Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man din oppmersomhet når man lager en tråd på KG? Hvordan bør en overskrift være for at du ser innlegget lettest mulig og går inn for å lese? Er det større sjanse for at du ser et innlegg med en smilie ved siden av? Er det større sjanse for at du går inn på et innlegg du vet helt sikkert hva handler om? Ungår du innlegg som har en tittel som ikke beskriver tråden, som eks "hjelp"? Går du inn på alle tråder? Sånn ca. hva slags tråder er det du helst ungår?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Overskriften bør være presis, ja. Irriterende med tråder kalt "hva skal jeg gjøre" e.l.. Det hender jo man går inn på disse av nysgjerrighet, men da blir det skumlesing av innlegget, og hopper fort ut igjen hvis det ikke er noe av interesse.
Rosalie Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 En god og forklarende overskrift. Smily ved siden av er mer irriterende enn tiltrekkende.
Gjest Bond Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Liker ikke store bokstaver og uklare overskrifter, og ingen smileys. Jeg kan godt klikke på noe som heter 'hjelp', men hvis tema ikke er relevant for meg, da kommer jeg heller ikke å svare, uansett. Så for å spare min tid, kunne man like gjerne skrive en mer nøyaktig overskrift. Endret 3. juli 2008 av mrs_bond
Gjest Gjestings Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Godt formulert, riktig skrevet og ingen smiley. Og caps lock er ikke "cruise control for cool".
estrella Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 God overskrift og ikke slik som jeg ser noen ganger hvor en har brukt "hmmm..." til overskrift. Da gidder jeg ikke å gå inn på tråden en gang. Er det skrevet i caps lock gidder jeg heller ikke lese.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man din oppmersomhet når man lager en tråd på KG? Hvordan bør en overskrift være for at du ser innlegget lettest mulig og går inn for å lese? Bruk ordet "sex", evt. et banneord i tittelen. Da får du helt klart flest visninger.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Overskriften bør oppsummere innholdet i innlegget, så jeg ikke føler meg snytt når jeg går inn i tråden. Det er sjelden jeg åpner tråder hvor overskriften er "hjelp", "skjønner ikke noe" o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå