Gå til innhold

problemer med niplette

Fremhevede innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

hey:)

jeg har endelig gått til anskaffelse av niplette. den ene brystvorten min har nemlig vært innovervendt hele sitt liv. den titter en sjelden gang frem når det er kaldt...men det er veldig sjeldent...

jeg har litt problemer med å bruke denne niplette vakum tingen. i bruksanvisningen står det at en skal bruke "vakumproppen" under løs bh. men den faller bare av etter en stund....så i dag prøvde jeg uten bh. brystvorten er nå øm....men jeg må vel fortsette slik hvis vakumproppen ikke skal falle av.

til dere som har brukt niplette, hvor lenge har dere brukt dette før brystvorten har fungert som den skal?(leste at den skal brukes så mye sammenhengende som mulig)

og jeg leste i bruksanvisningen at endringer i brystvorten er helt vanlig. jeg lurer på om det kan være tillfelle at den blir veldig ulik den andre? den andre brystvorten min er veldig liten...men veldig følsom;) blir brystvorten som jeg bruker niplette på, på størrelse med det av den som "suges opp" i vakumproppen?( i såfall er det mye større enn den andre min....)

håper på svar...så jeg slipper å gå til legen å stille disse "dumme" spørsmålene.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillagubban
Skrevet

Bumper denne!

Har to innovervendte brystvorter, og selv om jeg er ikke har tenkt å bli gravid med det første er jeg ganske nervøs for hvordan det skal gå med amming. Så jeg vil gjerne vite om noen har erfaring med dette, og om niplette funker?

Jeg tror dessuten jeg har det som her kalles ekte innnadvendte brystknopper: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=58 ihvertfall på den ene, virker som det kan by på ekstra problemer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...