dextrin Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg og forloveden har leid oss en leilighet for til neste år, si skal bare bo der 1 år pga dette er vårt siste studieår der. Er kjempefornøyd med leiligheten, men sofan er stygg. Er en stor buesofa. Jeg har tenkt å kjøpe mye stoff i beige/kremfarge å dekke den til. Kan kjøpe oss ny sofa, men siden vi skal flytte om et år vil jeg helst vente siden det blir en permanent bolig. Noen som har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre for å skjule denne sofan? eller vet om hvor jeg kan få kjøpt egnet stoff eller lignende til dette? Må være ganske stort siden den skal dekke hele buesofan.. Takk for hjelp! God Sommer!!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Det er en million sofaer som gis bort (eller selges til en rimelig penge) på finn.no.
Gjest Bond Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Vi hadde akkurat det samme problemet og ja, på finn kan man faktisk finne helt greie sofaer for en god pris eller helt gratis (selv om de som er gratis er ofte ikke så helt fine). Men vi fant faktisk to helt greie, lyse, fine og moderne sofaer for under 500 kroner på finn. Mennesker som er på flyttefot vil ofte bli kvitt møblene fort Så man må holde øyene åpne, man kan virkelig finne noen kupp. I tillegg kan kanskje Fretex og loppemarkeder være en ide (de har nok litt forskjellige priser, men som oftest kan man få en del greie ting og pengene går jo for gode formål). Med tøy blir det ofte bare utrolig mye rot, dersom fasongen er stygg, er det ikke så mye man kan gjøre med det. Endret 6. juli 2008 av mrs_bond
dextrin Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Flott! Takk for hjelp får sette meg ned å surfe på finn.no.. Må også spørre husverten om det er greit å flytte sofaen hennes, siden vi leier en møblert leilighet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå