kan masere inn kvisene med når jeg har lyst å plukke på dem. Dette gir en nesten så god tilfredstillelse, Jeg har også kremer til nuper og neller liggende. På den måten kan jeg få brukt hendene mine til å fikle med men på en måte som ikke er skadelig og fører til mer bakterier i sårene slik at jeg får arr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...